Aihe: Parhaimmat Clampit?
1 2
lkx
20.06.2004 22:44:16

Tamalla on varsin tukevia, mutta vittumainen on se avaussysteemi niissä.

Jaahah, ensimmäinen tämän sorttinen kommentti jonka olen kuullut. Taman systeemi on loistava, kun vertaa niihin joissa joutuu irrottamaan jonkun ruuvin kokonaan. Tamassa ei tarvi kun löysätä ruuvia ja "nuljauttaa" clämppi veks tellingistä.
There is no spoon...
Aimo
21.06.2004 09:13:46
Jaahah, ensimmäinen tämän sorttinen kommentti jonka olen kuullut. Taman systeemi on loistava, kun vertaa niihin joissa joutuu irrottamaan jonkun ruuvin kokonaan. Tamassa ei tarvi kun löysätä ruuvia ja "nuljauttaa" clämppi veks tellingistä.

Hmm. Tamalla joutuu silti löysäämään enemmän kuin Mapexilla, jossa löysätään vain hieman, ja sen systeemin saa käännettyä. Vittu, minä en osaa selittää, joten lähden aamupaskalle.
Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin.
LumPus
21.06.2004 09:24:20

samaa mieltä, se on aivan loistava, ja moneen muuhun valmistajaan verratessa hyvinkin loppuunmietitty systeemi.
Sponsored by Espoon Musiikki
-Reaper-
21.06.2004 19:02:53
Hmm. Tamalla joutuu silti löysäämään enemmän kuin Mapexilla, jossa löysätään vain hieman, ja sen systeemin saa käännettyä. Vittu, minä en osaa selittää, joten lähden aamupaskalle.

No tamallahan sen saa ainakin käännettyä sen ruuvin sivuun niin ei tarvi löysätä ku vähän sitä ruuvia...
Rock´N´Roll!!
afro
21.06.2004 20:14:57
No tamallahan sen saa ainakin käännettyä sen ruuvin sivuun niin ei tarvi löysätä ku vähän sitä ruuvia...

Niin saa Pearlissakin.
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Aimo
22.06.2004 09:16:00

Mulla ei saa. Vaikka on 75e clamp. Perse.
Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin.
lkx
22.06.2004 12:41:40

Mulla ei saa. Vaikka on 75e clamp. Perse.

Sullon varmaan se vanhempi malli. Siinä modernimmassa modelissa on se "pikalukko".

http://www.tama.com/fastclamp/ tuolta löytyy niitä Taman härpäkkeitä. Siinon heti ekana linkki käyttöohjeeseen.
There is no spoon...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)