Aihe: Järeä rumputuoli?
1 2
Ihmepoika
13.06.2004 01:13:13

Thomannilta löytyy tuo K&M Nick penkki, hintaa vaivaiset 79 euroa. Kenelläkään kokemuksia siitä, onko perus halpiskamaa joka ei kestä ja heiluu puolelta toiselle?

Miulla on tuollainen. Hyvä penkki se on, joskaan ei täydellinen; satulaosa heiluu hieman kireänäkin. Lisäksi penkki on jo miunkin ahterille vähän ahdas (190cm, 80kg) - jos massa on sata ja rapiat, tilanpuute iskee. On se nyt jo vuoden kestänyt täysin moitteetta, ja uskon sen kestävän jatkossakin. Kiristysnamikat ovat jämäkät ja muoviset, eivät vaikuta heppoisilta.
Korkeussäätö toimii portaittain, ilman kiristystä. Mie en nyt osaa selittää sitä, mutta homma toimii aika pitkälti samalla tavalla kuin esim. kuntosalien painonnostomasiinoissa painojen kiinnityskin.
Ihan hyvä ostos. Voisinpa suositellakin.
Jos et muuta voi, derivoi.
anzelmosm
13.06.2004 10:30:31 (muokattu 13.06.2004 10:32:23)

Olen laiska, en jaksa ottaa itse selvää.

Eli lähettävätkö Suomeen ja minkälaisilla toimituskuluilla?

Postikulut kutakuinkin samaa luokkaa kuin t-kaupasa. Parin euron heitto saattaa olla suuntaan tai toiseen. Ite ainakin oon tykännyt että saanut do:lta parempaa palvelua kuin t-kaupasta. Ainoa vaan että joutuu asioida englanniksi mutta jos minä siihen pystyn niin siihen pystyy kyllä sitten kuka muu tahansakin.

E: ja tosiaan postiennakolla tulee normisti....
Jeltz
13.06.2004 12:23:31
Miulla on tuollainen. Hyvä penkki se on, joskaan ei täydellinen; satulaosa heiluu hieman kireänäkin. Lisäksi penkki on jo miunkin ahterille vähän ahdas (190cm, 80kg) - jos massa on sata ja rapiat, tilanpuute iskee. On se nyt jo vuoden kestänyt täysin moitteetta, ja uskon sen kestävän jatkossakin. Kiristysnamikat ovat jämäkät ja muoviset, eivät vaikuta heppoisilta.
Korkeussäätö toimii portaittain, ilman kiristystä. Mie en nyt osaa selittää sitä, mutta homma toimii aika pitkälti samalla tavalla kuin esim. kuntosalien painonnostomasiinoissa painojen kiinnityskin.
Ihan hyvä ostos. Voisinpa suositellakin.

Samaa voisin sanoa minäkin, itselläni ei tilanpuutetta ole. Satulaosan kiristyksestä: kun ruuvin kiristää tiukalle, saan ainakin itse heilumisen loppumaan, mutta sitten istuinosa ei pyöri ollenkaan. Korkeussäätö toimii näin: istuinosan putkessa on reikiä, ja alustaosan putkessa tappi, joka tökätään sitten sopivalla korkeudella olevaan reikään. Lisaksi on vielä ruuvi, jossa putken saa kiristettyä.
Pulp
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)