Aihe: stagg pellit
1 2 3 4
DimensionZ
31.05.2004 21:24:50

Staggeja kannattaa vakavasti harkita, varsinkin jos on vaihtamassa vaikkapa toiseen tai kolmanteen symbaalisettiin, koska ne on niin edulliset mutta ihan tajuttoman hyvälaatuset. Oon päässy soittaan DH sarjalla pari keikkaa ja voin sanoa että DH Jazz Ride on ehdottomasti yks parhaan kuulosista rideista jota oon koskaan soittanu. Eikä niissä exotic crasheissäkään oo mitään moittimista. Testaamaan vaan nyt sinne millbrookiin löytämään omat.
Tottakai se on hyvä, se on Yamaha.
JeeVes
31.05.2004 22:32:59
Testaamaan vaan nyt sinne millbrookiin löytämään omat.

Jee, jee! Myös Savonlinnan oma soitinliike (Soitin-kulma) myy Stagg:ejä. Ehkä voiskin harkita joskus ostavansa noita Staggeja. Kunhan on Istanbul- peltisetti ja Zildjian- peltisetti koossa.
Aika on rahaa, eikä minulla ole kumpaakaan.
lkx
01.06.2004 00:47:00

Tänään otin musaliikkeestä mukaan SH(?)-sarjan 14" haitsupellit, ja täytyy todeta että varsin hyvät lätyt, ainakin hintaansa nähden. Aika tumma soundi auki soitettuna, mutta ns. chick on todella kirkas.

Kakkoshaitsuksi ne itse asiassa tulee - ykkösenä edelleen Sabianin HHX 15" groovet. Saman tyylinen soundi kuitenkin molemmissa, which is nice. Täytyy vaan DW:n kaapelihaitsu tilata vissiin Jenkeistä saakka, saattaa vähän kestää... :/
There is no spoon...
dictatorsh*t
01.06.2004 10:23:35
Täytyy vaan DW:n kaapelihaitsu tilata vissiin Jenkeistä saakka, saattaa vähän kestää... :/

Miksi DW:t, saahan niitä muiltakin vastaavia.
Ei sillä, toimi miten toimit, mutta kohan ihmettelin.
Alpha
01.06.2004 10:35:25

Ja ihan suomesta...
migi666
01.06.2004 10:37:15 (muokattu 01.06.2004 10:37:34)

Saahan niitä kaapelihaitsujakin soitinlaineelta....
Se on sitä mitä tekee!!
Alpha
01.06.2004 10:43:13

Taman kampe Musikantin sivuilta 530€...

Mitäs nuo maksaa Laineella?
migi666
01.06.2004 10:49:08

Nyt kyllä pitääpi perua sanat, en valitettavasti enään löytänyt noita tuolta laineelta, on kait ottanut poies myynnistä..
Se on sitä mitä tekee!!
migi666
01.06.2004 14:24:59

Ihmettelen tässä vaan, että miksi ihmeessä noi Staggit on noin halpoja? Kehttaakohan niillä edes mennä studioon? Mitä muun merkin (esim. Paiste, Zildjian, sabian ym.) sarjaa tuo Dh Sarja vastaa? Onko se edes verrattavissa Paisteen Alpha sarjan kanssa? Vai onko jopa verrattavissa Zildjian A-customien kanssa? Onko noi Dh-sarjan Crashit mihinkään sopivia? Olen ostamassa 16", 18" Crashit ja 10" Splashin, niin mikä sarja sopisi parhaiten minulle ja soitan Rockia ja joskus metallia.
Se on sitä mitä tekee!!
lkx
01.06.2004 17:00:06

Ei sillä, toimi miten toimit, mutta kohan ihmettelin.

Noh, DW vaikuttas olevan kompakti paketti. Tulee ihan selkeesti paketissa mukana klämpit kiinnitykseen sekä drop-lock clutch. Ja esim. kaapelin vaihto onnistuu varmasti - tilasin kylläkin pisimmän mahdollisen, jotta varmasti ulottuu. :P

Hinta Musamaailmassa, josta tilasin, 368e - vrt. Tama. DW:n nettisivulla mainostettiin, että mukaan tulee kaks laukkua roudaamiseen. Lisäksi systeemi itsessään näyttää yksinkertaiselta, kun vertaa esimerkiksi Taman kaapeliin, joka varmasti on tuntumaltaan hyvä jne, mutta vaikean näköinen asentaa. Ei liikaa häsläämistä. Sitä paitsi DW:n speduja on muutenkin yleisesti kehuttu. Ja Pearlia en tue, ihan periaatteesta. :D

Siinä vielä parit linkit:
http://www.dwdrums.com/hardware/9502LB.htm

http://www.tama.com/hardware/product.asp?ID=19

Toimitus kestää pari viikkoa, jos kaikki menee niinku elokuvissa.
There is no spoon...
Baroquean
01.06.2004 17:50:36
Ihmettelen tässä vaan, että miksi ihmeessä noi Staggit on noin halpoja?

Kaveri kävi just muutama päivä sitten siellä Millbrookissa testailemassa noita peltejä ja myyjät olivat vaan todenneet, että hinnat tulevat nousemaan muutaman kuukauden kuluessa (Todennäköisesti aika moni on ihmetellyt tätä suht alhaista hintatasoa.). Heillä ei ole kuulemma yksinkertaisesti "varaa" myydä noita peltejä näin halvalla. Hyvin ne ovat kuulemma kaupaksi menneet. :) Jenkeissä noi vastaavat pellit maksavat kuulemma miltei puolet enemmän.
The Eagle Has Landed
migi666
01.06.2004 22:21:57

Taidampa mennä pikapuoliin ostamaan parit pellit sieltä.
Se on sitä mitä tekee!!
dictatorsh*t
01.06.2004 22:25:21
Taidampa mennä pikapuoliin ostamaan parit pellit sieltä.

Tässä ajattelin vähän samaa, jos ne hinnat ovat nousemassa.
migi666
02.06.2004 10:21:08

Mutta tänään olen menossa Helsinkiin ostamaan luultavimmin yhen 18" Dh crashin ja yhen 10" Splashin....
Voin huomenna kertoa mielipiteeni kyseisistä pelleistä, mutta uskon, että rahani eivät mene kuitenkaan hukkaan.
Se on sitä mitä tekee!!
sakkemule
02.06.2004 12:44:26
Turussa niitä Staggeja saa Turun Super Ostiksesta.
niinkuin saa kaikeea Pearlin kamaakin.

www.superostis.net
Baroquean
02.06.2004 20:55:01 (muokattu 02.06.2004 20:55:34)
Turussa niitä Staggeja saa Turun Super Ostiksesta.

Tätä liikettä juuri tarkoitinkin tuossa aijemmin. Nimi vaan oli ihan hukassa. :)
The Eagle Has Landed
migi666
03.06.2004 14:14:52

Käväisin tänään MillBrookissa ja sieltähän tarttui käteen Yksi Stagg Dh 16" Medium Brilliant Crash (hinta 75) ja Yksi Stagg Myra 10" Medium Brilliant Splash. Ei voi muuta kuin sanoa, että HUH HUH!! Kyllä näistä tosiaankin hyvä ääni lähtee näin halpaan hintaan, vaikka sitä epäilinkin. Tuossa Dh:ssa on aika jännä semmoinen China ääni siinä taustalla ja sitten sitä tummaa Crashia, aaahhhh.... Splashi syttyy todella nopiasti, niinkuin pitääkin.... Kyllä voin luvata, että tulee minun setissäni olemaan paljon enemmän Staggeja, jos noi nyt kestää käyttöä jonkin aikaa.... Koittelin niitä muitakin peltejä siellä ja kaikista lähti hyvä ääni, paitsi siitä Black Metall 16" Crashista. Siinä oli semmoinen saatanan kuiva ääni. En kyllä ostaisi sitä, mutta olihan se hienon näköinen. Halvimpia Staggin peltejä en koittanut, mikä oli varmaan vaan hyvä juttu. Se myyjä toi mulle kasan noita Myra 10" Medium Brilliant Splasheja ja kaikki kuulosti erilaisilta, olihan ne kaikki yksilöitä, tätä minä haluan! Kyllä niihin voi ihastua nopiasti!!!!
Se on sitä mitä tekee!!
Drumjamo
03.06.2004 18:01:51
kaverilla oli stagg merkkinen kitara ja se oli aika perseestä
että empä luottasi noihin peltehin voi olla vähä liian hyviä
Pitääkö rumpuklinikoilla kuunnella aina niitä samoja Miri miettisiä ja Leevi Leppäsiä? -Heikki Malmberg
Antti1997
03.06.2004 18:34:31
kaverilla oli stagg merkkinen kitara ja se oli aika perseestä
että empä luottasi noihin peltehin voi olla vähä liian hyviä

Mulla on Nokian puhelin ja se on aika hyvä, että suosittelen ostamaan uudet kumisaappaat.
"Entäs Asus4#5add9/H tai Asus4#5add9/D?" Kiipparipalstan keskustelua. Ota tai jätä, tai jätä ottamatta. HoHo!
Mikko A
03.06.2004 21:49:07
Mulla on Nokian puhelin ja se on aika hyvä, että suosittelen ostamaan uudet kumisaappaat.

Ja mun edellinen Nokian kännykkä hajos elikkä kannattaa kiertää ne renkaat kaukaa!
I hate your sex!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)