Terok 26.05.2004 19:17:53 | |
---|
Bassoa tässähän on yrittänyt soittaa mutta jotenkin aina ajautunut rumpujen taakse, ja nyt kahdesta bändisti puuttuu basisti... Kitaraakin tulee aika paljon soitettua ja tehtyä kolmannelle (vielä tulee 4. niin loppuu...) bändille biisit joten... bassoa olis mukava soittaa jos löytys jostain itseä parempi rumpali :) |
anzelmosm 26.05.2004 19:53:21 | |
---|
,,/_ TUPLABASSOJA! _,,/ |
bATE bASARI 26.05.2004 21:46:29 | |
---|
Kitaraa, ja sitähän minä soitankin. Siis rumpujen lisäksi. |
Saukki 27.05.2004 09:59:43 (muokattu 27.05.2004 11:17:18) | |
---|
Tommosen hyväsaundisen didgerin voi värkkää itte. 1. harmaata muovista viemäriputkea, halkaisija 5 cm(suunnilleen) 2. mehiläisvahaa levynä (saa ainakin helsingin sinoopereista) Uuu... Heti tekemään... Kiitti ohjeista!! EDIT: Sattuisko netissä olemaan ohjeita didgeridoon tekoon? Mielellään kuvien kera. |
kampela 27.05.2004 12:38:46 | |
---|
Uuu... Heti tekemään... Kiitti ohjeista!! EDIT: Sattuisko netissä olemaan ohjeita didgeridoon tekoon? Mielellään kuvien kera. En tosta netistä tiiä?,mutta käytännössä kaikki putket soivat, kunhan ne ovat suunnilleen sen viisi senttiä halkaisijaltaan. Soinnin syvyyteen ja napakkuuteen taas vakuttaa putken reunan paksuus ja niissä muoviputkissa se on bueno! Se mehiläisvaha on kyllä hyvä olla jotta sen putken suun halkaisija pienenee pikkasen ja oma suu ikäänkuin löytää siitä oman paikkansa. Mutta jos tarviit jeesiä niin laita pikaviestiä niin yritän jeesata. Awesome lefthand break. |
mr_b 27.05.2004 13:38:33 | |
---|
Koskettimia. *Rakastan* vanhoja analogisyntsia ja combourkuja ja sämplereitä ja vastaavia. Kauhea fetissi, jos olisin kosketinsoittaja niin olisi varmaan nurkat täynnä romua. Itse asiassa olen ajatellut tässä vielä opetella vanhoilla päivilläni. Haavena on soittaa keikalla yhdessä biisissä koskettimia. Tosin en tätä ole vielä kertonut bändikavereille... :-) Before I talk I should read a book. |
Joystick 27.05.2004 17:18:07 | |
---|
Kitaraa paremmin ja bassoa ehdottomasti.. |
lateq 27.05.2004 17:30:06 | |
---|
Kitaraa. Soittasin nytkin, jos vaan omistaisin semmosen. Koskettimet löytyis mutta sitä en jaksa opetella La avassa on ikävä sa atanaa. |
sepeli 28.05.2004 12:42:59 | |
---|
combourkuja Uuu. Jee. "Viime aikoina mikä on alkanu tipahtaan niin on toi bondage." -basistimme |
Mako 28.05.2004 16:49:39 | |
---|
Mitä soittaisit, jos et rumpuja? Soitankin, kitaraa enimmäkseen (rumpujen ohella). Myös muut normibändisoittimet lähtee kaikki (käsistä). "I had a guitar hanging just about waist high,
and I'm gonna play this thing until the day I die" |
numppa 28.05.2004 19:54:45 | |
---|
Kaipa olisin kitaristi, koska sitä instrumenttia tässä on tullut tahkottua rumpujakin enemmän! Rummut tuli kuvioon, tai teki ns. "come backin" sitten lukiovuosien. Siis lähes kolmekymppinen läähkäkin VOI oppia uusia temppuja=) hyvin sä vedät!!! |
dictatorsh*t 28.05.2004 21:49:34 | |
---|
Oma valintani olisi basso. Vetevä bassoriffi tai -kuvio tekee biisin niin paljon paremmin kuin vastaava kitarakuvio. Ja basso on kuitenkin varsin rytminen laite. Täysin samaa mieltä, olin jopa kerran aloittamassa basson soittelun mutta ajattelin että ennen kannattaisi osata vaikka soittaa rumpuja edes välttävästi. Joten se jäi siihen. Saa nähdä jos sitten tulevaisuudessa... |
willie 28.05.2004 23:07:58 | |
---|
Bassoa tässähän on yrittänyt soittaa mutta jotenkin aina ajautunut rumpujen taakse, ja nyt kahdesta bändisti puuttuu basisti... Kitaraakin tulee aika paljon soitettua ja tehtyä kolmannelle (vielä tulee 4. niin loppuu...) bändille biisit joten... bassoa olis mukava soittaa jos löytys jostain itseä parempi rumpali willie vastaa : Terok! Jup! Meit oli 80-luvun alussa kolme jäbää : kaks kitaristia ja meikä basisti.. Mä sit hankin Ferrarin punaset Premarit ja toinen kitaristi siirty beisiin et saatiin edes jotain trio juttuja aikaseks. Siitä tulikin mulle oikein kivireki, kun vieläkin pojat (eri bändi) patistaa mut rumpuhin jos vakkarirumpali on veks. Mut basso on must aika lähellä rumpuja, basso on RYTMISOITIN..? Tiukka rumpali ja rytmibasisti, kitaristin unelma ! willie 1,2 prommillea Basisti, melkein 50v. |
-1 29.05.2004 14:12:15 | |
---|
Varmaankin bassoa. Periaatteessa haluaisin myös osata soittaa sähkökitaraa jokseenkin, niin voisi valmistella bändille itse riffejä. :) |
Jeltz 29.05.2004 20:48:13 | |
---|
Mitään muutahan (enkä kyllä rumpujakaan :) en siis osaa soittaa, mutta kaipa basisti olisin jos en runpali Pulp |
Ben 30.05.2004 01:30:54 | |
---|
Puhelinluetteloa, polvia, penkkejä, pöytiä... ;) |
DimensionZ 31.05.2004 22:33:05 | |
---|
Bassoa ehdottomasti. Bassossa on todella hieno soundi, ne on hienon näkösiä (ainaki fenkut), ja niillä on samantyyppinen rooli bändissä. Soittelen bassoa jonkun verran ihan vaikka rummut onki keksitty. Tottakai se on hyvä, se on Yamaha. |
JeeVes 31.05.2004 22:45:52 | |
---|
Varmaan mä kitaraa soittaisin (ahkerammin kuin nyt) tai sitten laulaisin. Aika on rahaa, eikä minulla ole kumpaakaan. |