Aihe: Meneekö time jos oot kännissä?
1 2
HCW
23.05.2004 13:15:57
Keikalla ei oteta. Keikan jälkeen voi ottaa.

Jep, tästä olen ihan samaa mieltä. Loppujen lopuksi sinähän olet töissä keikkapaikallasi. En tiedä yhtään työpaikkaa missä saa ryypätä työaikana. Tietääkö kukaan muu? Taiteilija, soittaja jne. ei ole tässä mitenkään erityisasemassa.

Joten työ hoidetaan työnä ja töiden jälkeen saa tehdä mitä lystää...tana.
"Ei mulla teittiä mitään vastaan ole,mut mää vaan olen kylän lyöjä"
Mr.Babbit
23.05.2004 13:25:32
soitin yhdet treenit kännissä ja se oli niin vammasta toimintaa, etten tee toista kertaa samaa.
Yksi tuoppi ennen keikkaa on varmaan ihan jees, mutta ei enempää, alkaa vaan vituttamaan.
Mikko A
23.05.2004 16:32:15
Ei voi juoda soiton yhteydessä kun treenikselle pitää mennä aina autolla...
I hate your sex!
WyW
23.05.2004 17:46:33

Kalja menee raajoihin. Ei ainakaan kauheen timmisti lähde mitkään tuplarymistelyt jos on vetäny enempi ku pari stobee. Ainut syy itseasiassa miks ite vedän bilsneriä ennen keikkaa, on se että nuo tapahtumat alkaa aivan liian vitun myöhään... Esim. joskus jos soittelee viimeisenä joskus tuossa klo 1:00 tjsp, niin kysytään aikamoista kykyä siinä kaljan välttelemisessä :>
Pööp.
Viceroy
23.05.2004 19:56:11

Ei voi juoda soiton yhteydessä kun treenikselle pitää mennä aina autolla...

Sama vika! Keikoilla (millä?) ei yhtä enempää uskalla tällainen pulkannaru juoda...
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Hakki
24.05.2004 11:54:38
Muutaman kerran oon kokeillut treeneissä miten soitto sujuu oluen kera. Ensimmäinen ja toinen pullo eivät vaikuta pahemmin. Kolmannella huomaa jotain pientä, nejlännen jälkeen on jo vähän hankaluuksia. Sikspäkin jälkeen ei enää tule mitään, silloin on parempi keskittyä siihen juomiseen.

Keikoilla otan ehkä pari tuoppia, riippuen soittoajankohdasta. Tuntia-kahta ennen vetoa vaihdan aina vesilinjalle. Keikan ja roudauksen jälkeen voi sitten sopattaa sydämensä kyllyydestä. Ei ole mitään järkeä pilata keikkaa olemalla liian kännissä.
ltg
24.05.2004 13:37:00
Kun keikkaa joskus on, niin korkeintaan yhden tuopin voin soittamisen ohessa juoda. Enempi vaikuttaa itsevarmuuteen, kun tietää, ettei kulje soitto humalassa ollenkaan.
IMIK#5,KK#3
Ei savuva ilman tuliva
Epämuusikko
24.05.2004 13:52:15
Mikä time? :-)

Tuoppi ennen, tuoppi suorituksen aikana, monta jälkeen. Näin.

Allekirjoitan, varsinkin eka lauseen
"You're my bacon in the night"
Yrtti
24.05.2004 17:46:34

Möyskin minä olen todennut tuon yhden kaljan ennen keikkaa toimivaksi jutuksi, karsii kohdaltani nuo jännityksestä aiheutuvat oikosulut+virheet.
Mako
24.05.2004 17:55:13

Meneekö time jos oot kännissä?
Varmaankin menisi. Ei nytkään ole niin kaksinen. On tärkeämpiäkin asioita mielessä soittaessa kun "mitähän se metronomi sanois jos mä..". Bändin yhteinen soundi, svengi muiden soittajien kuuntelu. Mun soitostakin yli puolet on varmaan kuuntelua. Olisipa muillakin. Paskaa olen kova myös jauhamaan. Kunpa muut eivät olisi.

mite sulla, otakko keikalla kuppia?
En.
I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake
Youni
25.05.2004 09:14:58
No niinhän se on, että ainut ero muusikon häiden ja hautajaisten välillä on juoppojen pienempi määrä noissa jälkimmäisissä. (vitsi)

En itse juo muutenkaan, joten en ole kokeillut. Luulisi muutaman oluen jälkeen timen heittävän ja pahasti.

Yhden jutun olen kuullut, jossa rumpali soitti ihan hyvin kännissä. Hän löi crashista ohi lopettaessaan, kaatui, crashi kaatui päälle ja siihen sammui soittaja...komea lopetus!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)