e r s k i 09.06.2004 00:39:09 | |
---|
12" ja 14" chinat on ja tyytyväinen olen. Samat pellit on myös mulla. Tosin molemmat on stäkättynä, eli splashit päällä. toimii kuin häkä komppamiseen. |
Bacchus 09.06.2004 12:43:13 | |
---|
Omaan korvaan Wuhanin chinat kuulostaa jokseenkin hirveältä. Tosin splasheissä onkin sitten hieno roskainen ja tunkkainen soundi, hyvä efektipelti. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
anstir 10.06.2004 14:19:40 | |
---|
Minulla on Wuhanilta 12" China ja 8" spläshi tällä hetkellä, ehkä myöhemmin joku isompi china. Molemmat ovat tosi hyviä efektipeltejä ja tuo 12" china on just semmonen "räkäinen", lyhyt sähähdys ja tuo spläshi taasen kirkassointinen, soi korkealta ( jopa korkeammalta, kuin Byzance 6" ) ja soi vielä mielestäni pitkään spläshiksi. Suosittelen. |
Ben 10.06.2004 20:31:30 | |
---|
Jos teillä kenelläkään sattuu olemaan noita 20" tai 22" Wuhanin kiinoja niin kertokaas, että pystyykö niillä hyvin raidaamaan. Meinaan siis ihan sitä "pellin selkä"-saundia. Todennäköisesti laittaisin siihen muutaman niitin tai ainaki sellaisen ketjun että saisi siitä krässäämisen lisäksi mukavan suhinan. |
Mikko A 11.06.2004 11:53:04 | |
---|
Jos teillä kenelläkään sattuu olemaan noita 20" tai 22" Wuhanin kiinoja niin kertokaas, että pystyykö niillä hyvin raidaamaan. Meinaan siis ihan sitä "pellin selkä"-saundia. Todennäköisesti laittaisin siihen muutaman niitin tai ainaki sellaisen ketjun että saisi siitä krässäämisen lisäksi mukavan suhinan. Mulla on 22". Pystyy kyllä kivasti raidaamaan, mutta ei mitään hevijuttua vaan kevyemmin eli vaikka jatsissa. "Raidaus"soundi on lyhyt ja kuiva eli noilla niiteillä tai ketjulla vois saada vähän pidempää sustainia jos sellasta kaipaa. I hate your sex! |
Ben 11.06.2004 14:29:46 | |
---|
Ok. Mahtavuutta. Taidan käydä tuollaisen hakemassa. Juuri kevyempiin musatyyleihin olen ajatellut. |
anders 23.06.2004 04:50:36 | |
---|
itseltä löytyy 16" kinukki ja 12" splash. chinasta tykkään vaikkakin pienikokoinen, sähäkkä ja sopii nopeaan komppaukseenkin suht hyvin. 12" splash on kyl kivan kuuloinen mutta vähän turhan vaisu muuten aika äänekkäiden peltieni kanssa, vois vaihtaa....... "aivan kuin aina olisi juuri nyt kunnes on myöhemmin" |
JUMPPAMAIKKA 23.06.2004 08:47:00 | |
---|
Niin mistä noita Wuhaneita saa ostettua tampereella ja onko testattavaksi asti? |
e r s k i 23.06.2004 16:24:39 | |
---|
Niin mistä noita Wuhaneita saa ostettua tampereella ja onko testattavaksi asti? Tottakai niitä on liikkeessä saatava testata ennen ostoa, sehän nyt on selvä. Tampereen Soitinkeskus myy ainakin. |
Blitz 23.06.2004 22:14:00 | |
---|
Kannattaneeko tuo...Meinl Classics Splash ja China ovat loistavia, mutta Crashit totesin...noh...huonoiksi... Kyllä Meinleistä kannattaa aina puhua. :) Classicsin 15" ja 17" crashit ovat huonompia kuin parillisen tuumakoon omaavat. Kyllä mun mielestä Classicsin 16" ja 18" crashit ihan ok ovat. Ehkä menevät parhaiten jossain hevissä. Aiheesta, mulla oli myös tuollainen 12" Wuhanin china. Ihan hyvä soundi - aika räkäinen ja lyhyt. Kyllä se efektinä pelitti. Se vaan, että pellin reikä oli porattu sivuun, joten se oli vähän vinossa kun sen laittoi telineeseen. Käsintehdyissä kannattaa aina itse testata ennen kuin ostaa. Vaikka tuskin noissa Wuhanin pikkukiinoissa mitään valtavan suuria soundieroja on... The Berzerkerin rumpali on muuten kone tai eläin. Ehkä. Varmaan. |
Blitz 23.06.2004 22:15:15 | |
---|
Tottakai niitä on liikkeessä saatava testata ennen ostoa, sehän nyt on selvä. Tampereen Soitinkeskus myy ainakin. Soitinkeskuksessa on suuri kattaus Wuhania. Joskus kokeilin siellä jotain rideä ja ihan kohtalaiselta kuullosti. Tosin ehkä vähän gongimainen tai jotain. Sieltä kun kysyy niin kyllä ne tilaakin jos etsit jotain tiettyä. Siellon myös Meinlejä. :) The Berzerkerin rumpali on muuten kone tai eläin. Ehkä. Varmaan. |
dictatorsh*t 24.06.2004 14:01:59 | |
---|
Niin mistä noita Wuhaneita saa ostettua tampereella ja onko testattavaksi asti? Tampereen Musiikissa taitaa olla jollen väärin muista. |
ErrantKnight 24.06.2004 23:00:00 | |
---|
Maanantaina juuri hankin Wuhanin 14" crashin ja olen kyllä varsin tyytyväinen soundiin. Ja hintaakin oli Savonlinnan Soitinkulmassa tuolla pellillä vain 65 euroa. |
dictatorsh*t 25.06.2004 12:28:05 | |
---|
Maanantaina juuri hankin Wuhanin 14" crashin ja olen kyllä varsin tyytyväinen soundiin. Ja hintaakin oli Savonlinnan Soitinkulmassa tuolla pellillä vain 65 euroa. Itse taas ostin noin vuosi sitten Wuhanin 16" chinan Tampereen Musiikista 45 eurolla. Ja yhtälailla tyytyväinen olen. |
lethus1 25.06.2004 13:03:07 | |
---|
Itselläni on ns. feikkiwuhan Helsingin Woodwindsistä. Feikkiä siitä kai tekee se, ettei siinä ole niitä logoja tai leimoja. Mitä olen aitoja ("") hypistellyt ja testaillut, niin tuntuu olevan aivan samaa kamaa. Oli tai ei, ne woodwindsin pellit on aivan helvetin upeita. Itselläni on 16" ja voi että... |