tthei 04.08.2004 01:19:02 | |
---|
Mulla on joku Paisteen istanbul pelti, kai joku 8" ja oon sitä mieltä että se on maailman turhin lautanen. Ääni on karsee ja ei soi pitkään ja niin edespäin... Paisteen Istanbul? Mikäs se sellanen on? Ja eihän 8" ole tarkotuskaan soida pitkään. Senhän kuuluukin olla vaan sellanen tosi nopee sointinen, vai miten sä ajattelit niin pienen pellin saada kauan soimaan? Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist |
mustakaapu_3 04.08.2004 01:33:41 | |
---|
Joo, jos istanbuleja vielä tuotas suomeen (siis muita kun alchemyja) niin muita en käyttäskään. Varsinkin olen mieltynyt istanbul mehmetteihin. Saundi on just sitä itseään. Niin, ja jos jollain ois myynnissä "18 mehmettiä tai agoppia, siis medium crashia niin voisin olla kiinnostunut. Mustakaapu III |
miän vain 04.08.2004 07:42:17 | |
---|
Paisteen Istanbul? Mikäs se sellanen on? Halpasarjaa noin 70-luvulta. Paiste teki tuolloin noita halpiksia nimillä stambul ja stanople. Ei mitään herkkuja välttämättä, mutta asiallistakin kamaa joukossa. Omistan 18" stambulin - vai oliko se sittenkin dixie? Samaa aikakautta ja laatutasoa kuitenkin. Ei siitä saa selvää, yrittääkö se olla ride vai crashi. Karu se on joka tapauksessa. |
Outkast 04.08.2004 11:37:43 | |
---|
Mullo Istanbul Mehhmet Medium Thin Crash 18" ja Bosphorus Traditional 14" haikat. Kummatkin parhaita peltejä mitä olen ikinä soittanut. Tummia... |
Terok 04.08.2004 12:12:34 | |
---|
20" Istanbul Mehmet&Agop Medium Ride Hieno pelti, ehkä turhankin nykyiseen mättöön.. |
ilarj 05.08.2004 15:43:32 | |
---|
Joo. Mun vanhemmat toi mulle vuosi sitten istanbulista 22 tuum istanbul custom dry ridenja myös alchemyn jonku ihan super mega thin 10 splashin, joka oli paras splas mitä mul on ikinä ollu (se meni paskaks).. Ride on myös hiton hyvä. Ride oli 120€ ja splash jotai 50 €, väittäsin et tolla hintaa ei saa yhtä hyvää rideä. Hitto ku pääsis joskus itte istanbuliin valkkaa symbaalleita. |
JeeVes 06.08.2004 11:04:38 | |
---|
Hitto ku pääsis joskus itte istanbuliin valkkaa symbaalleita. Mun rumpu opettaja on käynyt muutamia kertoja Istanbulissa. Se aina sieltä toi kasoittain peltejä. Aika jätkä. Treemaalla oppii treenaamaan, soittamalla oppii soittamaan.
(Albert Järvinen) |
Heikki j. 07.08.2004 02:29:05 | |
---|
Minulla on ollut pian vuoden tuollainen 21" Mel Lewis niittiride, johon olen vähintäänkin rakastunut. Todella tasaista ja pehmeää sihinää. Soveltuu ehkä parhaiten keskitason tai hieman hiljaisemman musiikin soitteluun, eli jazz-symbaalinahan se minun mielestäni parhaiten toimii. Ainoa haittapuoli ehkä muodostuukin tuosta hienoisesta rajoittuneisuudesta, sillä se menee tukkoon aika helposti nopeammin ja voimakkaammin soitettuna. Kellosoundi on myös aika hiljainen. Mitä noihin saman sarjan crash/rideihin nyt sitten tulee, niin oman käsitykseni mukaan yksilöerot ovat valtavia. Olen tähän mennessä testannut noin viittä yksilöä, joista yksi oli täysi timantti, pari siedettävää ja pari melko kehnoa. Haikoista olen kuullut myös paljon hyvää. Istanbulin muista sarjoista en ole varsinaisesti perillä, paitsi alchemy A.R.T. -halpistuotteista. Ihan toimivat ja hinta-/laatusuhteeltaan erinomaiset haikat oli käytössäni vuoden, hyvin tuloksin. |
Paas 07.08.2004 09:03:14 | |
---|
Joo. Mun vanhemmat toi mulle vuosi sitten istanbulista 22 tuum istanbul custom dry ridenja myös alchemyn jonku ihan super mega thin 10 splashin, joka oli paras splas mitä mul on ikinä ollu (se meni paskaks).. Ride on myös hiton hyvä. Ride oli 120? ja splash jotai 50 ?, väittäsin et tolla hintaa ei saa yhtä hyvää rideä. Hitto ku pääsis joskus itte istanbuliin valkkaa symbaalleita. Tarttis lähteä lomalle sinne. Lähdetään vaikka kaikki rumpalit porukalla sinne hakemaan peltejä ryhmäalennuksella. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
bluesman86 07.08.2004 11:14:30 (muokattu 07.08.2004 11:16:30) | |
---|
multa löytyy 16" ja 18" alcemy medium rässit. toi 16" on rupennu jo halkeileen mutta aina se on korjattu poralla ja viilalla ja 400hiomaparerilla. niin ja soundi ei mitenkään erityisesti hivele korvia mutta ne oli semmossia hätä vara ostoksia mikkä on tossa tellinkin nokassa roikkunnu kolme kohta neljä vuotta. seuraavaks paisteen 2002 tulee olemaan mulla. Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
bluesman86 07.08.2004 11:14:52 | |
---|
Tarttis lähteä lomalle sinne. Lähdetään vaikka kaikki rumpalit porukalla sinne hakemaan peltejä ryhmäalennuksella. :) erittäin loistava idea. Ihmiset (kaikki on kusipäitä
-Frank Zappa- |
Dr.Rubber 07.08.2004 12:07:58 | |
---|
Joopajoo, mulla on 16" ja 18" agop alchemy custom rock crashit. Tuo 18" alko nyt kolmen vuoden kovan pieksännän jälkeen haljeta pitkin sorvausuraa, nyt siinä on noin 5cm pitkä halkeama. Oikeastaan pidän siitä näin rikkinäisenä lopulta enemmän kuin ehjänä. Tuli muuten aivan loistava suhinaride siitä! Pitäs vielä jaksaa porata halkion päihin reijät laittaa niihin niitit....mmmmhh.... 16" on edelleen ihan normaalikäytössä setissäni, vaikka liian äänekäs pelti nykyisen mieltymykseni mukaan onkin. Paisteen 2002 on se juttu johon juuri nyt olen kovin mieltynyt. Ei kannata tunkea lunta pilluun! |
tthei 07.08.2004 12:19:54 | |
---|
Joopajoo, mulla on 16" ja 18" agop alchemy custom rock crashit. Tuo 18" alko nyt kolmen vuoden kovan pieksännän jälkeen haljeta pitkin sorvausuraa, nyt siinä on noin 5cm pitkä halkeama. Oikeastaan pidän siitä näin rikkinäisenä lopulta enemmän kuin ehjänä. Tuli muuten aivan loistava suhinaride siitä! Pitäs vielä jaksaa porata halkion päihin reijät laittaa niihin niitit....mmmmhh.... Mäkin pistin mun 11" Innovations splashiin niitit niihin halkeemien reikiin mitkä niiden halkeemien päihin porasin. Sekin halkes kans tollee uraa pitkin. Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist |
pasij66 07.08.2004 19:48:33 | |
---|
Löytyy -80 luvun loppupuolelta olevat 14" haikat ja 20" ride, sekä huomattavasti uudempi 8" splash. Haikoissa ja ridessä kuvun sisäpuolella on Agopin ja Mehmetin singneeraukset. Sairaan hyviä peltejä:) On kiva rovasti, sanoi onkiva rovasti ja onki varovasti |
pasij66 07.08.2004 19:50:46 | |
---|
Enpä taida, osta omat :D Mites.. osta Alchemyn crash? Minkä kokoinen ja mitä pyydät. On kiva rovasti, sanoi onkiva rovasti ja onki varovasti |
Triskal 09.08.2004 21:06:16 | |
---|
Joopajoo, mulla on 16" ja 18" agop alchemy custom rock crashit. Tuo 18" alko nyt kolmen vuoden kovan pieksännän jälkeen haljeta pitkin sorvausuraa, nyt siinä on noin 5cm pitkä halkeama. Oikeastaan pidän siitä näin rikkinäisenä lopulta enemmän kuin ehjänä. Tuli muuten aivan loistava suhinaride siitä! Pitäs vielä jaksaa porata halkion päihin reijät laittaa niihin niitit....mmmmhh.... 16" on edelleen ihan normaalikäytössä setissäni, vaikka liian äänekäs pelti nykyisen mieltymykseni mukaan onkin. Paisteen 2002 on se juttu johon juuri nyt olen kovin mieltynyt. Minulla hajosi 15" sweet crash juuri noin, sorvinuraa pitkin. |
Youni 10.08.2004 16:09:14 | |
---|
Itsellä on tosiaan Stagg Furia 12" medium splash ja Wuhan 18" China. Kyllä noilla kelpaa. Ovat täysin eri maailmasta kuin 502. Kyllähän noita kannattaa ostella. Tarkoituksena olisi vaihtaa vielä loputkin pellit Staggiin, jos vaan rahaa löytyisi. Offtopic: Allekirjoituksen linkistä settiä pällistelemään. Ooh! Speedkingit! Ooh! Respect! |
bluesman86 13.08.2004 11:48:38 | |
---|
Ihmiset (kaikki on kusipäitä
-Frank Zappa- |
Motte 13.08.2004 15:32:33 | |
---|
Ostin juuri rohkeasti/tyhmästi kuuntelematta yhden 15" Mehmet Traditionelin Paper thin crashin Itävallasta. Hintaa tuli 68 euroa plus pieni rahti, joten eiköhän/toivottavasti tuo nyt soinee edes halvahkon hintansa arvoisesti, tai täytyy laittaa vahinko kiertämään. Pelti on tiettävästi lähtenyt tänään matkaan kohti Suomea, joten palaamme asiaan kun lätty on täällä perillä... |
mustakaapu_3 14.08.2004 00:56:43 | |
---|
Ostin juuri rohkeasti/tyhmästi kuuntelematta yhden 15" Mehmet Traditionelin Paper thin crashin Itävallasta. Niin mistäs nuita saa itävallasta tilattua? Niin, ja kyllä se ainakin mulla tuo samainen pelti on hyvin hoitanut hommansa, joskaan se ei ihan ykköscrashista käy kuin korkeintaan humppakeikoilla/hissuttelussa. "Nyt loppu se tissijatsin veivaaminen!" |