LumPus 12.05.2004 11:32:38 | |
---|
Evansit! Remot on perseestä. Ja tää on tosi ku vesi! =) Olen puolellasi veliseni! Remon käyttö on vähän kuin vasurilla r***kaus, onhan se ihan jees mutta ei sitä kauaa halua... Sponsored by Espoon Musiikki |
markkuliini 12.05.2004 12:05:43 | |
---|
Evansseissa on aina ollut se yksipuolinen ja sama soundi jota ei oikein virittämälläkään saa muutettua. Kätevää jos ei osaa virittää... Ja päällysteet kuluu nopeasti pois, ja virvelikalvoon tuli, ainakin minulla, lommoja alta aikayksikön. Ambassador voi olla vuosikausia rummussa eikä lommon lommoa. Tarvitseeko edes sanoa kumpaa suosin? |
Mikko A 12.05.2004 14:18:14 | |
---|
Remon käyttö on vähän kuin vasurilla r***kaus No tässä olet ehkä jopa oikeassa. Meitsi r***kaa aina vasurilla. I hate your sex! |
ltg 12.05.2004 14:32:06 (muokattu 12.05.2004 14:32:15) | |
---|
Itselläni tomeissa kirkkaat ambassadorit alla ja päällä, hyvin toimii. Basarissa Evansin EQ2 ja virvelissä power center reverse dot, ja toimivat nekin hyvin. Eiköhän tuo ole makuasia, kummasta tykkää. IMIK#5"Aina kun mun seurassa liikkuu selvinpäin, pitää pysyä kännissä." -Basistimme vappuna KK#3 |
Paas 12.05.2004 14:57:46 | |
---|
Olen hyppinyt edes takaisin remon je evanssin välillä. En ole osannut päättää. Tällä hetkellä mulla on setissä remoa. Jotenkin tuntuu siltä että evansit ovat tasaisempia laadultaan ja muutenkin tarkempaa työtä. Remojen laatu saattaa vaihdella ja joukossa saattaa joskus olla sekundakalvoja mutta niissä on silti sitä jotakin. Niissä on sielu, evansit ovat mielestäni sieluttomia ja kuolleen tuntuisia kalvoja jotka eivät "elä" sinä rummussa. Vaikea selittää mutta jotenkin noin minä näen asian. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Alpha 12.05.2004 16:12:27 (muokattu 12.05.2004 16:13:34) | |
---|
Mutta mitäs eroja on noissa Evanssin EQ kalvoissa...1, 2, 3, 4? Entäpä Remon Powerstroke? Heh...ittellä roikkuu seinällä vanha 24" Pinstripe...:o) |
Paas 12.05.2004 17:22:21 | |
---|
Mutta mitäs eroja on noissa Evanssin EQ kalvoissa...1, 2, 3, 4? Evanssin sivuilta löytynee infoa. Lähinnä paksuuseroja, demppirengas/huohotusreiät siellä täällä jne. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
MoonDog 12.05.2004 17:30:04 | |
---|
Remoa olen toistaiseksi suosinut, tosin olenkin vasta yhden kalvokattauksen hankkinut, joka on pinstripe/ebony ambassador tomeissa ja PS3 virpassa ja basarissa. Seuraavat tomikalvot ovat hyvin todennäköisesti coated ambassadorit tai emperorit. Uuden virvelikalvon hankin tässä ihan lähiaikoina, olen Evansin HD Dryta ajatellut. Mites mahtaa toimia metallissa? Tai ei kai siihen toisaalta musatyyli vaikuta, oma makuhan sen ratkaisee. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
AP 12.05.2004 19:45:40 | |
---|
Tässä on kyllä tullut sen verran monensuuntaista mielipidettä, että meikä taitaa seuraavaksi kokeilla Evansia, jos ne ei ihan sikahintaisia ole. |
MoonDog 12.05.2004 19:56:45 | |
---|
Kyllä ne selvästi Remoa kalliimpia ainakin ovat. Suurin piirtein 5 euroa / kalvo, jos vertaa esim. Emperoreja ja G2:sia tai virvelikalvoja. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
AP 13.05.2004 09:25:39 | |
---|
Kyllä ne selvästi Remoa kalliimpia ainakin ovat. Suurin piirtein 5 euroa / kalvo, jos vertaa esim. Emperoreja ja G2:sia tai virvelikalvoja. Gaddämit. No, täytyy aloittaa vaihtamalla esim bassariin tai virveliin ensin Evanssia ja kokeilemalla miten hommat pelaapi. |
Groove 2 14.05.2004 09:19:33 | |
---|
Jep, se on semmoinen juttu että kannattaa kokeilla mahdollisimman paljon eri kalvoja. Musatyyli ratkaisee kanssa mitä kalvoja kannattaa takoa. Ei siihen heavy juttuun kannata mitään yks kerros kalvoja hommata, varsinkin jos tahkot vähänkin kovemmin. Itse olen mieltynyt Evansiin. Clear ja kaks kerros kalvot vielä öljyllä. Soitan itse funk musiikkia ja toimii hyvin. Settinä Pearl:n fusion kit, 20 basari,10,12,14 tomit. Tykkäsin ja tykkään edelleen Remosta. Tää on aika vaikee keskustelu. Molemmat on hyviä. |