Aihe: Paras Ride?
1 2
Viceroy
13.05.2004 17:08:51 (muokattu 15.05.2004 18:50:43)

Tämä Paisteen 20" Dry Dark Heavy Ride vai mikä nyt onkaan, on ihan jees. Syttyy erittäin hitaasti (en todellakaan hae ridestä crash-ominaisuutta), mutta kuitenkin riittävästi, että saa vaikka säkeistön loppua nostettua hieman. Kupusoundi on hyvä, pistävä ja kuuluva.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
bluesman86
14.05.2004 09:31:19
Tämä Paisteen 22" Dry Dark Heavy Ride vai mikä nyt onkaan, on ihan jees. Syttyy erittäin hitaasti (en todellakaan hae ridestä crash-ominaisuutta), mutta kuitenkin riittävästi, että saa vaikka säkeistön loppua nostettua hieman. Kupusoundi on hyvä, pistävä ja kuuluva.

meinaat varmaa dry heavy ridee... mulla on semmonen ja oon ollu tyytyväinen. tosin tarvis olla vieläkin kuivempi soundi.
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
Viceroy
14.05.2004 14:24:04 (muokattu 14.05.2004 14:25:08)

meinaat varmaa dry heavy ridee... mulla on semmonen ja oon ollu tyytyväinen. tosin tarvis olla vieläkin kuivempi soundi.

Itse asiassa se on Dry Dark ride - tarkistin tuossa aamupäivällä. Siellä kuvun sisäpuolella oli vielä jotain ping-heavy-diipadaapaa...

Öm niin ja pelti näyttää erittäin rumalta. Tehtaalla se on jotenkin käsitelty niin, että se näýttää kuin tulipalosta pelastetulta. Käsintaottu, kai.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
MoonDog
14.05.2004 17:34:06
Öm niin ja pelti näyttää erittäin rumalta. Tehtaalla se on jotenkin käsitelty niin, että se näýttää kuin tulipalosta pelastetulta. Käsintaottu, kai.

Mielestäni tuo kyseinen pelti näyttää melko eksoottiselta. Tuollainen toisi settiin vähän vaihtelua, kun on hieman erikoisemman näköinenkin pelti olemassa. On se omalla tavallaan ihan tyylikäs.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
migi666
14.05.2004 20:15:14

Olen kyllä tällä hetkellä tyytyväinen omaan järkäleeseeni, joka on bändikämpällä: mustaleimainen Paisteen 2002 20" Heavy Ride....
bluesman86
14.05.2004 21:14:43
Itse asiassa se on Dry Dark ride - tarkistin tuossa aamupäivällä. Siellä kuvun sisäpuolella oli vielä jotain ping-heavy-diipadaapaa...

niin ja istanbulin turk sarja ja paisteen dimension dry ridet näuttää kuin olis ollu vähä liekin kanssa tekemisissä tosin se jothuu siitä että kyseisiä peltejä ei oo sorvattu.
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
Suchinenu
15.05.2004 15:51:25
Zildjian Avedis ping ride ^^
dictatorsh*t
16.05.2004 12:21:36
Ainoa mitä pellistä puuttuu on suhina, mikä esim. löytyy 20" Ruden crash/ridestä.

Minulla sattuu tuommoinen olemaan ja tykkään. Mutta olisiko paras tuo Zildjianin K Custom Special Dry Ride.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)