Aihe: DW-rummut
1 2
Mikko A
13.05.2004 00:43:53
Koska isäni sanoi, että nää lähtee nyt kaatopaikalle, etteivät vie vintistä tilaa...eikä nuoren rumpalin vastustelut paljoa painaneet...:o(

Oisin mä ne halunnut pitää ja kunnostaa, mutta ei niin ei.

En noita värejä tiedä, mut oiskohan olleet jotain Silver...eli mitkähän Ludarit sitten olivat?

No voi saatersnamma... Voi Iskä minkä teit.
I hate your sex!
Mikko A
13.05.2004 00:46:14
Kyllähän autonkin ajo-ominaisuudet kivasti muuttuu, kun ostaa uudet renkaat alle ja iskarit.

Sori "pieni" offtopicci, mutta ei voi olla sanomatta että niin myös siitä kun laittaa rengaspaineet kohilleen... Nimim. 2.8->2.1 =D
I hate your sex!
hollmi-5
13.05.2004 09:30:30
Jos rummut ovat vanhat ja vaikka huonon näköisetkin, kannattaa ne säilyttää. Aika tavaran nauttii. Toivottavasti ei kaatopaikka kuitenkaan.

Rummut on ihan samalla tavalla tehty, kuin vaneri:Viiluja on ristiinlaminoimalla liimattu toisiinsa. Rummuissa muotona on sylinteri ja vanerissa levy. Se mistä puusta ja miten se rumpu on tehty, vaikuttaa siihen sointiin, laatuun ja ulkonäköön.
Mika Hollström
höpläkopra
13.05.2004 20:03:03

Off-topic kommentti:
*Lääh* DW *Lääh*
NIIN JÜST!
Alpha
13.05.2004 20:30:24
No voi saatersnamma... Voi Iskä minkä teit.

Niin mut meijän iskä on silti paras...
Mikko A
13.05.2004 23:39:03
Niin mut meijän iskä on silti paras...

Meijjämpä!
I hate your sex!
mr_b
14.05.2004 00:14:33

Ja meidän isi on isien maailmanmestari, maailmanmestari!

Ja sitten asiaan:

DW on siitä hassu rumpumerkki, että se on minusta jotenkin aivan totaalisen, miten sen nyt sanoisi, hmm, uncool. Heti jos näen jonkun bändin rumpalin soittavan tälläisillä niin tulee sellainen "tämä on jotenkin ankeaa"-olo. Aika hassua, eiväthän ne nyt mitenkään erikoisemmin eroa mistään muusta vanhasta tai uudesta rumpumerkistä, mutta silti...

Ehkä DW symboloi minulle juuri jotain amerikkalaista keskitien tylsää stadionmusiikkia, josta kaikki särmä ja särö on hiottu pois. Irrationaalista, tiedän. Onko kellään muulla tälläisiä tuntemuksia?
Damn right it's better than yours!
Mikko A
14.05.2004 00:40:31
Ehkä DW symboloi minulle juuri jotain amerikkalaista keskitien tylsää stadionmusiikkia, josta kaikki särmä ja särö on hiottu pois. Irrationaalista, tiedän. Onko kellään muulla tälläisiä tuntemuksia?

Kyllä on! Onnistuit harvinaisen hyvin pukemaan ajatukseni sanoiksi. Sama pätee mun kohdalla kaikkiin näihin nykyjenkkirumpulafkoihin; dw, ocdp, noble&cooley, pork pie, mitäniitäkaikkiaon, jopa uusiin gretscheihin. Vanhat Ludwigit, Gretschit, Slingerlandit ja Rogersit on sitten aivan eri maailmasta, ne on rok. Jenkit itse on niin uskomattoman särmättömiä, pinnallisia ja uncool. Ne on vähän niinku kreemi, näyttää kermavaahdolta vaikkakin vähän jotenkin tekemällä tehdyltä, mutta maistuu todella ällöttävältä ja iljettävältä.
I hate your sex!
Alpha
14.05.2004 15:12:24
näyttää kermavaahdolta vaikkakin vähän jotenkin tekemällä tehdyltä, mutta maistuu todella ällöttävältä ja iljettävältä.

Kuulehhan sie Rovaniemen poika...vaikken sua tuukkaan muiluttaan, ni plussan saat tästä...:o)
Mikko A
14.05.2004 16:28:01
Kuulehhan sie Rovaniemen poika...vaikken sua tuukkaan muiluttaan, ni plussan saat tästä...:o)

Et oo kreemin ystävä? Nii, tack.
I hate your sex!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)