Olli 06.12.2004 01:49:28 (muokattu 06.12.2004 01:50:48) | |
---|
Millainen suunnitteluvirhe muka tossa 4000 haikkastandissä on? Mulla on kyseisen sarjan haikkastandi enkä ole mitään suunnitteluvirhettä kyllä huomannut. Vastaanpas nyt tähänkin... Kaksi kappaletta mulla noita oli. Molemmista paukahti se jousi jotenkin sillain, että hankasi sitä nousevaa putkea pitkin. Kolmatta yritti kauppias antaa takuuaikana, mutta sain neuvoteltua tuon nykyisen (5000 sarja) hyvään hintaan vaihdossa. Toi onkin sitten toiminut jo neljättä vuotta... Roce nrol!!!! |
ddrum54 06.12.2004 14:31:11 | |
---|
Taman omistajana sanon: Hanki Premierit. Johan tuo pelkkä nimikin soundaa paremmin. : ) 2`n 4 |
Markuz 07.12.2004 11:01:32 | |
---|
Itse omista Premierin artist birtch fusion- setin ja päivääkään en oo katunu. En oo parempaa rumpusaundia löytäny mistään. Ostin uutena, eikä mitään häikkää. Helppo virittää ja virvelistä saa mahtavan saundin. Kelluva tomipidike toimii, kuin mikä enkä voisi kuvitellakaan, että mikään muu setti kuin kumu voi voittaa saundillaan. Englannin käsin tehty lahja maailmalle. Lisäksi värivalikoima on laaja. Tosin settiin ei artist-settiin ei saa helmiäis sävyjä, muttei se menoa haittaa. Toisaalta artisti maksaa. Katso esimerkki kauniista premierin setistä jäsen kuvauksesta. Osta Premier artist. |
Alpha 07.12.2004 11:11:01 (muokattu 07.12.2004 11:12:29) | |
---|
Katso esimerkki kauniista premierin setistä jäsen kuvauksesta. Offtopic: Onkos tuo pienempi kuvassa oleva virppa Tama...? Näin huononäköisenä noista lugeista päättelin... EDIT:Sori...nyt vasta huomasin... |
Triskal 07.12.2004 11:46:14 | |
---|
Itse omista Premierin artist birtch fusion- setin ja päivääkään en oo katunu. En oo parempaa rumpusaundia löytäny mistään. Ostin uutena, eikä mitään häikkää. Helppo virittää ja virvelistä saa mahtavan saundin. Kelluva tomipidike toimii, kuin mikä enkä voisi kuvitellakaan, että mikään muu setti kuin kumu voi voittaa saundillaan. Englannin käsin tehty lahja maailmalle. Lisäksi värivalikoima on laaja. Tosin settiin ei artist-settiin ei saa helmiäis sävyjä, muttei se menoa haittaa. Toisaalta artisti maksaa. Katso esimerkki kauniista premierin setistä jäsen kuvauksesta. Osta Premier artist. Miehän Markus sanoin että se on hyvä. :) |
Bacchus 07.12.2004 12:23:35 | |
---|
Itse omista Premierin artist birtch fusion- setin ja päivääkään en oo katunu. En oo parempaa rumpusaundia löytäny mistään.... Nätin näköinen setti, ja on muuten tylyn näköinen ride.=) - |
Tombo 07.12.2004 14:24:43 | |
---|
Tosin settiin ei artist-settiin ei saa helmiäis sävyjä, muttei se menoa haittaa. Saa, mutta pinnoitteella. Ks. jäsenkuvaukseni. tommi Kaljakorissa 24 pulloa. Vuorokaudessa 24 tuntia. Yhteensattuma? |
migi666 10.12.2004 18:04:51 | |
---|
Nyt, kun oon soittanu tolla Birch setillä puolisen vuotta, niin ei voi muuta kuin kehua kyseisiä kannuja!! Aivan tajuttoman hyvä soundi, joten suosittelen kaikille!! Maksoin tosta Artist Birch setistä vuoden käytettynä n. 800 euroa, joten ei yhtään ollut paha hinta.... 10" , 12" ja 14" tomit ja 22" basari.... Ainut ihmeellinen ongelma on ollut noi viritystapit, ku ne löystyy ittestään.... :( En tiedä, että minkä vitun takia, mutta jos joku tietää vastauksen, niin kertokoot.... Nyt enää pitäis ostaa 16" lattiatomi, niin setti ois täydellinen.. Se on sitä mitä tekee!! |
ddrum54 10.12.2004 18:16:55 | |
---|
Ainut ihmeellinen ongelma on ollut noi viritystapit, ku ne löystyy ittestään.... :( En tiedä, että minkä vitun takia, mutta jos joku tietää vastauksen, niin kertokoot.... Voisit kokeilla moottoripyörän ketjuöljyä niihin ruuveihin. Siinä on joku liima mukana "adhesive lubricant". Mä oon huollon yhteydessä pistänyt tota kamaa ruuveihin. Itsekseen irtoileminen on loppunut. 2`n 4 |