Aihe: Hyvät rokki kalvot?
1 2
Paas
02.05.2004 21:36:42
Niin ja oikeastaan voisin samalla kysyä virvelinkalvoa yllämainittuun meisinkiin.

SC controlled sound black dot virvelin kalvo on myös varma valinta. Kova sana!

Jotkut hehkuttaa tuota powerstroke 3 virvelin kalvoa mutta minun mielestäni sillä ei tee yhtään mitään. Liian tunkkainen.
Tuo SC controlled sound black dot virvelin kalvo on yksikerrosksinen kalvo jossa vahvike lätkä kalvon alapuolella. Täydellinen yhdistelmä. Yksikerroksisen kalvon herkkyys mutta kaksikerroskalvon tukevuus. Toimii kuin junan vessa!
The Mullet: Hairstyle of the Gods
Mikko A
03.05.2004 00:06:56
Se on CS =)
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
-Reaper-
04.05.2004 13:40:05
SC controlled sound black dot.

Tuo on kyllä hyvä.
Rock´N´Roll!!
Moonsorrow
15.07.2004 05:50:08
No niin on taas aika tullut kysellä mielipiteitä hyvistä rokki kalvoista. Itselleni tämä on ajankohtaista kun ois taas kalvon vaihtoaika. Millaista siis?

EDIT: Harkinnassa on ollut nyt Remo Ambassodor clear ja Remo Emperor clear ja Evans G1 ja G2. Kovasti olen kallistumassa noiden G2:sten puoleen.

Suosittelen noita emperoreja. Ne toimii kuin junan vessa.
JeeVes
15.07.2004 09:14:04
Jah, näin vanha topic otettiin esille.

Hankin jo itselleni uudet kalvot ja päädyin Remo Emperor Coated:hin. En tosin kiireiden ja laiskuuden takia ole vielä niitä laittanut settiin kiinni. Pitäis mennä kait joku päivä laittaa. Kuulin niistä paljon positiivisiä kommentteja kaveriltani ja se sai muuttamaan mielen.
Treemaalla oppii treenaamaan, soittamalla oppii soittamaan. (Albert Järvinen)
junttura
15.07.2004 09:36:36

ootteko kokeillu Aquarianin vintage sarjaa? laaja saundiala ja helpot virittää. kestäviäkin vielä, miinuksena hinta.
Kulkunen
15.07.2004 16:45:01
En oikein itekkään tiijä noista kalvoista, mut semmoset pitäis saada, joista olisi sekä tanssi-, että rokki musaan...

Coated Ambassadorit? Vähän ehkä keikkojen välillä viritystä muuttaa, mutta veikkaisin että noilla pääset pitkälle molemmilla keikoilla.
Mää imeskelen mun lihapullat.
miän vain
16.07.2004 07:33:36

SC controlled sound black dot virvelin kalvo on myös varma valinta. Kova sana!

Jotkut hehkuttaa tuota powerstroke 3 virvelin kalvoa mutta minun mielestäni sillä ei tee yhtään mitään. Liian tunkkainen.

Jep. Juuri näin.

Ihme juttu muuten tuo CS noin yleensä. Nythan on nimittäin niin, että matalat äänet 'sijaitsevat kalvossa' keskellä, korkeat reunassa. Sitten kun dempataan keskikohta, puskee ylä- ja keskiääntä - juuri sitä rinkuvaa ja pahvilaatikkoista - niin hitosti. Virveliinhän se sopii, mutta että tomeihin? Basariin? Kasari-basarissa oli lähes poikkeuksetta CS.

Joka tapauksessa tämän valosa on helppo ymmärtää, että reunastaan dempattu kalvo (tyyliin powerstroke) toimii basarissa - ja isoissa tomeisa varauksin, mutta ei virvelissä.

Tämä nyt oli tällainen puoli-arvaus. Kalvojen soundi ainakin tukee käsitystäni, vaikka syy saattaa olla eri.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)