Paas 29.04.2004 23:13:37 | |
---|
Jos se on niin limited, ettei riitä edes kuvaa/tietoja Taman sivuille...:o) Näin on. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods |
MoonDog 29.04.2004 23:19:07 | |
---|
Juu, noiden linkkien takaa löytyy juuri sellainen rumpu mistä minä höpisin. Kiitoksia vain. :) Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Alpha 29.04.2004 23:23:07 | |
---|
Täytyyhän rummun myös näyttää hyvältä... Vaikka soundi olisi kuin hyvä tahansa, niin empä taitaisi tuommoista ottaa... |
eleeton 30.04.2004 09:38:00 | |
---|
Itse henk. koht. olen tykännyt noista parista Pearl Freefloaterista joita olen päässyt soittelemaan. Sekä puu että metalli. Ja kyseessä siis vanhempia malleja, jostain 90-luvun puolivälistä... Sellaisen kun saisi. Suosittelen. |
jussiohman 30.04.2004 10:14:13 | |
---|
Vaikka soundi olisi kuin hyvä tahansa, niin empä taitaisi tuommoista ottaa... Mitä se horisee? Tuohan oli kuvankaunis virveli. Tahdon tuommosen. Runsaskuituiset puurot ovat trendikkäitä. |
Alpha 30.04.2004 10:24:33 | |
---|
Mitä se horisee? Tuohan oli kuvankaunis virveli. Tahdon tuommosen. Emmä mitään horise. Toin vain oman mielipiteeni julki täysissä ruumiin ja sielun voimissa. En kyllä muutenkaan pidä noista puuvanteista...nyt tosin sattuu basarissa sellaiset olemaan. |
MoonDog 30.04.2004 11:06:58 | |
---|
Täytyyhän rummun myös näyttää hyvältä... Vaikka soundi olisi kuin hyvä tahansa, niin empä taitaisi tuommoista ottaa... Totta. Olen nähnyt kuvissa satoja hyväksi haukuttuja virveleitä, jotka näyttävät mielestäni aivan hirveältä. Voin kertoa, että tuo Taman limited edition tammivirveli ei todellakaan pääse oikeuksiinsa noissa kuvissa. Ulkonäkö siinä ensimmäisenä kiinnostuksen herättikin kaupassa. Aivan älyttömän tyylikäs virppa. Enpä ole vastaavaa ennen nähnyt livenä. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
afro 30.04.2004 23:34:26 | |
---|
Minulla tuo Ian Paice Sign. ollut kohta vuoden päivät ja olen kyllä ollut erittäin tyytyväinen. Todella monikäyttöinen rumpu, tosin kyllähän se puuvirveli on aina puuvirveli. Mutta all-around -snarea haet, tämä voisi olla passeli vaihtoehto. Jos mahdollista, kannattaa toki testata. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
U.Honey 01.05.2004 13:38:38 | |
---|
Tykkään Abun avokelavirveleistä. My name is Baron, U.Honey Baron. |
Paas 01.05.2004 14:25:04 | |
---|
Tykkään Abun avokelavirveleistä. Joo, onhan ne ihan laadukkaita vehkeitä. Umpikela on vittumainen siinä vaiheessa kun se menee sekaisin. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
DrmBug 05.05.2004 18:58:09 | |
---|
Heps, tässä olisi nyt muutama varteenotettava vaihtoehto: Ludwig Acrolite 70-luvulta - hp. 250€ (kallis?) Premier Artist Birch/Maple 14¨x5,5¨ - hinta 210€ (uusi) Tamburo Formula vaahterasnare 14¨x5¨ - 150€ (uusi) Joka tapauksessa mahd. "jokapaikanhöylämäinen" snare hakusessa. Olen kallistumassa tuohon Acroliteen kun sitä niin kovasti kehutaan. Voipi myös olla että säästän tässä vielä ja ostan esim. sen Ian Paice Sig. tai Pearlin Free Floaterin tms. Vaihtoehtoja siis riittää. Tottakai, mitä halvemmalla saan hyvän rummun, sitä parempi. Siksi tuo Acrolite kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Lisää kommentteja vaan tulemaan. Varsinkin tuosta Acrolitesta, kiitos. |
anzelmosm 05.05.2004 19:27:13 | |
---|
free floateria vaan niin voi aina vaihtelunhalun iskiessä vaihtaa runkoa.. piste. |
Mikko A 05.05.2004 20:14:28 | |
---|
Heps, tässä olisi nyt muutama varteenotettava vaihtoehto: Ludwig Acrolite 70-luvulta - hp. 250€ (kallis?) Premier Artist Birch/Maple 14¨x5,5¨ - hinta 210€ (uusi) Tamburo Formula vaahterasnare 14¨x5¨ - 150€ (uusi) Joka tapauksessa mahd. "jokapaikanhöylämäinen" snare hakusessa. Olen kallistumassa tuohon Acroliteen kun sitä niin kovasti kehutaan. Voipi myös olla että säästän tässä vielä ja ostan esim. sen Ian Paice Sig. tai Pearlin Free Floaterin tms. Vaihtoehtoja siis riittää. Tottakai, mitä halvemmalla saan hyvän rummun, sitä parempi. Siksi tuo Acrolite kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta. Lisää kommentteja vaan tulemaan. Varsinkin tuosta Acrolitesta, kiitos. Acrolite ehdottomasti, loistava kannu! Itse ostaisin suosiolla sen enkä törsäis esim. noihin pearleihin. Ludarit on kunkkuja. Jos ulkomailta tilaaminen ei oo tabu ja rahat on tiukassa niin tsekkaappas vaikka saksan eBay (ebay.de). Halvalla lähtee eikä saksasta rahtikulutkaan ole pahat (vrt. jenkkilä). "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
JeeVes 05.05.2004 21:19:58 | |
---|
-Ludwig Acrolite 70-luvulta - hp. 250€ (kallis?) -Premier Artist Birch/Maple 14¨x5,5¨ - hinta 210€ (uusi) Tossahan noi oikeastaan on. Aika on rahaa, eikä minulla ole kumpaakaan. |
hollmi-5 06.05.2004 20:45:32 | |
---|
No Acrolite ilman muuta. Itsellänikin on sellainen ja kyllä on aivan mahtava peli. 250 € on aivan käypäinen (halpa) hinta siitä. Ja sen rahan saa helposti takaisin, mikäli siitä mielii eroon. Kokeile vaika sitten jotakin saman hintaista uutta myytäessä edelleen saada edes 150 €. Tiukkaa tekee. Tosin Acroliteissa on uudemmat versiot maalattu mustaksi. Ne eivät soundaa yhtä hyvin, kuin harmaaksi eloksoidut. Mika Hollström |
J. Cool 06.05.2004 21:04:05 | |
---|
kumu superwoodhoopseilla. maksaa 800e mut aijai sitä soundia. aivan hirrveetä menoa! |
Youni 07.05.2004 18:36:42 (muokattu 07.05.2004 18:37:01) | |
---|
MoonDog:http://www.samedaymusic.com/product--TAMSOK655 Arg! Täällä Riihimäen ainokaisessa musiikkikaupassa on tuollainen näyteikkunassa. En ole kehdannut käydä paukuttamassa, kun en sitä kuitenkaan osta. Vieressä oli myös joku Taman ilmeisesti koivuvirveli metallihoopeilla. Kyllä tuo on hieno virppa, mutta epäilyttää woodhooppien kestävyys ja kanttilyönnin saundi. Edit: TYPO |
MoonDog 07.05.2004 19:59:57 | |
---|
Kyllä tuo on hieno virppa, mutta epäilyttää woodhooppien kestävyys ja kanttilyönnin saundi. Samaa minäkin epäilin aluksi. Kokeilin kuitenkin itsekin ja myyjäkin esitteli niin kyllä ne kanttilyönnitkin napakasti lähtevät, sitä en osaa sanoa leikkaavatko ne armottoman särökitaravallin läpi kovin hyvin mutta ainakin kuulostavat hyvältä. Kysyin tuota kestävyyttä myyjältä ja kyllä hän oli sitä mieltä, että ei pitäisi olla ongelmia, ja katsoin itsekin niin kyllä niissä niin järeä kerros on puuta, että saa melkoisesti moukuttaa, jos aikoo rikki saada. Shit just doesn't happen, it takes effort. |