Aihe: Rummut..FAQ..
1 2 3
dictatorsh*t
04.05.2004 13:13:05
Väärin, Alpha, väärin! SÄ olet se guru ja on SUN elämäntehtävä tehdä meille fack. Hariappia. Harva täällä on noin kauaa soittanu ku sä. You can do it.

Ni.
J. Cool
04.05.2004 22:33:36

Väärin, Alpha, väärin! SÄ olet se guru ja on SUN elämäntehtävä tehdä meille fack. Hariappia. Harva täällä on noin kauaa soittanu ku sä. You can do it.

nakki!
aivan hirrveetä menoa!
Alpha
05.05.2004 08:47:14
No joo...olenhan mä suht pitkään rumpuja takonu, mut en siltikään mielelläni tänne faqia kirjoittele...koskapa jonku mielestä Alpha saattaa puhua paskaa.

Jos joku muukin tähän hommaan ryhtyy, niin sitte vois kimpassa suunnitella ja toteuttaa...

Esim J.Cool...kaveri on yks parhaimmista rumpaleista täällä ja omistaa vielä hienot arskat, joten kyllä sieltäki pitäis juttua irrota.
J. Cool
05.05.2004 12:46:59

No joo...olenhan mä suht pitkään rumpuja takonu, mut en siltikään mielelläni tänne faqia kirjoittele...koskapa jonku mielestä Alpha saattaa puhua paskaa.

Jos joku muukin tähän hommaan ryhtyy, niin sitte vois kimpassa suunnitella ja toteuttaa...

Esim J.Cool...kaveri on yks parhaimmista rumpaleista täällä ja omistaa vielä hienot arskat, joten kyllä sieltäki pitäis juttua irrota.

elä kuule yritä vierittää nakkia mulle! niistä arskoista vois kyllä kirjottaa. ehkä kirjotan tähän:

** halpahalli, 23.5e. **
aivan hirrveetä menoa!
Alpha
05.05.2004 12:57:30
elä kuule yritä vierittää nakkia mulle! niistä arskoista vois kyllä kirjottaa. ehkä kirjotan tähän:

** halpahalli, 23.5e. **

No en...älä nyt hyvä mies vedä pottuja nenään.

Ajattelin, että kokeneet ja osaavat (kun näköjään muakin semmoiseksi haukutaan) suunnittelisivat ja toteuttaisivat tämän homman...eikö?
J. Cool
05.05.2004 13:07:26 (muokattu 05.05.2004 13:10:52)

No en...älä nyt hyvä mies vedä pottuja nenään.

Ajattelin, että kokeneet ja osaavat (kun näköjään muakin semmoiseksi haukutaan) suunnittelisivat ja toteuttaisivat tämän homman...eikö?

ei missään nimessä pottuja ollu tässä tarkotus ilmaista! yritti olla hauskaa. pitäis vissiin muistaa aina nuo hymiöt ettei tule väärinkäsityksiä..

mut oon kyl samoilla linjoilla kokeneiden ja osaavien osalta. siks mäkään en oikeen mielellään välttämättä kirjottelis.
aivan hirrveetä menoa!
Alpha
05.05.2004 13:46:44
Mitenhän olisi joku rumpaleiden miitti? Oululaisia rummun lyöjiä on kuiteskin minä, J.Cool, Groovi, Suicider...

Että jos vaikkapa...
J. Cool
05.05.2004 14:05:08 (muokattu 05.05.2004 14:06:28)

onhan niitä yritetty puuhata. rupee järkkään, hoida tilat! paikalle muutama setti ja meininki on taattu! mä ainaki voin tulla. ja tuoda setinki, jos järjestyis toukokuun aikana. tällaset on hienoja juttuja, hauskaa ja aina tarttuu muilta soittajilta jotain koukkuja messiin. viimeks vedettiin torniossa pienellä porukalla mut oli kyl buenoa. olipahan eka kerta ku soolos 1½h putkeen :D magetsun kans tilutettiin niin että oksat pois x)

niin muuten, miten se videojuttu meni? joko kone kunnossa, mulla noi vhs:t venaa vaan kopsausta..
aivan hirrveetä menoa!
Alpha
05.05.2004 14:33:24
Ja jos nyt joku tätäkin seuraa, niin sanottakoon, että tuon miitin yksi tarkoitus voisi olla jonkinlaisen ohjeistuksen tekeminen m.nettiin...

Ja voisipa sinne kutsua kitaristeja, basisteja yms, että saatais kunnon menot vedettyä...
Mikko A
05.05.2004 18:00:31
Valitkaa nyt: vaatimattomuus vai faqit?
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
J. Cool
05.05.2004 21:12:02

no mikäs kiire tässä nyt on. voishan sitä vaikka miitin merkeissä pohtia vaikka porukalla noita faqeja. ja jos faq tarkottaa sitä, että sellasen tekeminen jotenki ruttaa vaatimattomuuden, en halua olla missään tekemissä koko jutun kans. no ehkä se ei sitä tarkota.

mut toi miitti olis aikas kova sana.
aivan hirrveetä menoa!
Speedy
06.05.2004 00:19:14

Ei vaan dualogi..=)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Mikko A
06.05.2004 00:34:13
Ei vaan dualogi..=)

Mikässon?
Alpha
06.05.2004 00:34:57
Mikässon?

Monologi -> Dualogi -> Trilogi...:o)
Mikko A
06.05.2004 00:35:52
no mikäs kiire tässä nyt on. voishan sitä vaikka miitin merkeissä pohtia vaikka porukalla noita faqeja. ja jos faq tarkottaa sitä, että sellasen tekeminen jotenki ruttaa vaatimattomuuden, en halua olla missään tekemissä koko jutun kans. no ehkä se ei sitä tarkota.

mut toi miitti olis aikas kova sana.

Eikun kaikki on niin vaatimattomia ettei usko kykenevänsä faqin tekoon. Ehkä se on vaan hyvä asia. Jää tänne vielä jotain keskusteltavaakin :)
Mikko A
06.05.2004 00:37:06
Monologi -> Dualogi -> Trilogi...:o)

Hää...?

Monologi -> Dialogi -> tappelu...

Tätäkö haettiin?
Groovi
06.05.2004 00:39:15
Mitenhän olisi joku rumpaleiden miitti? Oululaisia rummun lyöjiä on kuiteskin minä, J.Cool, Groovi, Suicider...

Että jos vaikkapa...

no mikä ettei. =)
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
Alpha
06.05.2004 00:41:23
Tätäkö haettiin?

Nope. Dualogi on kahden henkilön välinen intto/juttelu...

Ja monologi on yksin puhelu...
Groovi
06.05.2004 00:42:04

tää onki se juttu. pitäiskö kimpassa tehdä muutama kunnon faq tänne, niin paska valuis useamman äijän niskaan. =)
Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et.
Mikko A
06.05.2004 00:47:42
Nope. Dualogi on kahden henkilön välinen intto/juttelu...

Eikä oo ku dialogi >:/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)