Remo 26.04.2004 22:46:14 | |
---|
PAISTE CYMBALS REMO HEADS |
-Reaper- 26.04.2004 22:48:48 | |
---|
Rock´N´Roll!! |
J. Cool 26.04.2004 23:01:07 | |
---|
No joo no mutta ku kerrankin sai oiken pitkän kommentin räväytettyä tänne niin....:) hirveen pitkä kyllä oli! olis kyllä inhimillinen ratkasu poistaa teksti ja laittaa linkki, ei kukaan jaksa lukee tosta ja sit apua tarvitsevat voi laittaa suosikkeihin linkin... käytettävyyttä.. aivan hirrveetä menoa! |
Yakorda 27.04.2004 01:08:29 | |
---|
Ja kiitos kappalejaosta, se helpotti ja nopeutti lukemista huomattavasti. =) "I smoked a lot of sky, drunk a lot of rain. Anything to ease my pain." |
-Reaper- 27.04.2004 08:58:02 | |
---|
hirveen pitkä kyllä oli! olis kyllä inhimillinen ratkasu poistaa teksti ja laittaa linkki, ei kukaan jaksa lukee tosta ja sit apua tarvitsevat voi laittaa suosikkeihin linkin... käytettävyyttä.. no mutku.. :) Rock´N´Roll!! |
Alpha 27.04.2004 09:09:02 | |
---|
no mutku.. :) Ei mitään mutkuja...tottakai tuollaset on sopimattomia ja asiattomia ja liian pitkiä tänne, joten ei saa laittaa. Kaveria ei neuvota...:o) |
-Reaper- 27.04.2004 09:19:57 | |
---|
Ei mitään mutkuja...tottakai tuollaset on sopimattomia ja asiattomia ja liian pitkiä tänne, joten ei saa laittaa. Kaveria ei neuvota...:o) No helvete! :) Rock´N´Roll!! |
eleeton 27.04.2004 13:44:31 (muokattu 27.04.2004 13:48:16) | |
---|
Kaikki eivät käy rumputunneilla. Itse otin ekat rumputuntini vasta kahden vuoden aktiivisoittamisen jälkeen. Tyhmää, tiedän. Itse otin ekat tuntini kun takana oli yli 4 vuotta aktiivista soittelua. Aiemmin ei ollut "tarvetta" eikä liioin rahaakaan. Kun sitä kalustoakin on voinut vasta nyt päivitellä. Ainakin tietää nykyään mitä itse haluaa välttää.. Kyllä mä itse voisin kirjottaa jotain, esim. ergonomiasta, eri asia kiinnostavatko mun havainnot ketään suuremmin.. Virittämisestä kyllä löytyy dokumentteja kirjastosta ja netistä, mutta varmasti monille ne vuosien varrella havaitut vippaskonstit olisi kaikkein mieluisimpia. Luulen ettei monet täällä viritä rumpujaan eri biisien sävellajien mukaan, vaan lähinnä haetaan sitä omien vaikutteiden rumpusoundia tai muuta vastaavaa. Siis tärkeintä on se miltä se kuulostaa.. No innostuinpa.. EDIT: jospa kirjoittelen jotain omista havainnoistani, kun niitä on tässä setin säätämisen yhteydessä tullut esille kevään aikana. |
Alpha 27.04.2004 15:22:00 | |
---|
EDIT: jospa kirjoittelen jotain omista havainnoistani, kun niitä on tässä setin säätämisen yhteydessä tullut esille kevään aikana. Tätä voisi kyllä itse kukin pidemmän aikaa soitellut tehdä...voisin minäkin, kunhan vaan jaksaisin/viitsisin... |
Alpha 27.04.2004 15:22:26 | |
---|
EDIT: jospa kirjoittelen jotain omista havainnoistani, kun niitä on tässä setin säätämisen yhteydessä tullut esille kevään aikana. Tätä voisi kyllä itse kukin pidemmän aikaa soitellut tehdä...voisin minäkin, kunhan vaan jaksaisin/viitsisin... |
Antti E 29.04.2004 17:36:52 (muokattu 29.04.2004 18:02:21) | |
---|
Muut palstat (vrt.kitara) täyttyy asiallisista ja mielenkiintosista FAQ:ista, ei tämä. Joko rumpalit on laiskempia kuin muut tai sitten ne on koko ajan keikalla, prkl. No ei rumpalit ainakaan laiskempia oo, meillähän on jopa oma yhdistys :) Elikkäs taitaa olla rumpalit DAF:n foorumilla: http://www.dafry.net/ tuolta löytyy ne gurut, tsekkaa DAF = Drummers´ Association of Finland ry |
J. Cool 01.05.2004 12:44:21 | |
---|
No ei rumpalit ainakaan laiskempia oo, meillähän on jopa oma yhdistys :) Elikkäs taitaa olla rumpalit DAF:n foorumilla: http://www.dafry.net/ tuolta löytyy ne gurut, tsekkaa DAF = Drummers´ Association of Finland ry joku vois melkeen kauniisti kysästä jotain daffin sivuilla pyörivistä guruista, että jos ne vois kirjottaa lyhyesti, mutta terävästi jostaiki aiheestaa... tulis ainaki fiksuja faqeja aivan hirrveetä menoa! |