Aihe: Mitä hyötyä sinulle on ollut rumpujen soitosta?
1 2 3
finntrolli
23.04.2004 14:21:12

Hyvää on se , että ei tarvii soittaa kitaraa tai bassoa...:)
eleeton
23.04.2004 16:07:00
Kauhistuttaa ajatus näistä nykyajan tuplabasari hemmoista liikenteessä...

Offtopic:
NYKYAJAN!
2 basaria oli jazzäijillä 50-luvulla ja varmasti sitä ennenkin.. katso classic drum solos dvd :D

eivaa, soittaminen on kivaa, sillon kun se on kivaa.
JeeVes
23.04.2004 16:22:39
Omasta ilosta pääosin soittelen. Joskus sydäntä lämmittää joku pienehkö palkkio. Toistaiseksi en tee tätä juttua rahasta.
"Kellä on korvat, se kuulkoon"
MoonDog
23.04.2004 19:43:52
Nuo hyödyt ovat jääneet listana melko pieneksi, mutta sitäkin suuremmaksi osaksi elämääni.

- Soittamisen hauskuus (kuten joku mainitsikin, parasta mitä ihminen voi tehdä yksinään)
- Lisää sisältöä elämään (noh, eipä siinä muuta olekaan kuin musiikki) ;)

Minä ainakin unohdan kaikki huolet ja murheet ympärilläni, kun pääsen setin taakse tai kitaran varteen. Eniten rakastamalleen asialle omistautuu luonnollisesti eniten, jolloin kaikki muut asiat katoavat soittamisen ajaksi mielestä.

Ja vaikka raha ei olekaan pääasia, niin toivottavasti joskus olisi mahdollisuus tehdä elantoakin sillä, mistä saa parhaat fiilikset. Jos ei tarvitsisi miettiä, että meneekö levyt kaupaksi, niin muusikon ammatti olisi todennäköisesti paras ammatti ikinä.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Alpha
23.04.2004 19:53:13
2 basaria oli jazzäijillä 50-luvulla ja varmasti sitä ennenkin.. katso classic drum solos dvd :D

Tiedän...

eivaa, soittaminen on kivaa, sillon kun se on kivaa.

Harvinaisen totta...:o)
methanol88
23.04.2004 19:53:59

mitä haittoja on ollut eli esim. rahaa

Rahaa on mennyt, mutta ilkein ongelma on ollut lihastulehdus haitsukädessä! Ranteet paukku silloin, ku rummut sain ja oli koko ajan pakko soittaa, eikä ollut oikein oikeeta tekniikkaa! Nykyään vähän paremmin on mennyt! Onhan sitä aina kiva olla "rock tähti" ja soittaa rumpuja! Kyllä, ku vituttaa ni on kiva purkaa se soittamalla! Enemmän on rumpujen soitosta positiivistä, kuin negativistä!
Koko ajan jano!
ltg
23.04.2004 22:35:01
Ehdottomasti mukavampi elämä tulee, kun rumpuja soittaa. Rahaa menee, mutta menköön. Ja onhan se pirun hauskaa, että joku harrastus on.
IMIK#5 Tästä kun mä liipasen..alasti KK#3
Paas
23.04.2004 22:38:50
Kai se on sitten sitä sisältöä siihen elämään. Saisihan sitä sisältöä elämäänsä muillakin tavoilla(muitakin harrastuksia on ollut aikaisemmin) mutta minä nyt olen jämähtänyt tähän rumpuhommaan.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
Mikko A
24.04.2004 14:59:04
Kauhistuttaa ajatus näistä nykyajan tuplabasari hemmoista liikenteessä...

Juu. Kun itse alottelin autokoulua, soittelin vielä tuplapedaalilla (todella huonosti) ja se mun kytkintyöskentely oli semmosta päälle/pois-meininkiä. Sitten heitin tupliksen kartanolle ja pääsin vihdoin autokoulun pihaa pidemmälle =D No joo, tarkkaavainen lukija voi huomata asteittaista liioittelua ja asialleen täysin omistautunut lukutoukka jopa rivien välistä pilkistävän off-topicin.

P.S. Munkin ajo-opettajan poika soitti rumpuja. Melkein sain sille kaupattua yhdet vanhat pöntötkin =)
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
MoonDog
24.04.2004 16:58:41
Onneksi mulla on tuo oikea jalka toistaiseksi aika paljon vasuria voimakkaampi ja jätän luonnollisesti nuijan basarikalvoon kiinni iskujen välillä. Kesällä autokouluun. ;)
lateq
24.04.2004 17:20:38
Onneksi mulla on tuo oikea jalka toistaiseksi aika paljon vasuria voimakkaampi ja jätän luonnollisesti nuijan basarikalvoon kiinni iskujen välillä. Kesällä autokouluun. ;)

Sanos nyt sitten kiireesti kevään aikana kaikki mitä on jäänyt sanomatta :P
Laavassa on ikävä saatanaa.
MoonDog
24.04.2004 17:31:22
Sanos nyt sitten kiireesti kevään aikana kaikki mitä on jäänyt sanomatta :P

Pistetään korvan taakse. :)
wille_eemeli
24.04.2004 20:43:14
Jotkut pitävät minua yli-ihmisenä. :D
Hevi on paskimmillaankin parasta!
Raakkis
19.05.2004 11:51:10

omaksi iloksi muiden harmiksi kai soitan
hyviä puolia on se että on jotain tekemistä kun bändin kanssa yhdessä unelmoi rock unelmia..
huonoja puolia mm. jatkuva naputtaminen joka paikkaan
Jeltz
19.05.2004 20:42:37
huonoja puolia mm. jatkuva naputtaminen joka paikkaan

Eihän se oo huono puoli! ;)
allekirjoitus on turha, tarpeeton, kerrassaan hyödytön
Antti1997
19.05.2004 21:04:22
Eihän se oo huono puoli! ;)

Joo, paitsi muiden mielestä. Ihmeen ahdasmielistä sakkia vai mitä!
Paha saa palkkansa, hyvä jos pääsee omilleen. [Kyllä Lähtee]
LumPus
19.05.2004 21:28:56
Hyötyjä on vaikka mitä, mutta mulla sattuu olemaan niin mukavasti että "työ tukee ammattia" ja toisinpäin.. Eli kun soitinliikkeessä työskentelee, on vuosien soittokokemuksesta ja kamatuntemuksesta hyötyä. sitten taas duunin puolesta oppii kokoajan uutta, pääsee testailemaan kaikki uutuudet ensimmäisenä =) ja tapaa paljon muusikoita ja solmii suhteita...ja saan tietenkin vähän alennusta.
Mutta voisin sanoa olevani onnellinen, työaika menee musiikin parissa siinä missä työajan ulkopuolinenkin aika..
Rahaa on vielä monta tonnia miinuksella mutta ajan kanssa hyvää vauhtia paranemaan päin... Ja ei tätä tekisi ellei tätä rakastaisi.
Sponsored by Espoon Musiikki
Jeltz
19.05.2004 22:09:04
Ihmeen ahdasmielistä sakkia vai mitä!

Näin on!
allekirjoitus on turha, tarpeeton, kerrassaan hyödytön
-Reaper-
20.05.2004 11:19:45

No niin on perkele! Ruottinmaikka kirjotti mun kokeeseen, että "Keskity tunnin kulkuun äläkä naputa kokoajan"...
Rock´N´Roll!!
Raakkis
21.05.2004 09:40:32

totta!! itse olen joskus ya aikoina joutunut mónesti kaiken maailman opettajan keskuteluihin "jatkuvan tuntia häiritsevän naputtelun takia"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)