Mikko A 18.04.2004 16:38:09 | |
---|
no kannattaako hankkii noi hihna- vai ketju vetoiset. kummat kestää paremmin? ja jos hihna vetosest katkee hihna nii voiko sitä korjata mitenkään Ei se katkee. Ainakaan yhtään sen herkemmin ku ketjukaan. Ikivanhojen spedujen kans voi olla eri asia. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Peace 18.04.2004 18:05:25 | |
---|
mut onko mitää eroo et soittaako ketju- vai hihna vetoisel Joona Rautiainen |
Paas 18.04.2004 19:02:22 | |
---|
mut onko mitää eroo et soittaako ketju- vai hihna vetoisel No tuntuma on erillainen. Marssi kauppaan ja kokeile niin huomaat. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
-Reaper- 18.04.2004 19:40:11 | |
---|
mut onko mitää eroo et soittaako ketju- vai hihna vetoisel Eikö hihnan pitäs olla semmonen ns. kelluva tai jotain. Rock´N´Roll!! |
DimensionZ 18.04.2004 21:10:24 | |
---|
Itellä on tällä hetkellä tommoset Mapexin jotkut n. 180-220? tuplat, en tiedä oikein tarkasti. Ne on kyllä ihan hyvät, mutta niissä on vaan yks ketju per pedaali ja haluun vaihtaa Yamahaan. Joten tossa kesällä aion hommata joko noi DFP 9400 tai sitten 9310. En vaan tiedä vielä että kumman haluan, tuplaketjun vai ton metalliosan. Pitää mennä testaan. Tottakai se on hyvä, se on Yamaha. |
finntrolli 19.04.2004 08:11:51 | |
---|
oikeestaan aattelin itekkin joskus ostaa tuommosset x) |
Acryl 19.04.2004 19:00:20 | |
---|
Erittäin hyvät pedaalit, paremmat kuin tuplaketjuvetoiset. Erittäin tyytyväinen olen omiini, maksoi saksasta tilattuna posteineen vain 330 euroa! tuossahan ne maksaa vain 189,- onkos tuossa mallissa kuitenkin nuo nupit eri kohdassa verrattuna kalvon keskiosaan. vai ovatko ne saman verran sivussa kummatkin? palikka |
asa 21.04.2004 00:09:13 | |
---|
tuossahan ne maksaa vain 189,- onkos tuossa mallissa kuitenkin nuo nupit eri kohdassa verrattuna kalvon keskiosaan. vai ovatko ne saman verran sivussa kummatkin? No niinpä maksaa, mutta minä puhuinkin Yamahan suoravetopedaalista, enkä kämäsistä DW:n ketjuvetoisita pedaaleista. UP THE IRONS! |
OpaqueBuff 21.04.2004 08:30:10 (muokattu 21.04.2004 08:36:36) | |
---|
.löAAs EDIT: älkää välittäkö.. kyllä on 8v broidilla prkl ollut hauskaa.. |
reino 21.04.2004 13:08:12 | |
---|
Kalvot kärsii pahasti kun tuplapedaaleilla riehuu. Olen sen huomannut nyt kun olen puolisen vuotta tuplia treenannut. W00t? |
U-rip 21.04.2004 13:13:17 | |
---|
aina en tiedä, mistä minä pidän
mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan |
reino 21.04.2004 14:12:52 | |
---|
^^ kiitos vinkistä. Täytyykin tilata. W00t? |
Outkast 21.04.2004 16:11:57 (muokattu 21.04.2004 17:05:39) | |
---|
No niinpä maksaa, mutta minä puhuinkin Yamahan suoravetopedaalista, enkä kämäsistä DW:n ketjuvetoisita pedaaleista. Tungeppas noi kommenttis anus aukkosee ku et oo DW:eitä ees kokeillukkaa nii älä käy lesoomaa. Ja omasta kokemuksesta suoravedot on aivan kauheat. En pidä yhtään. Kyllä se sinkku ketju on ainaki meikäläisen suosikki. Niin no, mutta sehän oli niin, että "Nopeus on tunnetusti kiinni pedaalista eikä polijasta" Eihän mitenkään halvalla pedaalilla soittava rumpali voi olla hyvä !!!1111 |
asa 21.04.2004 22:22:26 | |
---|
Tungeppas noi kommenttis anus aukkosee ku et oo DW:eitä ees kokeillukkaa nii älä käy lesoomaa. Ja omasta kokemuksesta suoravedot on aivan kauheat. En pidä yhtään. Kyllä se sinkku ketju on ainaki meikäläisen suosikki. Niin no, mutta sehän oli niin, että "Nopeus on tunnetusti kiinni pedaalista eikä polijasta" Eihän mitenkään halvalla pedaalilla soittava rumpali voi olla hyvä !!!1111 Mitä helvettiä sä riekut? Kokeiltu on ja paskaksi todettu. Älä ala tekemään johtopäätöksiä asioista mistä sä et tiedä pätkääkään. Tuplat rullaa 10 v kokemuksella aivan millä pedaaleilla vaan, se on kun autoa ajaisi: Kun osaat yhdellä ajaa, osaat kaikilla. Toisilla autoilla vaan on helvetin paljon mukavampaa ja helpompaa ajaa. UP THE IRONS! |
eleeton 22.04.2004 09:54:02 | |
---|
kyllä DW 7002 oli ainaskin mulle todella mukavat. Juuri sen tietyn nuijien raskauden takia, se tuntuma mikä siitä synty. Kuitenkin paljon kevyemmät nuijat kuin Pearlin vanhoissa tuplissa!! IC:stä tai Axisista en ite tykkää, ei yhtään "pedaalia" siinä tuntumassa. Makuasioita sano mummo. Seuraavaksi palaan tamasta takaisin DW:n pedaaleihin, se on vissi. |
lethus1 22.04.2004 11:29:16 | |
---|
Tungeppas noi kommenttis anus aukkosee ku et oo DW:eitä ees kokeillukkaa nii älä käy lesoomaa. Ja omasta kokemuksesta suoravedot on aivan kauheat. En pidä yhtään. Kyllä se sinkku ketju on ainaki meikäläisen suosikki. Niin no, mutta sehän oli niin, että "Nopeus on tunnetusti kiinni pedaalista eikä polijasta" Eihän mitenkään halvalla pedaalilla soittava rumpali voi olla hyvä !!!1111 Hehe. Täällä taas asiallista ja fiksua keskustelua. Harmi että niin monet kaikkitietävät rumpugurut alistuu jossain vaiheessa tälläisten typerien tunnepurkausten näpyttelyyn täällä muusikoiden netissä :D |
J. Cool 22.04.2004 14:07:14 (muokattu 22.04.2004 14:14:54) | |
---|
lapset lapset, äläkää riehuko... turhaa vouhotusta taas joka suuntaan. no, sekotetaanpa soppaa lisää. mun henkilökohtainen mielipide: mulle dw-5000 on toiminu hyvin mut vasta testatut kaverin yamaha fireflyt vakuutti. (ilmeisesti sama kuin tuo merkkihirviö, ainaki kuva näytti just siltä). Nopeemmat ja pedaalin pinta enemmän mun makuun. säädöt tosin ei ollu ihan mulle sopivat, nuija teki isompaa liikerata ja loppuveto oli liian nopea tarkkaan hallintaan. tämä siis näin dw:n todella tasaiseen vetämiseen tottuneena vähän vaikeutti. en tiiä sitten säätöjutuista, varmaanki voi säädellä niin ku haluaa, dw:ssähän säätömahikset ei oo mitkään parhaat mahdolliset. ja edelleen kyse on tietysti tottumisesta, ja siitä, mihin spedujansa tarvii. jos pitää veivata 1000km/s niin sitten varmaan parempi hommata yamaha tai axis tai ehkä dw featuring keveet nuijat (pitäis testata). IC on tuntumaltaan ja pinnaltaan perheestä, otan ennemmin jonku vanhan reaaliajassa toimivan ku uudenkarhean ic:n. jos yrittäisin nopeusennätystä niin päätysin varmaan axiksiin. aivan hirrveetä menoa! |
MoonDog 23.04.2004 16:15:07 | |
---|
Itseltä löytyy IC Power glidet ja olen ollut täysin tyytyväinen niihin jo melkein vuoden ajan. Vertailupohjaa muihin pedaaleihin ei ole, mutta ainakin tähän asti nuo ovat osoittautuneet hintansa veroisiksi. Kun vain soittajakin tekisi joskus saman. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Suicider 24.04.2004 19:05:36 | |
---|
jees paripäivää sitte tupsahti postilaatikkoon lappu että pedaali on saapunut,nouda hyvä ihminen se pois elis sii tämä dw:7000:en.ihan ok pedaali mutta on tosiaan melko raskaat nuijat..tai kyllä niihgin tottuu,,,ei oo vielä ehtiny pahemmin sillä soitella mutta rokki soi ....voi voi Pääasia että on hauskaa!!!!perskele |
Aimo 25.04.2004 10:44:05 | |
---|
Tuo on ihan toimiva peli tuo. Olen jonkun verran soitellut. Itsellä on Pearlin Eliminator, joka on kyllä aika kelpo peli. Listahinnaltaan taisi olla 410e, mutta 290 maksoin.. Menkää kotiinne ja kuskaa housuunne, niin ymmärrätte lapsianne paremmin. |