Luin jostain Pate Mustajärven haastattelusta jokunen vuosi sitten, että se oli bänditreeneissä ottanut crashin hampaitten väliin just kun se rumpali oli sitä lyömässä. Ai vittu on voinu vähän sattua. Hahahahhah! ihan oikein sille. All you hippies better start to face reality. All your far fetched dreams of anarchy. Better start to see things the way they are, cause the way things are going they won't be going far. |
Eräänä kauniina ulkokeikkapäivänä oli hieman viileämpi sää. Kädet puolikohmeessa soitettiin settimme läpi, kunnes keikkamme päätyttyä vilkaisin rumpuja. Verta oli siellä täällä rumpujen peittona, ja kun vilkaisin syyn aiheuttajaa niin jossain välissä olin ilmeisesti lyönyt käteni johonkin ja käsi oli alkanut vuotamaan verta. Toinen käsi oli lähes kokonaan veressä, ja rummutkin tosiaan olivat melkein kuin jonkun pikkueläimen teurastuksen jäljiltä.(; Ja kylmä kun oli, en ollut tietenkään tuntenut mitään tuskaa aiheen tiimoilta. Seuraavana soittovuorossa olleen rumpalin ilme oli näkemisen arvoinen. Onneksi ei sentään ollut mun rummut, hähä. (Pidän oikeutettuna sotkea järjestäjien rummut koska keikkapalkkiomme oli vain kuivaa pullaa ja laihaa mehua, joihin olin tukehtua. Lisäksi keikkapaikka oli hanurista ja rummutkaan ei soineet kunnolla tyhmien täytteiden takia.) I have something against you. |