Paas 08.03.2004 22:22:53 | |
---|
Kun nyt ei tulis taas sanomista...Zildjianin palikoihin en enää koske. Ne ei kauaa kestäneet. Minäkään en enää zildjianin kapuloihin koske. Jos olisin kokeillut jotakin millenium ym. paskoja vastaisin varmaan millenium mutta en ole koskaan edes vaivautunut kokeilemaan halpis kapuloita koska haluan kunnolliset. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Antti1997 08.03.2004 22:49:04 | |
---|
yks jonka nimee en ees osaa ääntää, joku Gdazek tjsp. katkes kesken soiton Mullakin oli tommoset.. makso 5€ ja hajos ihan vitun nopeesti.
Joo, malli tais olla joku Rock 140. Toinen noista on mulla kyl vieläki käytössä vic firthin parina. Noi tuli settiin kaupanpäälle. Tää on niin tätä. |
mr_b 08.03.2004 23:13:13 | |
---|
Joskus ikipäiviä sitten soittelin vähän aikaa jollain ihme 2B hiilikuitukapuloilla, sellaisilla missä oli punainen kumipäällysteinen kahvaosa. Ihmeelliset pomppukapulat, iskut kimmahtelivat rummusta suunnilleen päin naamaa. Ja joskus ihan soittamisen alkupäivinä isäni ihmetteli, että mitä ne rumpukapulat nyt noin katkeilevat ja päätti "korjata" yhden katkenneen kapulan minulle (pihi). Äijä laittoi haljenneeseen kapulaan ohuen metallilastan (lääkäri kun on...) ja teippasi sen tiukasti sähkömiehenteipillä kiinni. Todella outo soittofiilis: raskas nuppi ja sellainen omituinen jousto joka iskulla. Löysin virityksen tässä vuosi sitten vanhempieni muuton yhteydessä, enkä vieläkään oikein pystynyt soittamaan sillä... But I know y'all want that 808, can you feel that b-a-s-s? |
MoonDog 08.03.2004 23:25:05 | |
---|
Löysin virityksen tässä vuosi sitten vanhempieni muuton yhteydessä, enkä vieläkään oikein pystynyt soittamaan sillä... Ei taida kovin suuri menetys olla, vaikka tuollaisella ei koskaan oppisikaan soittamaan. :) Shit just doesn't happen, it takes effort. |
bluesman86 09.03.2004 08:05:49 | |
---|
Pitäis varmaan jotain aiheeseen liittyvääkin kirjottaa...no joo, mä en sano mitään kun on vasta kahdet kapulat ollu, yks jonka nimee en ees osaa ääntää, joku Gdazek tjsp. mä lahjotin mun gdazekit vai mitkä nyt onkaa kaverille puolen minuutin soiton jälkee hyi en koske enää. ja sitte promarkin simon philipsit ja vicfirthin dawe veckl...... Ihmiset (kaikki on kusipäitä
kunnes toisin todistetaan).
-Frank Zappa- |
kampela 09.03.2004 10:21:47 | |
---|
Big stick. virvelin kantti rikkoo sen kuin hai laivan! toinen tais olla pro line kapula. meni tyyliin pari per treenit. kyseessä olevat kapulat ovat kyllä kummatkin halvanpuoleisia, mutta rajansa kaikella, helvetti! I´d give this life for just one day, to feel alive again one time before i die |
J. Cool 09.03.2004 19:37:18 | |
---|
Sodekunnan pensselillä valkoiseksi maalatut SD Generalit. hahahaha muistuu hyvinki mieleen :D :D mut noi oli kuitenkin vic firttejä, ei kehtaa haukkua ihan lyttyyn :) taattua lastulevy-milleniumia voi aina kehua. ja sitten nuo hiilikuitukepakot samaan settiin. |
Outkast 09.03.2004 19:58:08 | |
---|
Aika outo thread. Koht varmaan joku haukkuu Unplugged kapulatkin kun ne ei kestä deathmetallissa ja ei tajua miksi sellasia tehdään no etukäteen vinkkinä: Kuuntele Nirvanan MTV Unplugged in NewYork Ja vai, että ProMarkit huonot hoho, johan pomppas. |
Mikko A 10.03.2004 00:12:50 | |
---|
Ja vai, että ProMarkit huonot hoho, johan pomppas. Ja vai, että Promarkit hyvät hoho, johan pomppas. Mielipiteitä kun on niiiin erilaisia ystävä hyvä. Mielipiteen ja persereiän yhteyden kaikki varmaan jo tietäneekin. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
miän vain 10.03.2004 09:51:23 | |
---|
Aika outo thread. Koht varmaan joku haukkuu Unplugged kapulatkin kun ne ei kestä deathmetallissa ja ei tajua miksi sellasia tehdään Jaa. Luulenpa, että jokainen hiemankin kokenut osaa olettaa tietyn paksuiselta kepiltä tiettyä kestoa tietyssä käytössä. Sitten kun rima alittuu hurjasti, kyseessä on mitä ilmeisimmin paska kapula, eikä väärin valittu soittovoima. Etkö sinäkin haluaisi etukäteen tietää mitä ei kannata ostaa? Totuuksia tässä ei jaeta, mutta kokemuksia kuitenkin. Ja vai, että ProMarkit huonot hoho, johan pomppas. Ei, vaan vastenmieliset. Toisaalta, tykkäähän jotkut Gimmelistäkin. Eivätkä ole väärässä, vaan eri mieltä. |
J.K.Ruudio 10.03.2004 12:12:24 | |
---|
Thomannilta tilatut Milleniumin n. 3,5e:n kapulat on ihan kädestä (hintakin sen jo kertoo). Kapulat kesti soitossa 10min ihan ehjänä ja sit päistä lenteli palasia ja kapula on niin kevyt,että kalvoista ei saa kunnolla ääntä tulemaan millään. Saa lyödä ihan hulluna,jos tahtoo ääntä saada. Tuplat ne olla pitää! |
Mikko A 10.03.2004 14:30:08 | |
---|
Saa lyödä ihan hulluna,jos tahtoo ääntä saada. No tuohan nyt ei oo kapuloista kiinni vaan kalvoista/rummuista... "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
-Reaper- 10.03.2004 19:47:37 | |
---|
Joo, malli tais olla joku Rock 140. Toinen noista on mulla kyl vieläki käytössä vic firthin parina. Noi tuli settiin kaupanpäälle. Mulla oli rock 150 ja on mulla se toinenkin jossain, mutta enää en kyllä tuommosta shaissea osta! Rock´N´Roll!! |
Outkast 10.03.2004 20:08:02 | |
---|
Huoh...Joo tosi vastenmieliset mikä niistä sadasta erilaisesta ? Henkilökohtaisesti vastustan 5B kapuloita soittamani musiikkityyliin ne eivät sovi. Muuten loppujenlopuksi paiskattaisi mitkä tahansa 5a kapulat käteeni voisin soittaa, koska sen olen huomannut, että juuri mitään eroa niillä ei ole keskenään paitsi vähän paksuuseroja ja tipin muotoa ja ovat ne niin pieniä eroja. |
kattila 10.03.2004 21:25:05 (muokattu 10.03.2004 21:26:00) | |
---|
Joskus on ollut kapuloita tyyliin: istahdan rumpupenkille aloitan lämmittelemisen kapuloissa tuntuu outoa joustoa. Sitten eka biisi ja PUMMMMM jää puolikas kapula käteen ja toinen puoli lentänyt otsan kautta lattialle. Ne on näitä huisia halpiskapuloita joita sukulaiset ostaa tietämättä tuon taivaallista kapuloista. Vähän offtopic mutta nää kapulat palveli mua todella hyvin. Rauha niiden muistolle. http://koti.mbnet.fi/amokk/30.1/HPIM1152.JPG Edit- lopussa ne oli niin kuluneet siitä pari senttiä tipin alapuolelta että olis saanu melkein puhaltamallakin katki. Huusin että olen jumalaa!! |
lkx 10.03.2004 23:25:50 | |
---|
Noin yleisesti ottaen pidän enemmän tammesta kuin hikkorista. Mitään ihan kauheita keppejä ei o oikeestaan tullu vastaan. Jossain vaiheessa hommasin jotain halpiksia reenikäyttöön, mutta luovuin aika pian. Pinta oli pirun karhee ja rupes kepit paukkuun poikki oksakohdista(?) rivakkaan tahtiin... :D:D Toinen ärsyttävä kokemus on kun on tullu kokeiltua käyriä kapuloita. Aika mielenkiintonen "tuntuma" soittaa... There is no spoon... |
fox 11.03.2004 11:17:02 | |
---|
Jos ostaa halvat kapulat saa halvat kapulat.. :) Onhan niitä joskus tullu itsekin jotain "bargain-basement" eli halpis/tarjouskapuloita ostettua..kestävät sen mitä kestävät. Itse asiaan: Hiilikuitu/alumiinikapulat ei ole mua varten, mutta joku tykkää, joten ei voi niitä pitää tuossa merkityksessä hirveinä. Mutta sen sijaan todella hirveät rumpukapulat ovat *trrrrrrr* - Zildjianit. En tosin oo pitkään aikaan ostanut, mutta ylläolevat kommentitkin todistavat, että laadussa tai paremmin siinä laaduttomuudessa ei ole tapahtunu mitään muutosta. Miksi maksaisin hyvin kauniissa pakkauksessa olevista kepeistä, jotka eivät kestä? Toki saattaa niissäkin joku pari olla poikkeus, useimmin ne poikkeukset on kuitenkin toisinpäin...siis muissa merkeissä. Että tusinasta parista yks katkee oudosti ja ennen aikojaan. Ei Zilkun rumpukepeissä. Ei niitä minulle, ei, hyh... |
mr_b 11.03.2004 11:23:25 (muokattu 11.03.2004 11:23:49) | |
---|
Jos ostaa halvat kapulat saa halvat kapulat.. :) Paitsi jos ostaa LA Special - halpikset, jolloin saa Promarkin b-laatuiset kestävät kapulat. Ai niin, mutta Promarkitkin oli saatanasta, damn :-) Damn right it's better that yours! |
sepeli 11.03.2004 12:50:00 | |
---|
Aquarianin hiilikuituset. Sama juttu. Joskus syytä tietämättä olen tuollaisetkin hommannut. Painavat koivuhalon verran ja pomppivat kalvoista oudosti. Onhan niissä tosin se että poikki niitä ei ainakaan soittamalla saa millään. Parhaat tikut minulle ovat Vic Firthin American Classicit, 5A tai 5B. The rover was directed to turn right, go forward, turn right, take images of "Last Chance," turn right, go forward, turn left, go forward, turn right, take images of "Big Bend," go straight, turn left and go straight! |
Alpha 11.03.2004 13:03:32 | |
---|
Parhaat tikut minulle ovat Vic Firthin American Classicit, 5A tai 5B. Hiphiphuraa...näitä miekin suosttelen. Muutama Taman tikku menny nyt lähiaikoina poikki, mut näihin voi luottaa... Niin siis käytän 5B palikoita... |