Aihe: Paiste alpha 10" splash
1 2
Niskamies
26.02.2004 23:42:32
Niin mutta se on silti sabianin "halpis" sarja ja kaikki lähtee niillä liikkeille niinkuin jotkut lähtevät 302. Ja silloin B8 kuuluvat 302 kanssa samaan luokkaan eli ovat halpikset. Alpha on silloin paljon parempi.

No, Sabianin B8 12" splash on thomannilla 4 euroa halvempi kuin alpha 12" splash. 302 12" splash on sitten beekasia 40 euroa halvempi. Noi beekasit on samaa hinta/laatuluokkaa ku alphat, itse valitsin sabianit. Mutta, ihan miten vaan. Ole onnellinen uudesta symbaalistasi :)
Hanki Presari ja ole tosimies!
Alpha
26.02.2004 23:44:11
Suosikaa Alphaa, suosikaa Alphaa...:o)

Ja kohta tulee kuittia...
Remo
26.02.2004 23:53:10
Ole onnellinen uudesta symbaalistasi :)

Todellakin olen iloinen ja onnellinen uudesta symbaalistani. Tais mennä hiukan liiottelun puolelle tos äsken mutta eikait se mitään.
PAISTE CYMBALS REMO HEADS
miän vain
27.02.2004 14:07:14

Ja jokainen tykkää merkistään, mutta ei niitä kaikkia pidä sekoittaa keskenään.

Ihan paskaa, tuumii pyynö.

Jos soundi miellyttää, ei sarjojen tai valmistajien sekoittamisessa voi olla mitään väärää. Isot pojat ei voi tehdä niin, kun peltisopimus sitoo yhteen merkkiin - ja moni luulee tämän takia, että se on ainoa oikea tapa.
MoonDog
27.02.2004 17:36:01
Ja minä en muihin symbaaleihin koske kun paisteeseen tai sitten erittäin harvinaisiin käsintaottuihin. Paisteen symbaalit kuuluvat settiini enkä sekoita siihen mitään muita symbaaleita sekaan. Niinkuin te kaikki teette. Se on ennsinäkin törkeän näköistä eikä ne toiseksi voi sopia yhteen, koska ovat eri valmistajan peltejä.

Kannattaa joskus kokeilla lyödä kapulalla niitä peltejä ja kuunnella minkälaisen äänen ne päästävät. Saatat päästä perille siitä tosiasiasta, että firman A jotkin pellit kuulostavat samalta tai lähes samalta kuin firman B pellit, jolloin ne minun logiikan mukaan myös sopivat yhteen. Ja jos se niin hirvittävän näköistä on niin aina voi turvautua cymbal cleanereihin jotka vievät logot mennessään.

Merkkiuskollisuus on ihan jees, mutta ei sitä silti typerä kannata olla.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
Paas
27.02.2004 22:16:02
Kannattaa joskus kokeilla lyödä kapulalla niitä peltejä ja kuunnella minkälaisen äänen ne päästävät. Saatat päästä perille siitä tosiasiasta, että firman A jotkin pellit kuulostavat samalta tai lähes samalta kuin firman B pellit, jolloin ne minun logiikan mukaan myös sopivat yhteen. Ja jos se niin hirvittävän näköistä on niin aina voi turvautua cymbal cleanereihin jotka vievät logot mennessään.

Merkkiuskollisuus on ihan jees, mutta ei sitä silti typerä kannata olla.

Totta joka sana. Moni sekoittaa eri sarjoja keskenään luodakseen omanlaisensa peltikattauksen jossa on ne halutut ominaisuudet/vivahteet. Yhdestä peltisarjasta ei välttämättä löydy kaikkia haluttuja soundeja. Eri peltisarjojen sekoittaminen on mielenkiintoista ja aina löytyy uusia ulottuvuuksia. Kannattaa kokeilla.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)