hollmi-5 26.05.2005 13:02:17 | |
---|
Kokeilemallahan tuokin selviää. Tosin sitten, kun ihmettelee, miksi ei sovi uudet rummut settiin, on syykin tiedossa. Mika Hollström |
Stereophile 26.05.2005 16:17:28 | |
---|
Joskus olen törmännyt vanhempiin, kauan soittamatta olleisiin setteihin. Ne eivät soikkaan yhtä hyvin, kuin vastaavat jatkuvasti soitetut rummut. Minkähän mittaisesta soittamattomuusajasta puhutaan? Välillä tuntuu reeneissä (parin viikon soittotauon jälkeen), että saa soitella tunnin ennenkuin alkaa soundit olla sitä mitä pitää... Vai johtuuko ennemminkin kalvojen "lämpenemisestä" soitettaessa? Ei paskin mutta huonommasta päästä... |
hollmi-5 26.05.2005 16:23:56 | |
---|
Mulla ovat Designerit seisoskelleet lähes soittamattomina muutaman kuukauden. Tänään niitä soittaessani olin huomaavinani soundien hiukan muuttuneen huonompaan suuntaan. Mika Hollström |
Niskamies 26.05.2005 16:25:48 | |
---|
Mulla ovat Designerit seisoskelleet lähes soittamattomina muutaman kuukauden. Tänään niitä soittaessani olin huomaavinani soundien hiukan muuttuneen huonompaan suuntaan. Noniin, eli soittamaan siitä ja pois täältä höpisemästä! Virallisesti semi-pro! |
Motte 02.06.2005 15:57:16 | |
---|
Törmäsin tuossa taannoin netissä about vahingossa eräille sivuille: http://home.earthlink.net/~prof.sound/ ja täytyypä sanoa, että varsin seikkaperäisesti on käsitelty kalvoihin liittyvät kysymykset, vai onko? Itse ainakin sain avun pariin pikku ongelmaan, so praise the Lord! |
JeeVes 02.06.2005 16:02:18 | |
---|
Mulla ovat Designerit seisoskelleet lähes soittamattomina muutaman kuukauden. Tänään niitä soittaessani olin huomaavinani soundien hiukan muuttuneen huonompaan suuntaan. Tässä se on se ongelma kun omistaa liian monta settiä :D Kalamies #15 >-)))>
ESTR #3 |
vapauskauppias 02.06.2005 18:00:36 | |
---|
Takaisin ketun alkuperäiseen asiaan: Tomit: -alle clear Diplomat (tai vastaava) -päälle päällystetty Emperor tai Ambassador (tai vastaava) Basari: -lyöntikalvoksi kirkas Powerstroke 3 (tai vastaava) -resokalvoksi joko Powerstroke 3 tai päällystetty Ambassador (tai vastaava) Virveli: -lyöntikalvoksi päällystetty Ambassador (tai vastaava) -resokalvoksi Diplomat tai Ambassador snare-side (tai vastaava) |