Aihe: kalvoja?
1 2
hgr
30.01.2004 20:24:45
Itsellä ei ole kokemuksia, mutta esim. www.musicianforums.com palstaa lukemalla on tullut selväksi, että nuokin tuntuvat olevan kelpo kalvoja.

Mistä noita Aquarianeita edes saa? Kerran ostin virvelikalvon thomannilta mutta Suomessa en ole nähnyt.
http://personal.inet.fi/koti/hrdkor/musat
Paas
30.01.2004 21:59:32
On vai? Mulle sattu sit varmaan jotku /(%&#%/()%#( kalvot...

Evansin G1 ja G2 kalvoja...mutta menossa vaihtoon...

Mikäs niitä vaivaa? Pitäishän noiden olla ihan hyviä.
Takatukat kunniaan!
Alpha
31.01.2004 08:30:46 (muokattu 31.01.2004 08:33:48)
Mikäs niitä vaivaa? Pitäishän noiden olla ihan hyviä.

Itekki miettiny asiaa. Tulin siihen tulokseen, et Evansin Genera kalvoja tehdään kahta sorttia...niitä jotka ei ole niin hyviä ja jotka laitetaan alkuperäiskalvoiksi. Ja sit niitä hyviä joita myydään hyllystä...voisko olla mahdollista.

Tai sit mä olen niin surkea virittäjä, et en saa niitä soimaan yhteen...

Niin ja tuossa 16" ft:ssä on G2 ylä- ja G1 alakalvona...toimii erittäin hyvin, mut noi muut jossa G1 ylhäällä ja joku paskempi kalvo alhaalla, ni ei...
Paas
31.01.2004 13:43:47
Itekki miettiny asiaa. Tulin siihen tulokseen, et Evansin Genera kalvoja tehdään kahta sorttia...niitä jotka ei ole niin hyviä ja jotka laitetaan alkuperäiskalvoiksi. Ja sit niitä hyviä joita myydään hyllystä...voisko olla mahdollista.

Tai sit mä olen niin surkea virittäjä, et en saa niitä soimaan yhteen...

Niin ja tuossa 16" ft:ssä on G2 ylä- ja G1 alakalvona...toimii erittäin hyvin, mut noi muut jossa G1 ylhäällä ja joku paskempi kalvo alhaalla, ni ei...

Voihan se olla niin että alkuperäiskalvoiksi laitetaan sellaset teetetyt kalvot joita sitten ostetaan suuria määriä mahdollisimman halvalla. Nyt kun oikein muistelen niin minun starclassiceissani oli tosiaan alkuperäiskalvoina evanssit joissa oli myös taman-logo joten erikseen ovat teettäneet ne kalvot.
Takatukat kunniaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)