MoonDog 02.02.2004 17:54:59 (muokattu 02.02.2004 17:58:34) | |
---|
Vähän epäilen myös, että noissa Milleniumin rotoissa ei ole varmaan juurikaan eroa 'laadukkaisiin' rotoihin. Eihän niissä ole oikein mitään muuta kun kalvot mikä siihen ääneen vaikuttaa niin eiköhän ne vaihtamalla noistakin taio yhtä laadukkaat kuin kaikista muistakin. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
velioj 08.02.2004 20:50:22 | |
---|
*Ei kannattane... ennemmin isket rotot tuossa ständissä *ihan basarin viereen ja sen pikkutomin basarin oikealle *puolelle. Raidi menee vähän oikeammalle, mutta ei kai tuo *haitanne... Kiitos vinkistä sijoittelun suhteen. Toimiva ratkaisuhan siitä tuli pienen virittelyn jälkeen. http://kotisivu.dnainternet.net/veltsuoj/ |
Mikko A 08.02.2004 23:10:01 | |
---|
Hei velioj, mikä setti sulla on? Näyttää joltain vintagejutulta, ainakin bassari. "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
Viceroy 09.02.2004 10:27:17 | |
---|
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Liver-Box 09.02.2004 11:01:37 | |
---|
Saako noiden tomien paikkaa muutettua tos telinees ? "It goes up to eleven" |
velioj 10.02.2004 22:44:13 | |
---|
*Hei velioj, mikä setti sulla on? Näyttää joltain vintagejutulta, ainakin bassari. Bassari (21"), toinen virveli (14") etutomari (12") on vanhaa Arai-merkkistä satsia. Älä kysy minkä ikäisiä kun en ihan tarkkaa tiedä. Veikkaan kuitenkin että menee 60-70 vaihteeseen. *Saako noiden tomien paikkaa muutettua tos telinees ? Rotojen paikkaa on helppo vaihtaa telineessä. Käsin veivattava pikakiristinkahva vaan auki ja vedät roton pois kiskosta. |
-oskari-- 11.02.2004 15:26:16 | |
---|
Onko noihin jotain omia kalvoja, vai käykö jotkut tollaset ihan "tavalliset"?? |
velioj 11.02.2004 17:11:43 | |
---|
Onko noihin jotain omia kalvoja, vai käykö jotkut tollaset ihan "tavalliset"?? Kyllä ne ihan tavallisilla kalvoilla menee. |
xerxes 13.02.2004 21:08:00 | |
---|
Onko noihin jotain omia kalvoja, vai käykö jotkut tollaset ihan "tavalliset"?? Mulla oli jossain vaiheessa evanssin öljyt ja ne tahtoi tulla läpi. Niisen vanne oli muovinen lerppu, eikä jäykkä metallinen. Muuten ihan sama. Relax. |
xerxes 13.02.2004 21:19:04 | |
---|
*Ei kannattane... ennemmin isket rotot tuossa ständissä *ihan basarin viereen ja sen pikkutomin basarin oikealle *puolelle. Raidi menee vähän oikeammalle, mutta ei kai tuo *haitanne... Kiitos vinkistä sijoittelun suhteen. Toimiva ratkaisuhan siitä tuli pienen virittelyn jälkeen. http://kotisivu.dnainternet.net/veltsuoj/ Minä laittaisin noi rotot tuohon haitsun 'päälle'. Pätkä pois tuosta haikkatelineen tangosta, niin ei oo eessä. Itte tein aikanaan niin. Ostin vaan varaosan, jolle tein ko. toimenpiteen, että oli sitten priima tanko myydessä. Niitä voi myös kokeilla laittaa klämpillä symbaalitelineeseen. Oli vaan aika pehmeätä putkea toi rotojen teline. Relax. |
ltg 17.02.2004 18:25:19 | |
---|
Minä laittaisin noi rotot tuohon haitsun 'päälle'. Pätkä pois tuosta haikkatelineen tangosta, niin ei oo eessä. Itte tein aikanaan niin. Ostin vaan varaosan, jolle tein ko. toimenpiteen, että oli sitten priima tanko myydessä. Niitä voi myös kokeilla laittaa klämpillä symbaalitelineeseen. Oli vaan aika pehmeätä putkea toi rotojen teline. Tai jos pitää tomeja matalalla basarin vieressä, niin sinne yläpuolelle jyrkähkössä kulmassa. Noin ajattelin itse asetella, ensi kuussa kun rotot tilaan. Mä olen kerran käynyt metsässä. Siellä oli pirusti puita. |
Liver-Box 17.02.2004 19:31:27 (muokattu 19.02.2004 21:36:21) | |
---|
jejejej tilasinpas rotot thomanilta :D tilausvahvistus tuli jo seuraavan päivänä EDIT : Ja huomennna postista hakee "It goes up to eleven" |
Tangled** 02.12.2004 16:07:46 | |
---|
Ei vitsi, nuo ihanuudet on saatava. Esim. Heikki Malmbergillä toimii ihan mielettömän hyvin... Soittotunnillakin pelkästään rotoilla soittelen. On se kiva tulla kotiin soittamaan omilla. Eihän nuo rotojen jälkeen edes kuullosta rummuilta (: Mä en löytänyt thomannilta rotoja... Sokea olen kyllä juu. Viittiskö joku pistää vähän linkkiä tai infoa hintaluokasta? Huominen on eilinen jo ylihuomenna. |
miän vain 02.12.2004 17:00:39 | |
---|
|
Bacchus 02.12.2004 17:03:50 | |
---|
Ei vitsi, nuo ihanuudet on saatava. Esim. Heikki Malmbergillä toimii ihan mielettömän hyvin... Soittotunnillakin pelkästään rotoilla soittelen. On se kiva tulla kotiin soittamaan omilla. Eihän nuo rotojen jälkeen edes kuullosta rummuilta (: Mä en löytänyt thomannilta rotoja... Sokea olen kyllä juu. Viittiskö joku pistää vähän linkkiä tai infoa hintaluokasta? Thomannilta taitaa löytyä vain Milleniumin rotot: http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … ium_rt6810_rototomset_prodinfo.html Milleneumeiksi toimivat kuulemma ihan hyvin. Kannattaa muuten laittaa vaikka tuonne m.netin torille osto-ilmoitus rototomeista, niitä nimittäin varmasti löytyy porukoilta nurkista. - |
ddrum54 02.12.2004 17:19:50 (muokattu 02.12.2004 17:24:31) | |
---|
Mitäs vikaa Milleniumissa on?? Ne on huonot. Tilasin toomanilta moiset. Teline hajos melkein heti. Rumpujen rakenteessa on säästetty n. 60%, verrattuna Remon vastaaviin. Älkää ostako, säästytte vitutukselta. 2`n 4 |
Liver-Box 02.12.2004 19:06:14 | |
---|
Ne on huonot. Tilasin toomanilta moiset. Teline hajos melkein heti. Rumpujen rakenteessa on säästetty n. 60%, verrattuna Remon vastaaviin. Älkää ostako, säästytte vitutukselta. Totta. Karu totuus :D Itellä meni rototomi villitys ohi kahessa päiväs, eikä noita kehtaa ees myydä ku ei niistä rahaa kuitenkaa saa. Jakso. |
ddrum54 02.12.2004 20:58:35 | |
---|
Totta. Karu totuus :D Itellä meni rototomi villitys ohi kahessa päiväs, eikä noita kehtaa ees myydä ku ei niistä rahaa kuitenkaa saa. Juu, eipä saa rahaa, mutta kusettajan maineen saa. Silkkaa ongelmajätettä. Jokuhan täällä jo tilasi semmoiset. Kerropa kokemuksesi vaikkapa noin kahden päivän käytön jälkeen. Jos rotot haluatte, niin hankkikaa Remot, ne on sentään rumpuja. 2`n 4 |
fox 02.12.2004 23:06:06 | |
---|
Jos rotot haluatte, niin hankkikaa Remot, ne on sentään rumpuja. Mulla ei ole noista Millenniumeista kokemusta, mutta Remoista on, pitkällinenkin... Tuolta kasiköt-luvulta lähtien mukana kulkenu satsi. Pientä huoltoa ja kohtuu nättiä käpistelyä niin ei ole mitään ongelmia ollut. Muut on Remo, USA paitsi kuustuumainen on Remo Beeline joka on itäisiltä mailta kotoisin, mutta aivan samoilla ainevahvuuksilla ym. kuin jenkki-Remotkin. Suomessa harvoin on myynnissä, Euroopassa useammin, kannattaa seurata huutokauppoja ja rumpufoorumeitten ym. classified-ilmoja.. Jenkkilässähän niitä on, mutta kuljetuskustannukset vallankin niitten isompien Rotojen osalta on aikas kalliit, hetken himoitsin "täydellistä sarjaa" tavoitellessani jenkki-iibeistä 16 + 18- tuumasia Rotoja mutta hylkäsin ajatuksen.. ja olipa niillä muistaakseni sitten hintaakin..
|
Niskamies 03.12.2004 06:52:40 | |
---|
Soitinlaine myy Remon rotoja, sekä sitä pientä 6/8/10 satsia sekä niitä isompia. Se 6/8/10 satsi oli telineellä ja pinstripeillä varustettuna pikkasen alta 200 euroa muistaakseni, sellasen tarjouksen sain Hesan liikkeessä. Meitsi on meshissä. |