Aihe: Zildjianin crasheistä
1 2
jussiohman
09.01.2004 09:12:07
No jos se saa sponssina niin VITUN hyviä peltejä/sillä on liikaa rahaa/se on pro. Kyllä mä noita peltejä voisin käyttää ihan hyvin. Ei mitään ongelmaa. Ei pahalla jussi boy.

No ei mulla muita noita ole kuin 18" crash. Ja se saundi ei miellytä mua yhtään. Mielipideasioita kait. Typerän kuulonen pelti. Esim. 802, alpha ja ehkä 502:kin on mun mielestä parempi saundisia kuin zbt+ vaikka ovat samaa/alempaa hinta/laatuluokkaa. Pelkkä minun huono mielipiteeni, tosin.
"Tapelkaa pojat, saatte tupakkia"
jussiohman
09.01.2004 09:16:04 (muokattu 09.01.2004 09:17:03)
Mihinkäs pohjaat tuon lausunnon?... Ei kaikki voi pistää koko kattausta jotain Signaturee tahi A-Customia. Kyllä siinä IMO aivan kurantti hinta-laatusuhde on.

No hieman jyrkästi taisin sanoa. Kait siitä voi tykätä jos tahtoo, mutta minun mielestä kamalan kuuloinen. Ei mullakaan ole A-Customeita. Mun muita peltejä ton zbt+ lisäksi ovat 502, 802 ja Innovations ja mun mielestä ne on kaikki paremman kuulosia. Mielipide asioita. Ja saattavathan nuo ridena olla vaikka parempia.
"Tapelkaa pojat, saatte tupakkia"
fox
09.01.2004 12:42:54

Mielipide asioita. Ja saattavathan nuo ridena olla vaikka parempia.

No näinhän se on..ja myöntää täytyy ettei mulla ole koko ZBT+ sarjasta kokemusta, tuosta ridestä vaan, ja siihen olen ollu melko tyytyväinen eli asiansa ajaa. En siltikään sano että se olis paras... :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)