Aihe: Dave Lombardo
1 2
Incarnation
04.01.2004 20:35:19
Harmitti muuten pari vuotta sitten, kun ei ollu Testamentin Nosturin keikalla Dave soittamassa.

Mutta eikö Steven bassottelu täyttänyt tätä aukkoa?
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
Aegis
05.01.2004 16:32:45
Suosittelen aloittamaan The Hauntedin kuuntelun levystä The Haunted Made Me Do It. Uusin One Kill Wonder on vähän sellaista hitaastiaukeavaa räminää.

No hyi helvetti. Olen kanssasi aivan eri mieltä. One Kill Wonder on mielestäni bändin kovin lätty ja MMDI huikean At the Gates vaikutteisuutensa takia huonoin, ihan liian kevyttä. Debyyttilevyllä on bändin kovimmat hittibiisit ja paras laulaja, mutta One Kill Wonder on synkkyydessään ja kylmässä tunnelmassaan ylittämätön. Pitääkin taas jossain vaiheessa kuunnella.

Liittypä taas vahvasti Lombardoon...
Too fast to be dead!
kkeppana
05.01.2004 18:25:30
Kun nyt tälle linjalle lähdettiin, niin esitän minäkin mielipiteeni. Kun olin ostanu OKW:n niin en pitäny sitä läheskään yhtä hyvänä kun Made Me Do It:ia. Nyt tälläi pitkällä tähtäimellä se levy on auennut meikälle ihan täysin, ja ei voi sanoa kuin että perkele mikä MESTARITEOS! Just niin asiallista heviä, että paskat tulee housuun kun kakkosbiisin kitaraintro alkaa, ja pikkuhiljaa alkaa kylmäväreet tuntumaan selässä. Ja sama meininki alusta loppuun. Tosi hyvä se instrumentaalibiisi siinä välissä, kerkee rauhottumaankin hieman.

Ja tän nyt voi liittää Lombardoon vaikka siten, että oon nähny ainakin Arayan joissain kuvissa Haunted-paita päällä.
ahehaehaeh
I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society.
Incarnation
05.01.2004 22:01:46
Ja tän nyt voi liittää Lombardoon vaikka siten, että oon nähny ainakin Arayan joissain kuvissa Haunted-paita päällä.
ahehaehaeh

Kyllähän The Haunted liittyy vahvasti Slayeriin ja tätä kautta Lombardoon. Slayerhan pitää The Hauntedia (ns.) suojattinaan tai jotain vastaavaa. Tällaisen käsityksen olen parista Slayer-haastattelusta saanut.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
e r s k i
06.01.2004 02:00:47
Mutta eikö Steven bassottelu täyttänyt tätä aukkoa?

No nyt puhutaan kuitenkin rumpalista.
Youni
06.01.2004 13:50:58 (muokattu 06.01.2004 13:56:36)
Se on kova jätkä!! Apocalyptican Reflectionsin omistavana voin näin sanoa. Somewhere around nothing-biisissä äijä kyllä on pirun nopea.

Reflectionssin kansilehdessä lukee kiitoksissa Dave Lombardo(Animalic fillmaster)!

Ps:TUo video on aivan mahtava!
rc
06.01.2004 16:29:19 (muokattu 06.01.2004 16:30:06)
Heleveden hyvä kannuttaja. Varsinkin ne fillit toimii hyvin.

EDIT: The Haunted Made Me Do It on kova levy. Erittäin kova. One Kill Wonderia en ole kuullu, harmi kyllä.
kives ja penikset
huapanen
08.01.2004 08:43:53
Onhan Lombakko legenda. Tiennäyttäjä nykyisille metalli takojille. Onko se se postappi, joka vetää "god hates us all" levyllä? ei ole huono hänkään.
Mitä lukee bordellin ovessa ruokatunnilla? "LOUNASTAUKO, VETÄKÄÄ KÄTEEN".
kkeppana
08.01.2004 08:49:01
Onhan Lombakko legenda. Tiennäyttäjä nykyisille metalli takojille. Onko se se postappi, joka vetää "god hates us all" levyllä? ei ole huono hänkään.

On se Bostaph. Rumpujumala.
I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)