Aihe: Minkälaiset pellit?
1 2
PolkaTulk
26.12.2003 12:57:27
Onnittelut Tuomari,jätkä sai yhden kunnon vastauksen ja loput oli silkkaa paskanjauhantaa,mikä ei ole kovin harvinaista täällä.

Itse asiaan.Itse olen juuri ostamassa saman hintaluokan peltejä ja ostopäätökseni olen tehnyt.Löysin nimittäin Joensuussa sijaitsevasta musiikki-liikkeestä hyvän setin istanbul alchemyitä 295€, joihin sitten ostan täydennystä (18" crash ja samankokonen china) meinl classicceja.
Vaikka en suuri fani olekkaan minut vakuutti että mudvaynen spug soittaa niillä(siis istanbuleilla),pitäs ainakin kestää... jännää muuten että löysin ne sieltä kun asun itte kolmesataa kilsaa kaakkoon.

Ja,jos haluat jotain muuta on sitten vaihtoehtoja,mainitsemani meinl classic (keikalla kuultu,hyväksi todettu metalcoreen.) jossa neljän pellin (14"hh,20rd ja 16"crash) hinnaksi tulee 338€ lähes sama kuin 802:sista.sitten on amunit ja sensellaset... niistä en tiiäkkään.

Mutta tiedäthän että jos ostat erikseen etkä settiä niin ride käytetty,muut uusia.
www.thomann.de
Now baby taste some King´s Row...
Bacchus
29.12.2003 18:41:26
Entäs haikat, onko tietoa? Kaveri saattaa olla myymässä, niin että kannattaako hankkia.

Siis nämä Rudet.

Itse oon ainakin kuullut niistä hyvää puhuttavan, mutta kannattaa ehdottomasti ensin itse testata ja miettiä sopiiko omaan kattaukseen.
pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain)
Bacchus
29.12.2003 20:12:07
Itse asiaan.Itse olen juuri ostamassa saman hintaluokan peltejä ja ostopäätökseni olen tehnyt.Löysin nimittäin Joensuussa sijaitsevasta musiikki-liikkeestä hyvän setin istanbul alchemyitä 295€...

Saako kysyä, että oliko kyseessä siis Istanbulin Alchemy Pro A.R.T, tai A.R.T-sarjojen peltipaketti? Itse en ainakaan muista että Alchemy professional seriesistä olisi tullut valmista peltipakettia, mutta voin toki olla väärässäkin...
PolkaTulk
29.12.2003 21:55:22
Saako kysyä, että oliko kyseessä siis Istanbulin Alchemy Pro A.R.T, tai A.R.T-sarjojen peltipaketti? Itse en ainakaan muista että Alchemy professional seriesistä olisi tullut valmista peltipakettia, mutta voin toki olla väärässäkin...

pro a.r.t minun mielestä,kannessa mudwaynen rumpali,
pellit ja renkaan sisällä lautaspussi...
Now baby taste some King´s Row...
Bacchus
29.12.2003 22:09:08
pro a.r.t minun mielestä,kannessa mudwaynen rumpali,
pellit ja renkaan sisällä lautaspussi...

Oolrait, ne on kyllä hinta/laatusuhteeltaan aivan loistavia peltejä. Pirun hyvä ääni ja muistaakseni 16" crashillä oli hintaa vaan joku 110€ silloin joskus kun sellaisen ostin. Harmi että piti luopua siitä vaihdossa HH-haikkoihin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)