Aihe: rumpujen viritys perkele,,,ja muutaki saatana..
1 2
miän vain
20.04.2004 10:32:08

Oliko tämä vittuilua?

Pinstripet on vittuilua.
Sgandalf
20.04.2004 10:33:48
Pinstripet on vittuilua.

Auts.
Bewahret einander vor der Zweisamkeit
jussiohman
20.04.2004 12:07:32
Tänään tulee settiini uudet Ambassadorit 12" ja 14" tomeihin. Pääsen virittelemään ja kiroilemaan. Saa antaa vinkkejä, jos tietää.
Runsaskuituiset puurot ovat trendikkäitä.
Paas
20.04.2004 12:21:15
Tänään tulee settiini uudet Ambassadorit 12" ja 14" tomeihin. Pääsen virittelemään ja kiroilemaan. Saa antaa vinkkejä, jos tietää.

Jos virittäminen tuntuu hankalalta niin virittele niitä kalvoja nyt koko päivän ja kokeile erillaisia vireitä. Sillä tavalla se virittäminen tulee tutuksi.
Tuleeko kirkkaat vai pinnoitetut ampassatorit?
The Mullet: Hairstyle of the Gods
AP
20.04.2004 12:58:03
Oliko tämä vittuilua?

Ei. On ne pinstripet niin kauheat kalvot. Hrrr. Jos kaksikerroksista on saatava, niin Emperor on jo h***sti parempi.
jussiohman
20.04.2004 12:58:46
Tuleeko kirkkaat vai pinnoitetut ampassatorit?

Kirkkaat. Kyllä mä sillein osaan perusvirityshommat, mutta sellanen hyvän saundin hakeminen vaan tuottaa jotenkin vaikeuksia. Yleensä vaan vedän lyöntikalvon aika kireelle hyvän soittotuntuman takia, ja sitten takalvoa löysälle, ettei tule liian resonoiva *pummmm* ääni, vaan semmonen *dong*.
Runsaskuituiset puurot ovat trendikkäitä.
Paas
20.04.2004 13:17:38
Ei. On ne pinstripet niin kauheat kalvot. Hrrr. Jos kaksikerroksista on saatava, niin Emperor on jo h***sti parempi.

Joo, ei niissä pinstripeissä paljon virittämistä ole. Niissä on se perus-pinstipe soundi joka ei juuri muuksi muutu. Kireämmillä vireillä siinä on hieman viritysvaraa mutta muuten se on kyllä aika sellainen...no sellainen "pinstripe tumps". Ihan asiallinen kalvo tietynlaisiin tarkoituksiin jolloin halutaan juuri sellainen "pinstripe-tumps". Mutta jos hieman laajempia viritysmahdollisuuksia haluaa niin tuo kirkas emperor tarjoaa tosiaan enemmän mahdollisuuksia.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
AP
20.04.2004 15:12:13
No, sen verran voin ottaa takaisin että pinstripestä saa juuri kuvatulla tavalla sangen korkeammalle virittämällä joltisenkin raikkaan ja kuuluvan soundin -- mutta vain hetkeksi. Ei tartte kovalta soittajalta monen päivän mätkimistä kun ko. kalvoista on se paras terä mennyt ja sitten soundi on sitä tok tok- osastoa, vaikka tekisi mitä.

Jos on varaa kalvoja vaihdella pari kertaa kuussa, niin sitten voi pinstraippiakin harrkita.
lateq
20.04.2004 15:33:49
Oliko tämä vittuilua?

Eipä taida minulla olla pahemmin varaa vittuilla kun itselläni on pinstripet eikä rahaa vaihdella kalvoja ;P
Ne pitää aina virittää löysälle tai ne ulvoo ja silloinkin se *tumps* kuulostaa siedettävältä vain korvatulpat päässä.. joka nyt ei tosin treenikäytössä ole erityinen ongelma.
Kyllä noiden kanssa pitää elää vielä muutama hetki :'I
Laavassa on ikävä saatanaa.
Outkast
20.04.2004 16:08:32 (muokattu 20.04.2004 16:10:24)
Tökkäskääs se tumps sinne anus aukkoseenne.

x)
Remo
20.04.2004 16:10:07
Pinstripet on kyllä kalvot huonoimmasta päästä. Seuraavat kalvot mitkä hommaan tomeihin on kyllä emperorit. Käsittääkseni niissä on laajempi viritys alue.
PAISTE CYMBALS REMO HEADS
MoonDog
22.04.2004 18:00:57
Itsellä on myös nuo jo muutamaan kertaan mainitut pinstripet tomeissa. Lattiatomeissa on hyvät soundit mutta räkkitomeista ainakin toinen tahtoo pöristä ja surista vähän omiaan, kun eivät nuo virittämisen lahjat ole vielä oikein osoittaneet läsnäoloaan. Kyllä noilla aika jytkyt soundit saa, jos osaa virittää, mutta taidanpa kokeilla seuraavaksi ambassadoreja tai emperoreja tomeissa.
Shit just doesn't happen, it takes effort.
soundi
24.04.2004 09:46:51
Pinstripet on semmoset kalvot joita en osta enään ikinä... semmoset tuli uuden setin mukana ja ne on ihan kauheet.pitäs käydä ostamassa ne emperorit
Baroquean
26.04.2004 11:56:04
Pinstripet on kyllä kalvot huonoimmasta päästä.

No ehkä, jos ei tykkää jykevästä soundista ja siitä, että kalvot kestää.
Arbeit macht frei.
markkuliini
27.04.2004 15:44:58

Muistakaa että Pinstripe on sama kalvo kuin Emperor. Kalvon kerrokset ovat vain limattu reunoilta yhteen. Eli jos Pinstipessa on jonkun mielestä "maailman ensteks paskin soundi" niin tuskin Emperorissa sitten on se "ensteks paras"...
Alpha
27.04.2004 16:35:11
Muistakaa että Pinstripe on sama kalvo kuin Emperor. Kalvon kerrokset ovat vain limattu reunoilta yhteen. Eli jos Pinstipessa on jonkun mielestä "maailman ensteks paskin soundi" niin tuskin Emperorissa sitten on se "ensteks paras"...

Tätä vaan ei porukka tunnu ymmärtävän...

Ku niille sanoo, että Emperor on parempi, niin se on...
AP
27.04.2004 16:54:06

Loogisesti ajatellen ei. Mutta silti se Emperor on kyllä ihan eri maailmasta kuin Pinstripe.

Itse käytän Ambassadoria yllä ja päällä.
Raakkis
19.05.2004 11:42:54

Virittäminen on perseestä. Varsinkin kun on yhdeksän pönttöä.

mulle riittää yks ja oon jo ihan henkilö kohtaisen ratkaisun partaalla
jussijoe
19.05.2004 12:25:29

Mutta silti se Emperor on kyllä ihan eri maailmasta kuin Pinstripe.

aivan. emperoreilla saa vielä TOMmmmm... -saundin tomeista toisin, kuin pinstipeistä. mut jos tahtoo muuttaa tom-tomit tumps-tumpseiksi nii pinstripe o oiva ratkaisu tähä :D
jokainen tsänssi on mahdollisuus
migi666
19.05.2004 17:32:20

Saatana oon viritelly parinpäivän aikana n. 10h ja nyt vasta alkaa noi kannut kuulostamaan suht koht hyviltä. Ei se viritys kyllä ihan helppoa touhua ole, mutta kyllä sen huomaa, että on siinäkin kehittynyt parin päivän sisällä ihan kiitettävästi. Yksi huono puoli mulla on kun en saa kovinkaan paljon kumeampaa ääntä noista tomeista. Pitäisiköhän mun virittää alakalvoa löysemmälle vai kireämmälle? Emperorit on kalvoina ja kannut ovat Premierin Birch Artistit. Eli miten saisi kumeamman ja matalamman äänen, kun en oikein tykkää kauhean semmosesta kirkkaasta äänestä?
Se on sitä mitä tekee!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)