jussiohman 05.11.2003 12:11:11 | |
---|
Peniksen mittailuahan tämä on. Välitopic: Osaatko soittaa tosinopeesti hartiat ja kädet rentona vai meneekö "jäkitykseksi"? Kun mä soitan sillai puhtaasti sormi/ranne iskuilla kädet rentona ei mene kun jotain 180bpm. Pitäisi kai jatkaa rudimenttien nussimista. "Jorma tiesi tekevänsä vainajaa, kun nappas lapiolla takaraivon halaki!" |
Viceroy 05.11.2003 14:42:19 | |
---|
Välitopic: Osaatko soittaa tosinopeesti hartiat ja kädet rentona vai meneekö "jäkitykseksi"? Kun mä soitan sillai puhtaasti sormi/ranne iskuilla kädet rentona ei mene kun jotain 180bpm. Pitäisi kai jatkaa rudimenttien nussimista. Luulisinpa, että tuo on kaikilla aluksi "jäkitystä", ja treenin ja kokemuksen myötä muuttuu rennoksi ja luonnolliseksi. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
akik 05.11.2003 17:32:43 | |
---|
Minkähän pedaalin omistat, kun omat jalkani eivät millään mahdu Iron Cobrille niin , että pystyisi noita heel-toeja soittamaan, eikä oikein viitsisi Axiksiakaan ostaa kun näkyvät maksavat Thomannilla käsittämättömät 730€! Itse soitan tuplaiskuja siis kantapäät ylhäällä. Uskomattoman vaikeaa muuten. Ja jos kerran pippeliä mitataan, niin pari päivää sitten sain käsillä menemään 300 muutaman tahdin verran. Seurauksena tosin jonkin sortin venähdys, mutta kuitenkin. omistan tavalliset cobrat joista ne stopparit poistettu. oma 43-44 mahtuu juuri ja juuri siihen joskin hieman epämukavasti mutta kyllä niitä voi soittaa vielä... |
Mikko A 05.11.2003 18:28:37 | |
---|
Peniksen mittailuahan tämä on. Välitopic: Osaatko soittaa tosinopeesti hartiat ja kädet rentona vai meneekö "jäkitykseksi"? Kun mä soitan sillai puhtaasti sormi/ranne iskuilla kädet rentona ei mene kun jotain 180bpm. Pitäisi kai jatkaa rudimenttien nussimista. Itse en ole mikään nopee (en nyt ehkä ihan etanakaan), mutta yllätyin, kun katsoin videolta muutaman viikon takaista live-vetoa: soitto oli uskomattoman rennon ja helpon näköistä, soitto tapahtuu täysin sormilla ja ranteilla. Tosinopeeta en varmaan ees osaa soittaa, paitsi ehkä erittäin hyvänä päivänä, mutta se mikää menee, menee (näemmä) rennosti, ei siis jäykkiksenä. Basari onkin sitten asia erikseen =) "We call him the boss because he keeps a steady beat." |
juoni 05.11.2003 18:35:00 | |
---|
omistan tavalliset cobrat joista ne stopparit poistettu. oma 43-44 mahtuu juuri ja juuri siihen joskin hieman epämukavasti mutta kyllä niitä voi soittaa vielä... Stopparien poistamisen ja pienen harjoittelun jälkeen sain minäkin tassuni IC:lle sopimaan. Uskomatonta muuten että varmaan viiden minuutin harjoittelun jälkeen sain vasurilla nopeampia tuplaiskuja kuin mitä oikea on miltei vuoden aikana oppinut perinteisemmällä tekniikalla! Nyt alan uskoa että se 1400bpm on yleensäkään edes mahdollista... Lahjattomat Treenaa |
Jaska 05.11.2003 21:53:19 | |
---|
Itse en ole mikään nopee (en nyt ehkä ihan etanakaan), mutta yllätyin, kun katsoin videolta muutaman viikon takaista live-vetoa: soitto oli uskomattoman rennon ja helpon näköistä, soitto tapahtuu täysin sormilla ja ranteilla. Tosinopeeta en varmaan ees osaa soittaa, paitsi ehkä erittäin hyvänä päivänä, mutta se mikää menee, menee (näemmä) rennosti, ei siis jäykkiksenä. Basari onkin sitten asia erikseen =) tuo on muuten ihmeen totta myös jaloilla, vaikka kuinka olis voimaa tai tmv. ni rentous on kaiken alfa ja omega (huomatkaa sivistykseni). Ei niitä pedaaleja tartte täydellä voimalla hakata... |
jussiohman 05.11.2003 22:35:28 | |
---|
tuo on muuten ihmeen totta myös jaloilla, vaikka kuinka olis voimaa tai tmv. ni rentous on kaiken alfa ja omega (huomatkaa sivistykseni). Ei niitä pedaaleja tartte täydellä voimalla hakata... Mun pedaalin käyttö on kyllä semmosta nussimista että huh. Pitäs oppia sitäkin sillein "hellästi" soittamaan. "Jorma tiesi tekevänsä vainajaa, kun nappas lapiolla takaraivon halaki!" |