Mikko A 11.10.2003 16:22:36 | |
---|
Kiinnostaako ketään talvinen miitti? Vaikka jo ennen joulua... Kiinnostaa talvinen. Kesällä on lähtö inttiin =( Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
welho 11.10.2003 21:40:21 | |
---|
Jee. Muutaman kerran on parin kaverin kanssa jarkatty sessio etta joku asiallinen rumpali joka on ollut lahistolla keikalla on pitanyt meille muutaman tunnin ja illalla sitten tietysti katsomaan kyseisen herran keikkaa. Toimii. Samanlaista henkeahan voisi kehitella miittiin? Setit kuntoon, setit kunnossa!! |
afro 11.10.2003 23:08:43 | |
---|
En tiedä olisinko tulossa miittiin, mutta ehdotus olisi silti: Kun sinne tarvittaisiin settejä, niin eikös welhon Kumut olis aika passelit yhdeks setiks? ;) Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Bacchus 12.10.2003 17:13:39 | |
---|
Jos vaan joku paikka löytyy, niin mikäs siinä...ajattelin vain tuossa aikaisemmin, että vermeet ei pakkasesta oikein tykkää. Ja paikka voi olla melkein mikä tahansa, kunhan ei keskellä kaupunkia...ja prkl saunasta on päästävä munasillaan hankeen...:o) Eihän niitä kamoja pihalla tartte pitää.=) Ja saunasta munasillaan hankeen on kyllä ehdoton kriteeri...=) Kiinnostaa talvinen. Kesällä on lähtö inttiin =( Meikäpä joutuu lähtemään jo tammikuussa, prkl.=( Pitäiskö tätä miittihanketta nyt ihan tosissaan sitten ruveta pohtimaan? Vois kerätä listan että moniko ois kiinnostunut osallistumaan. ! |
U.F.O 12.10.2003 17:57:59 | |
---|
No totta vitussa :) Meiningit pystyyn :DDD Free your mind and your ass will follow!!. |
doo 13.10.2003 00:38:48 | |
---|
Ei mihinkään pohjoseen! >:O |
Alpha 13.10.2003 01:18:34 | |
---|
Ei mihinkään pohjoseen! >:O Mitäs vikaa, jos vaikka Oulussa? Sama kait se on Helsinkiläisten sun muiden tänne tulla...jouduttais muuten Oulusta, Roista, Kemistä, Torniosta, yms tuleen etelään. Emmä sillä, et etelä huono paikka olis ja jos joltain saa kyydin, ni mikä jottei... Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni. |
JeeVes 13.10.2003 11:53:17 | |
---|
Ehdottomasti! Se oiskin mulle eka kerta.. Oon kuullu vaan juttuja Kitarasankarilta ja Bassballsilta et hyvä meininki! Pätemään rumpalien kanssa, aina yhtä kivaa!! :) Jos Ruffi tulee, niin kait sitä vois meikäkin tulla. "Artistivieras on välttämätön"
(Kummeli aforismi nr. 10) |
skanky 13.10.2003 13:28:23 | |
---|
Tai sitten jonkinsortin laivaseminaari...Silliline täynnä humalaisia rumpaleita. Melkoinen uhkakuva laivayhtiöille... :) "Jesus built my hotrod!" |
Bacchus 13.10.2003 14:17:46 | |
---|
Tai sitten jonkinsortin laivaseminaari...Silliline täynnä humalaisia rumpaleita. Melkoinen uhkakuva laivayhtiöille... :) Erinomainen idea.=)...Mutta laivalle ei pääse alle 20v ilman valvojaa, jonka ikä muistaakseni piti olla 40. Ruotsinristeilyillä siis näin, tallinnaan kyllä pitäisi päästä. ! |
manix 13.10.2003 14:37:06 | |
---|
Kappas, vai tämmöstä ne suunnittelee. No mikäs siinä, jos Oulussa miitti on niin voisinpa vaikka paikalle tullakin. "The problem with America is stupidity. I'm not saying there should be a capital punishment for stupidity, but why don't we just take the safety labels off of everything and let the problem solve itself?"
- Jonkun tyypin kommentti @ bash.org |
wille_eemeli 13.10.2003 20:35:52 (muokattu 13.10.2003 20:38:06) | |
---|
En saa sanottua nyt mitään järkevää, mutta mukana olen mikäli tämä "miitti" tapahtuu Tampereen välittömässä läheisyydessä. :D No ohase varma! |
LumPus 16.10.2003 14:55:34 | |
---|
c'moon poijjaat, pannaas nyt hommaa etiäppäi!! nyt joku ottaa homman hoitoonsa, sitten pidetään verinen äänestys paikasta ja ajasta, kuka jää tappelusta henkiin saa päättää... mutta ei saa haudata loistavaa ideaa!! kimppakyydit toimii, ja immeiset pääsee!! Viekö elämä liikaa aikaasi? |
J. Cool 16.10.2003 21:18:44 | |
---|
lumpuksen kans samaa mieltä....pelleistäkin näköjään :D ite en pysty kyl ottaan järkkäyshommia mut jos ouluun tulee niin voin jeesata ja ottaa oman setin kehiin....kunhan jollaki on auto. mut mut tuun kyl paikalle jos muualla joku rupee järkkäämään ja päivämäärät saadaan kohalleen... mutta. kuka rupee järkkään? vapaaehtoisia? |
toba 17.10.2003 10:18:36 | |
---|
mä voisin vaikkapa ollakki kiinnostunu, vaikka en kanavan ihan vakiokäyttäjiä olekkaan, asun vantaalla, mun mielest pk seutu. mutta eikös J_Cool ole pohjoisesta? |
toba 17.10.2003 10:19:14 | |
---|
hmm.. oon kyllä alaikänen mut kertokaa mitä pitää tehä ni eiköhä onnistu:D hehe |
Dilbert 17.10.2003 13:24:16 | |
---|
kiinnostusta löytyy täältäkin vaikka en itsekään ole foorumin aktiivisin kirjoittelija. Täysi-ikäinen kuitenkin ja Kuopiosta. |
J. Cool 17.10.2003 18:28:20 | |
---|
mä voisin vaikkapa ollakki kiinnostunu, vaikka en kanavan ihan vakiokäyttäjiä olekkaan, asun vantaalla, mun mielest pk seutu. mutta eikös J_Cool ole pohjoisesta? oon oulusta......niinku mun tekstistä voi ehkä päätellä ;D marraskuuhun asti kuiten rollossa porukoilla loiseläjänä.. voin mä tulla pk-seudulleki, mut setti ei kyl sit tuu mukana :D kunhan joku jossaki häärii sopivat tilat (tilaa monelle setille, + joku 30? tyyppiä. autokuljetusta juna-asemalta, juominkeja ja syöminkejä, saunat sun muut.... eli joku isohko mökki kaupungin lähistöltä olis mun mielikuva tästä. oltiinko yhtään samoilla aaltopituuksilla?) tuli vaan nyt vielä tällanen veikee idea että eikö olis aika veikee järkätä sillee et samana iltana olis ko kylässä toi nykänen-kuoppis -drumbattle ( http://www.dafry.net), vois kokeilla saada jätkiä käymään sit miittipaikalla, nykäsen numero mulla ainaki olis... musta toi olis aivan ****:n cool idea. mut jos ton meinaa toteuttaa niin saa ruveta kyl serious järkkäämään nyt eikä 15. päivä. jos joku saa päivämäärän ja tilat selville niin voin soittaa parit puhelut ja yrittää kysellä esim porthen-nykänen olisko kiinnostuneita jos samas kaupungis tapahtuu. veikkaan et noi drumbattlemiehet saatais kyl jos on liikkeellä ajoissa.. mut nyt joku nappaa ohjat käsiinsä quick!! |
Mikko A 17.10.2003 23:46:02 | |
---|
tuli vaan nyt vielä tällanen veikee idea että eikö olis aika veikee järkätä sillee et samana iltana olis ko kylässä toi nykänen-kuoppis -drumbattle (http://www.dafry.net), vois kokeilla saada jätkiä käymään sit miittipaikalla, nykäsen numero mulla ainaki olis... musta toi olis aivan ****:n cool idea. mut jos ton meinaa toteuttaa niin saa ruveta kyl serious järkkäämään nyt eikä 15. päivä. jos joku saa päivämäärän ja tilat selville niin voin soittaa parit puhelut ja yrittää kysellä esim porthen-nykänen olisko kiinnostuneita jos samas kaupungis tapahtuu. veikkaan et noi drumbattlemiehet saatais kyl jos on liikkeellä ajoissa.. mut nyt joku nappaa ohjat käsiinsä quick!! Tuossa kun muuten kattelin noita drumbattlepäiviä niin taitavat ajoittua lähinnä maanantai-tiistai-keskiviikko-akselille eli ei kovin järkeviä päiviä koulussa/työssä käyvien kannalta... Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
J. Cool 19.10.2003 14:24:43 | |
---|
joo no tossa olis 3 päivää jotka olis su-iltana... tietty ehkä sillon pitäis olla jo kotimatkalla mut kyl mä ainaki voin lintsata luennoilta ;D 2.11. Jyväskylä (Jazz Bar) 23.11. Kuopio (Henry´s Pub) 14.12. Helsinki (Tavastia klubi) niin no enivei pallo on jaossa.. jos toba haluaa ruveta niin ehkä olis hyvä jos saisit jonku kortti-iässä olevan mukaan... onnistuisko? entä muut? rumpalit tarvii kai vähän potkua persiille ennen ku rupee tapahtuun.. |