Aihe: Tääs nähtiin ettei kannata tilata Saksasta 1 2 | |
---|---|
![]() 09.10.2003 20:48:44 | |
Nii'in?? Jotenkin vaan noista rumpuvaihtoehdoista päättelin että hakuses oli 20" basari. No enpä tiedä, 16" on kuitenkin sellanen basari että ehkä johonki kakkossettiin tai vast. Ei suotta elämys. | |
![]() 10.10.2003 12:11:56 | |
Noh, sain sitten torstaina uuden virvelini. Hinta 400 €. Odotin virveliä jo varmaan yhdeksättä viikkoa (kommunikointi häiriö kaupan ja maahantuojan välillä ynm.). Otin mukaan vielä 20€ kalvon eli summa olisi 420€, ja sain 350€. Thomannilla virveli olis vissii joku 330 tai jotai + kalvo + 30 postikuluja. Että näin Edit: Torstaina sain uuden virvelin. Virvelin oikea hinta oli 400€. Ostin myös kalvon, joka maksoi 20 €. Mutta pitkän odotusaijan hyvitykseksi sain koko paketin 350 eurolla. Saksassa virveli olisi maksanut n. 330€, siihen kalvon 20€ ja postimaksut 30€ eli 380€. Näin ollen sain virvelini Suomesta kolmekymppiä halvemmalla mitä olisin Saksasta saanut. Clear? Kuinkas paljon kaverini saisi alennusta kun on odottanu virveliä lähemmäs 4 kuukautta? Pitääkö sitä vaatia vai huomioiko ne sen paikanpäällä? | |
![]() 10.10.2003 14:26:06 (muokattu 10.10.2003 14:26:53) | |
Kuinkas paljon kaverini saisi alennusta kun on odottanu virveliä lähemmäs 4 kuukautta? Pitääkö sitä vaatia vai huomioiko ne sen paikanpäällä? Enpä usko että itse ehdottavat. Hieman itsekäs asenne pitää ottaa, että jotain saisi. Itse kysyin lehmänkellon pidikettä. Piti tulla 2 päivässä, ja soittavat mulle, kun on tullut. Kuukauden siinä odottelin kunnes menin kyselemään. Vastaus oli "sori tais unohtua"!!! Parin päivän päästä hain sen, sain puoleen hintaan ja sain kapulat kaupan päälle, kun vähän valitin. Myöhemmin menin ostamaan samasta kaupasta SM57 kopiota. Eivät meinanneet myydä, kun ei kuulemma sovi virveliin.... Vähän meni ohi aiheen tää | |
![]() 10.10.2003 20:28:29 | |
joo-o, no tällastahan tää on tää postimyynti ulkomailta... veljeni tilas kaapelia yms. t-kaupasta ja kaipa siinä jotain kuukaus meni... jotain tiedottivat kun olivat pistäneet postiin, ja sekin oli n. 4 viikkoo tilauksen teosta. niin, eihän toi kyllä ollutkaan paha teiän tarinoihin... mä en kyllä saksasta tai muualta tilais kamaa muutakun ihan jos todella halvalla sais. parempi vaan parantaa jo nytkin todella hyviä suhteita paikalliseen musiikkiliikkeeseen, just eilenki heitti yhen kielen mulle ilmaseks. "kivusta ja säröstä" :) miettikääpä muutkin, että hyvästä palvelusta voi vaikka maksaa. suomesta sitä ihan kivasti saa. ja suhteet ROCK! | |
![]() 10.10.2003 20:36:04 | |
joo-o, no tällastahan tää on tää postimyynti ulkomailta... veljeni tilas kaapelia yms. t-kaupasta ja kaipa siinä jotain kuukaus meni... jotain tiedottivat kun olivat pistäneet postiin, ja sekin oli n. 4 viikkoo tilauksen teosta. niin, eihän toi kyllä ollutkaan paha teiän tarinoihin... mä en kyllä saksasta tai muualta tilais kamaa muutakun ihan jos todella halvalla sais. parempi vaan parantaa jo nytkin todella hyviä suhteita paikalliseen musiikkiliikkeeseen, just eilenki heitti yhen kielen mulle ilmaseks. "kivusta ja säröstä" :) miettikääpä muutkin, että hyvästä palvelusta voi vaikka maksaa. suomesta sitä ihan kivasti saa. ja suhteet ROCK! | |
![]() 10.10.2003 20:36:57 | |
no oon mä kyl leet ku 2 kertaa sain sen sitte tulemaan :p jumittaa netti ikävästi.. | |
![]() 11.10.2003 17:52:15 | |
Enpä usko että itse ehdottavat. Hieman itsekäs asenne pitää ottaa, että jotain saisi. Itse kysyin lehmänkellon pidikettä. Piti tulla 2 päivässä, ja soittavat mulle, kun on tullut. Kuukauden siinä odottelin kunnes menin kyselemään. Vastaus oli "sori tais unohtua"!!! Parin päivän päästä hain sen, sain puoleen hintaan ja sain kapulat kaupan päälle, kun vähän valitin. Myöhemmin menin ostamaan samasta kaupasta SM57 kopiota. Eivät meinanneet myydä, kun ei kuulemma sovi virveliin.... Vähän meni ohi aiheen tää Eli pitää vissiin vaatia se alennus niiltä. Kehotan häntä vaatimaan taman rockstar setin kaupan päälle. | |
![]() 11.10.2003 19:27:58 | |
Eli pitää vissiin vaatia se alennus niiltä. Kehotan häntä vaatimaan taman rockstar setin kaupan päälle. Just oikee asenne!!! | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)