Aihe: OctoBAN
1 2
Mikko A
15.10.2003 20:52:52
Jep, yhdyn muiden mielipiteeseen, eli octobanit kuulosti pirun hyvältä! Kuinka paljon toi 3 octobanin tekeminen tuli sitten maksamaan, jos saa kysyä? Mukavahan tommoset ois itekin väsätä, jos ei maltaita maksa. Ja miten sulla on kiinni ne setissä? Tossa pöydällä lojuis melkein käyttämättömänä bongot, jotka ois varmaan nekin mukavat setissä, mutta ongelmana on juuri tämä kiinnitys... Jos tulee halpoja ideoita niin hihkaiskaa.

Ite ripustin (koulun) bongot settiin ihan tuplatomitelineen avulla, eli asettelin tomitelineen L-raudat sillai sopivasti, että sain ne bongot ripustettua niistä reunoista roikkumaan. Jos nyt sait tuosta sen idean blokattua...
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
lkx
16.10.2003 01:10:25

Eihän toi rakentelu halvaks tullu, halvemmaks - ehkä - kuitenkin kun valmiiden tilailu. Ainakin ne tuli nopeemmin ja helpommin valmiiks. Muutamia satasia noin suuuuunnilleen pulitin kaiken kaikkiaan.

Kuvissahan näkyy kolme rumpua, mut mullon sit himassa vielä kaks ylimäärästä runkoo. Voin pistää osat toisen mittaseen putkeen kiinni ja hakee näin erilaisia soundeja suht helposti, jos tarvii.

Hintaa olis vähän laskenu, jos olis poraillu reijjät itte. Mutta olin niin mukavuudenhalunen että jätin homman Peesulle. Sai tarkan tuloksen nopeasti. Aika pieni paha.
There is no spoon...
StiX
21.10.2003 16:27:39
Kyllä on hienot, lkx, sun setti. vielä noitten octojen kanssa tollanen ilma/kalansilmä kuva, ni ei tarvi kenenkään kysellä!

Ymmärsin, et oot ite tehny sen pikku tomin (oisko 8 x 8). Kerrotko miten. Tarkoitan lähinnä, et valmiista lieriöstä vaiko ihan "kokonaan" alusta asti?

RoK, RoK!
Avaruus on iso paikka. Tosi iso. Et pysty kuvittelemaankaan kuinka valtavan, typerryttävän, aivoja ravistelevan iso se on. - h2g2 -
lkx
21.10.2003 21:01:53 (muokattu 21.10.2003 21:04:23)

Kyllä on hienot, lkx, sun setti. vielä noitten octojen kanssa tollanen ilma/kalansilmä kuva, ni ei tarvi kenenkään kysellä!

Kiitoksia. Täytyy pyörittää vähän vielä photaria, mutta tulossa on kuskin näkökulmasta...

Ymmärsin, et oot ite tehny sen pikku tomin (oisko 8 x 8). Kerrotko miten.

En :D jaksa.

Tarkoitan lähinnä, et valmiista lieriöstä vaiko ihan "kokonaan" alusta asti?

Oon kyllä kertonu siitä monet kerrat, löytynee jos etsii rakentamiseen liittyvää judzzkaa. Rungon tein siis vanerista, valmiita osia oli vaan ne tarvittavat metallihärpäkkeet. Syvyyttä en oo ikuna ees mitannu, varmaan lähellä 8 tuumaa.

RoK, RoK!

Rokkäänroll, jeah!
There is no spoon...
VeeKoo
08.12.2005 22:32:46

Olen kirjoittamassa yli 779päivää vanhaan ketjuun, mutta en uuttakaan kehtoo taas tehdä.

Mitenkäs porukat ovat octojaan käyttäneet?Ttiukkaa sooloilua vai hillittyjä näpäytyksiä kerran viiden biisin aikana?
Entäpä onko ihmisillä ylikireä korkean kimahduksen päästävä viritys, vai onko kalvo melkein rypyillä.

Iytseltä löytyy 4 octoa joista on setissä 2. Itse en niitä paljon käyttele; en osaa. Viritetty ylikireäksi.
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
lkx
09.12.2005 16:41:46

Mulla on viime aikoina ollu aika löysät vireet, ei kuitenkaan rypyillä.

Oman bändin musassa oon käyttänyt filleissä, osana kompeissa ja silleen. Voit käydä meidän sivuilta kuunteleen. http://www.helionprog.com

Uusimmassa "joulubiisissä" ei o, eikä vanhimmassa tuotannossa mutta muuten löytyy.
Hilfe! Ich bin ein Fisch.
VeeKoo
09.12.2005 18:40:04

Oman bändin musassa oon käyttänyt filleissä, osana kompeissa ja silleen. Voit käydä meidän sivuilta kuunteleen. http://www.helionprog.com

Uusimmassa "joulubiisissä" ei o, eikä vanhimmassa tuotannossa mutta muuten löytyy.

On muuten hyvän kuullosta soittelua, vaikka en oikein octoihin jaksanut keskittyä!
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
*Aleksi*
09.12.2005 19:58:23

Hyvin vedät muute.

Paljoko noi Peace octobaanit maksaa ja mistä ni ees saa ? ois kiva tietää jos joskus semmoset lisäis settin, vaikka 2 kpl.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)