Darknestgod 14.09.2003 12:14:15 | |
---|
mitä järkee on ostaa jotkut sähkörummut |
Paas 15.09.2003 18:27:34 | |
---|
mitä järkee on ostaa jotkut sähkörummut Joku saattaa asua sellaisessa ympäristössä jossa ei voi pahemmin metelöidä mikäli haluaa asustella samassa paikassa pidempäänkin :) Joku kenties kokee sähkörumpujen roudauksen mielyttävämmäksi ja eipä tartte virittää jne. http://nocturnalweb.net |
anttivaan 05.10.2003 15:37:30 | |
---|
Mulla ollut reilun vuoden aikasempi versio tosta. Sama soundimoduuli mutta pädit hiema eri ja räkki. Mulla ei sinänsä oo mitään valittamista niistä. Piuhoissa on vaan ollut ongelmia kun ne on sellaisia halpahalli malleja... pariin vaihtanut liittimet. onneks ne on vaan tavallisia plugi piuhoja. Tykkään ite niistä kyllä ihan. Hinta/laatu suhde on mielestäni ihan hyvä. Soundit kelpaa ihan. En niistä uusista pädeistä tiedä että onko ne yhtä'än paremmat, mutta kyllä niillä vanhoillakin ihan treenaa. En keikkaa niillä kuitenkaan vetäis ihan ekaks.. remu for ever! |
kkeppana 09.11.2003 20:34:51 (muokattu 09.11.2003 20:47:06) | |
---|
Nostetaanpa esiin (jos vaikka joku taas kertoisi lisää kokemuksia tuosta setistä) Itsellä on keväämmällä muutto edessä ja pitäisi hankkia sähkörummut hiljaista harjoittelua varten. Nuo ovat ainakin halvat. Etenkin tuosta basaripädistä kaipaisin lisäinfoa. Itse treenailen tuplilla, ja se ilmeisesti onnistuisi nyt tuon uudemman version kanssa.. I'd rather be a king of nothing than a servant in a sick society. |
blöö 10.11.2003 16:02:37 | |
---|
Tauplapedaali onnistuu. Soundit Paskat, Ei haittaa jos Midillä koneeseen kiinni ja samplet kehiin. Hintalaatusuhde hyvä. "elottomat" peltipadit (ei sinänsä obgelma) Modulissa suht, hyvät säädöt. Siinä jotain. Noi on siis mun mielipiteet eikä välttämättä kivenkovaa faktaa. |
Lanki 10.11.2003 16:19:20 | |
---|
Tjoo tulipa vaan mieleen että onko kukaan päässyt kokeilemaan niitä Millenium MPS-300 -sähkörumpusettiä? Sen hintaluokka on parisen sataa tuosta Yamahasta alempi, mietin vaan et onko laatu sit ihan täyttä paskaa vai ei.. (ja pistin kyl threadinkin pystyyn aiheesta ihan jos jollain vain olis sanottavaa). Rumpali tai ei, kyllä se Jouni bongoja paukuttaa silti.. |
-oskari-- 16.11.2003 11:38:31 | |
---|
Älkää ihmeessä ostako sähkörupuja...Ellei tarvi harjotella jossain kerrostalossa ym. Ei niillä tee mitää... vähän aikaa voi leikkiä mut ei niistä oikeesti oo mihinkää!!!! |