Mikko A 31.07.2003 13:19:19 | |
---|
jenkeissä öbaut 600 €, Suomessa varmaan tuplasti... eix mun uus avatar oo aika sexy? En tiedä miks, mutta siitä tulee mieleen moottorikelkka. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
afro 02.08.2003 15:49:22 | |
---|
Kannattaa kokeilla Pearlilta tota Ian Paice signaturea. Ian Paicehan oli pitkään Ludarin mannekiinina, joten virvelissä on selvää Ludwig yhdennäköisyyttä. Muistaakseni makso 400 € Musamaailmassa, kannattaa käydä testailemassa. Itsekin harkitsin sen ostamista... Tosi onnistunut virveli. Sopii moneenlaiseen musaan, ja niinku on jo monasti tullut todettua, mainia all-round-snare. Joo, se on hyvä, itse omistan ja lämpimästi suosittelen. Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Niskamies 02.08.2003 16:06:10 | |
---|
Joo, se on hyvä, itse omistan ja lämpimästi suosittelen. eix se oo aika paksu (6 1/2), nii pitääks sitä lyödä kovaa että se syttyy vai syttyykö se hepposemmastakin lyönnistä? olisko sull änifaileja siitä? Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Niskamies 02.08.2003 16:12:13 | |
---|
sullahan näyttää olevan remon demppirenkaat. demppako paljon? mistä saa? paljon maksaa? Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Niskamies 02.08.2003 21:23:57 | |
---|
onko kenelläkään kokemusta mapexin black panther virveleistä? onko hyviä? olen nyt kallistunut tilaamaan t-kaupasta Yamahan Yd:n hintaan 525€. Annan sitten yd:n virvelin, yamahan stage custom virvelin, sekä 22/12/13/16 Thunderin rumpusetin vaihdossa kun ostan virvelin. Luuletteko että riittää hyvään virveliin? Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Mikko A 03.08.2003 00:39:32 | |
---|
onko kenelläkään kokemusta mapexin black panther virveleistä? onko hyviä? olen nyt kallistunut tilaamaan t-kaupasta Yamahan Yd:n hintaan 525€. Annan sitten yd:n virvelin, yamahan stage custom virvelin, sekä 22/12/13/16 Thunderin rumpusetin vaihdossa kun ostan virvelin. Luuletteko että riittää hyvään virveliin? Periaatteessa ehkä riittäisi, mutta käytännössä taas... Kukaan, jolla on hyvä ja arvokas virveli, tuskin tarvitsee Thunderin settiä ja paria halpisvirveliä. Tai ehkä joku haluaakin, kaikki on mahdollista. Kannattaa varmaan myydä nuo erikseen, siis setti, sc virveli ja yd virveli erikseen. Voit niistä saada kolmisen sataa ja etköhän sillä suurin piirtein saa sopivan virvelin. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Niskamies 03.08.2003 01:30:03 | |
---|
mulla on tuttu soitinkauppias jolta mun faija on ostanut esmi. flyygelin ja kotistudion. Se ottaa vaihdossa mitä vaan. Se hyvitti mun vanhasta 16" 302 Crashistäkin 50€ Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Olli 03.08.2003 13:57:24 | |
---|
mulla on tuttu soitinkauppias jolta mun faija on ostanut esmi. flyygelin ja kotistudion. Se ottaa vaihdossa mitä vaan. Se hyvitti mun vanhasta 16" 302 Crashistäkin 50€ Oho |
Bacchus 03.08.2003 14:32:48 | |
---|
mulla on tuttu soitinkauppias jolta mun faija on ostanut esmi. flyygelin ja kotistudion. Se ottaa vaihdossa mitä vaan. Se hyvitti mun vanhasta 16" 302 Crashistäkin 50€ Aika hyvin ku muistaakseni 16" 302:nen maksaa uutena 61€. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
afro 04.08.2003 23:24:53 | |
---|
eix se oo aika paksu (6 1/2), nii pitääks sitä lyödä kovaa että se syttyy vai syttyykö se hepposemmastakin lyönnistä? olisko sull änifaileja siitä? Ei tarvii lyödä kovaa, aika herkkä on. Mutta kovempaa lyödessä soundi vain paranee. Ei oo ääninäytteitä. sullahan näyttää olevan remon demppirenkaat. demppako paljon? mistä saa? paljon maksaa? Vain 10" tomissa Remon demppi, sain kaverilta kun se ei tarvinnut, muissa itseleikellyt dempit. Demppaa sopivasti, saa musiikkiliikkestä ja maksaa ehkä 15 € /setti. Se oli villi arvaus. Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Mikko A 05.08.2003 00:00:59 | |
---|
sullahan näyttää olevan remon demppirenkaat. demppako paljon? mistä saa? paljon maksaa? Mun mielestä mikä tahansa demppi demppaa liikaa =) Älkää ottako liian vakavasti. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Joku vaa 05.08.2003 00:03:59 | |
---|
Mun mielestä mikä tahansa demppi demppaa liikaa =) Älkää ottako liian vakavasti. Sama täällä. Mun mielestä rumpu ei voi resonoida liikaa. Varsinkaa ambassador coated. Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
afro 05.08.2003 14:20:25 | |
---|
No joo... Tuo on vain ainoa tapa millä sain rummut keikkakuntoon. :( Kun ei ole rummut huiput eikä virittäjä todellakaan. Nyt ne on siedettävät. Sivuni