Buusteri 09.07.2003 11:24:51 | |
---|
Minulla kyllä kävi noiden regal tippien kanssa just päinvastaisesti että eivät pysyneet kädessä sitten niin millään. Heti kun käsi yhtään hikosi kepit alkoivat luisua käsistä.. Ja kalavoihin jäi ilkeän näköiset jälet :( Kestäviä ne kuitenkin oli laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi.. |
Joku vaa 09.07.2003 12:49:11 | |
---|
Voi hyvinkin olla mahdollista, virallista tietoa asiasta tuskin löytyy. Pienen liikkeessä suoritetun tutkiskelun perusteella sanoisin, että suurimmassa osassa tuskin on mitään eroa tehtaan virallisiin tuotteisiin muuten kuin värin osalta. Jos puussa on oksankohta (tai muuten huono osa) osunut kepukan peräpäähän, se ei vaikuta kestävyyteen eikä muuhunkaan millään lailla. B-luokkaan se toki laitetaan välittömästi, eihän suuri ja mahtava Vic Firth voi myydä kuin itse täydellisyyttä :) Itse käytin kapula merkkiä n. puoli vuotta. Niissä oli väri ja lakkaus virheitä sekä oksa kohtia. Joskus kesti, joskus ei, mutta niinhän se on vic virthin kanssaki. Kokeilkaa nyt sitä B-Stickiä, oon käyttäny sitä n. kolme kuukautta ja yks kää kapula ei oo menny poikki. Täällä seinäjoella niitä saa markusta hintaan 10e eli ovat aika edullisiakin... Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa |
afro 09.07.2003 14:29:49 | |
---|
Joo B-Stick on hyvä. Itse käytän Vaterin Manhattaneja (7A) ja Fusioneja sekä B-Stickejä (7A). B-Stickeistä tykkään ehkä eniten. Kannattaa todellakin kokeilla. Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Yrtti 16.07.2003 12:24:56 | |
---|
Kyllä se on Pro Markin 2B tai sitten aina kun pääsee helsingissä käymään niin Aheadin Tommy Lee Studiot |
JeeVes 20.07.2003 21:46:44 | |
---|
Vic Firth - SSG (Steve Gadd model) Ou Behave. |
kamelisko 21.07.2003 01:25:45 | |
---|
Eihän hyvänen aika kapulamerkillä itsessään oo juuri merkitystä. Itse olen kymmeniä kapuloita tuhonneena huomannut, että kaupassa kannattaa kattoa tarkkaan, minkä parin ostaa. Syiden suoruus on asia no.1 kestävyyden kannalta. Tällä hetkellä mulla on Pro Markin 5B:t. Kuluneet ovat jo, mutta poikki en ole saanut. Joskus mulla meni samanlaiset kapulat poikki ekoilla lyönneillä... Syyt menivät silloin siis vinoon kapulan poikki. Suorasyistä kapulaa ei hakkaamalla poikki saa. Se menee sitten kulumalla aikojen saatossa. |
Mikael 21.07.2003 10:33:45 | |
---|
Myös Vatereita saa II-laatuisena halpismerkillä Good Wood. Manhattan 7A on meikäläisen valinta (joka Good Wood merkillä on vaan 7A). miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
HCW 21.07.2003 15:47:48 | |
---|
Firthin 5a ja 7a pysyy hyvin meikäläisen kourissa. Jos olen huomaamattani kuollut,keneltä kysyn kelloa?-Pablo Neruda.
Mitkä ovat kuukautiset? -"Kun siittiö ei löydä siemensyöksyä, niin kohtu tulee verenä ulos" |
Tapani L 21.07.2003 16:28:21 | |
---|
Pro Mark kokoa 7a. Anteeksi häiriö... ...ja vielä enemmän anteeksi tämä... |