Aihe: Penkki?
1 2 3 4
Speedy
20.06.2003 12:10:32

Musiikki Silfverberg

Toi ei tietääkseni myy yksityisille asiakkaille.. Jos en nyt sotke johonki toiseen..=I
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
LumPus
20.06.2003 16:10:33
Toi ei tietääkseni myy yksityisille asiakkaille.. Jos en nyt sotke johonki toiseen..=I

Silfverberg ei myy yksityisille... Kannattaa musaliikkeeistä kysellä. anteeksi mainostus, mutta espoon musiikista taas kerran löytyy!
Epämuusikko
21.06.2003 12:12:40
Köyhät! Mullapa on Mapexin joku saatanan kamelinnahka-
penkki, joka on vielä perseeseen valettu (ei siis omaan,
mutta johonkin perusperseeseen). Ja on vielä
Mapexin tuotteeksi kestänyt yllättävän kauan, kohta
neljä vuotta!
www.stileproject.com
Bacchus
22.06.2003 19:49:15

Kylläpäs myy. Ainakin kun mä sinne soitin ja sanoin tulevani käymään, niin myyjä toivotti tervetulleeksi. Jonkinmoisen vakaa uskomus mulla on siis että ne yksityisille myy, koska tuskinpa ne mua jälleenmyyjäksikään luuli kun kyselin vaan yksittäisen virveliständin hintaa. Myyhän SMI:kin yksityisille, vaikka ne periaatteessa onkin vaan maahantuoja ja myymäläkin niillä on varaston kupeessa.

Silfverberg ei myy yksityisille... Kannattaa musaliikkeeistä kysellä. anteeksi mainostus, mutta espoon musiikista taas kerran löytyy!

Niin no, Espoon musiikista löytyy, mutta pitää aina tinkiä reippaasti kun ne hinnat on mitä on.=)
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Speedy
22.06.2003 20:15:23 (muokattu 22.06.2003 20:16:00)

Kylläpäs myy. Ainakin kun mä sinne soitin ja sanoin tulevani käymään, niin myyjä toivotti tervetulleeksi. Jonkinmoisen vakaa uskomus mulla on siis että ne yksityisille myy, koska tuskinpa ne mua jälleenmyyjäksikään luuli kun kyselin vaan yksittäisen virveliständin hintaa. Myyhän SMI:kin yksityisille, vaikka ne periaatteessa onkin vaan maahantuoja ja myymäläkin niillä on varaston kupeessa.

No mä ainakin olen kuullu, että ei myy.. Mutta voihan jälleenmyyjäkin kysellä yksittäisen tuotteen hintaa..=I Muistaakseni siellä sivuilla luki, että eivät myy yksityiselle, voi olla että muistan väärinkin, mutta sen tiedän, että olen kuullut sen..=I Tahikka ne on muuttanut metodejaan sen jälkeen kun mä olen ollu asian kanssa yhteydessä..
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
Bacchus
22.06.2003 21:49:30
No mä ainakin olen kuullu, että ei myy.. Mutta voihan jälleenmyyjäkin kysellä yksittäisen tuotteen hintaa..=I Muistaakseni siellä sivuilla luki, että eivät myy yksityiselle, voi olla että muistan väärinkin, mutta sen tiedän, että olen kuullut sen..=I Tahikka ne on muuttanut metodejaan sen jälkeen kun mä olen ollu asian kanssa yhteydessä..

Niin, onhan se kyllä mahdollista ettei ne myy yksityisille. Mut toisaalta jos sinne paikanpäälle menis, niin tuskin ne pihallekaan potkis, ehkä.=)
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
petmv
03.07.2003 23:44:22
Hyi hitto! Selkänoja ja vielä satulamalli. Nuo on sitten niin mahdottoman typerän näköisiä kapistuksia, ainakin jos joku noita keikkailessa käyttää.
Ei siellä missään pyöräilemässä olla eikä todellakaan nojailemassa mihinkään.

No ettei ihan ...tuiluksi mene, niin kerrottakoon että mulla on Pearlin kohtuu paksu ja tukeva jakkara. Sen verran perus jakkaraa parempi,että on kankainen, ei hiosta persettä niin paljoa.
Blitz
05.07.2003 16:43:51
Kun näistä penkeistä puhutaan, niin onko kenelläkään kokemuksia Thomannin K&M satulamallista? Hintaa sillä olisi hulppeat 79 euroa, ja näyttäähän se ihan pystyssä pysyvältä, eikä ainakaan ole Millenium, mutta onko se sitten joku vastaava merkki? Kertokaa mitä tiedätte.
Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia.
Olli
06.07.2003 11:08:17 (muokattu 06.07.2003 11:08:32)

Kun näistä penkeistä puhutaan, niin onko kenelläkään kokemuksia Thomannin K&M satulamallista? Hintaa sillä olisi hulppeat 79 euroa, ja näyttäähän se ihan pystyssä pysyvältä, eikä ainakaan ole Millenium, mutta onko se sitten joku vastaava merkki? Kertokaa mitä tiedätte.

eikös se ole aika standardi mikkitelineistä puhuttaessa. merkin penkeistä ei ole kokemusta
Blitz
06.07.2003 13:50:11

http://www.netzmarkt.de/thomann/km_ … sn=8f81eac8308c824d4147008af8dcdd11

Ja siis kyseessä on tuollainen penkki.
Mikko A
06.07.2003 14:30:10
http://www.netzmarkt.de/thomann/km_ … sn=8f81eac8308c824d4147008af8dcdd11

Ja siis kyseessä on tuollainen penkki.

Kyllähän tuo vois olla aika asiallinen, jos noihin mainosteksteihin on sitten luottaminen... keinonahalla verhoiltu penkki vaan hiostaa niin pirusti. Kokeile ihmeessä ja jos on hyvä niin mäki ostan semmosen =)
“’Tiger, you are an egocentric mushbrain monster,’ she said. ‘You mean I’m a mean nigger,’ Tiger said. He loved to say ‘nigger’ because it shook the white folks so.”
Blitz
06.07.2003 15:04:46
Kyllähän tuo vois olla aika asiallinen, jos noihin mainosteksteihin on sitten luottaminen... keinonahalla verhoiltu penkki vaan hiostaa niin pirusti. Kokeile ihmeessä ja jos on hyvä niin mäki ostan semmosen =)

Voisihan tuon tilata sen kalvokasan kanssa sitten samalla. Kyllähän siihen aina jonkun vanhan pyyhkeen päälle laittaa jos hiostaa.

Ja muuten, jos kärsitte hikoava perse -syndroomasta, niin kokeilkaahan ihan tavallista puujakkaraa. Ainakaan mun oma ahterini ei hikoillut yhtään kun sellaisen puisen jakkaran kanssa soittelin. :)
Paas
07.07.2003 09:12:57
Ja muuten, jos kärsitte hikoava perse -syndroomasta, niin kokeilkaahan ihan tavallista puujakkaraa. Ainakaan mun oma ahterini ei hikoillut yhtään kun sellaisen puisen jakkaran kanssa soittelin. :)

Taitaa takapuoli puutua ku sellasen päällä istuu... :)
jussijoe
07.07.2003 13:04:29

ehottomasti thomann:lta millenium penkki on hintalaatusuhteeltaan paras... se on tukeva ja on säätöjä tarpeeksi... maksaa muistaakseni 38e
yo yo yo check it out yo yo!!!
Paas
07.07.2003 14:31:12
ehottomasti thomann:lta millenium penkki on hintalaatusuhteeltaan paras... se on tukeva ja on säätöjä tarpeeksi... maksaa muistaakseni 38e

Sulla on sitte ilmeisesti ollu todella hyvä onni jos olet saanut hyvän yksilön. Olen nähnyt kaverin veljen millenium penkin ja se on todella paska. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.
jussijoe
07.07.2003 14:47:32

Sulla on sitte ilmeisesti ollu todella hyvä onni jos olet saanut hyvän yksilön. Olen nähnyt kaverin veljen millenium penkin ja se on todella paska. Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

joo... sehän vaan on, että jotkut tyypit saa kaiken paskaksi... :/
yo yo yo check it out yo yo!!!
Paas
07.07.2003 14:51:38
joo... sehän vaan on, että jotkut tyypit saa kaiken paskaksi... :/

No, nyt ei ole siitä kiinni vaan siitä että ne milleniumit ei todellakaan ole kovinkaan laadukkaita tuotteita. Epätasaista laatua. Joskus osuu kohdalle varmaan asiallisia yksilöitä mutta esim. ne mikkiständit joita olen nähnyt niin niissähän on kiristimien kierteet paskana jo uutena.
JeeVes
08.07.2003 16:13:38
Hei sellainen juttu, että mikäs ois hyvä normaalia korkeampi penkki? Tai no miten korkealle niitä penkkejä saa nostettua..esim. 1. Chairia??
Ou Behave.
Bassfuke
08.07.2003 16:26:22
Vielä siitä Anttilan penkistä...oliko julmaa juksausta, vai toimiiko kans??? Entäs muita tälläisiä tee-se-itse penkkejä?
"Jokainen ihminen on laulun arvoinen.."
Wiitala
08.07.2003 16:36:11 (muokattu 08.07.2003 16:37:28)
Hei sellainen juttu, että mikäs ois hyvä normaalia korkeampi penkki? Tai no miten korkealle niitä penkkejä saa nostettua..esim. 1. Chairia??

1st Chair Ergo Rider malleista riippuen välillä 425mm - 730mm.

1st Chair Wide Rider mallista riippuen välillä 450mm - 680mm.

1st Chair Round Rider mallista riippuen 460mm - 710mm.

Muista en tiedä... Mutta muistaakseni Tamalla oli vielä joku korkeampikin rumpupenkki? En muista tarkemmin. : )
Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)