Aihe: Pontso
1 2
Grapevine
29.04.2003 12:48:46

Minun myös. Vanha juoppo ja suuren luokan kusipää se on nykyään.

Ei se oo mikään juoppo. Metallican miehethän on raittiusintoilijoita!
Geelis
29.04.2003 14:08:07
Kuunnelkaa metallican sinfonia albumii(s/m). Se on totta ettei larssi mitää vaikeet komppii soita, vaan sen fillit on ihan siistit ja sopii biiseihin kuin nenä naamaan. Se vaan saa yksinkertaiset fillit ja kompit kuulostamaan erittäin siisteiltä. Muistakaa ettei rumpalin todellisista taidoista voi sanoa bändin levyn perusteella mitään, vaan kuunnelkaa rumpalin soololevyjä jos mahdollista.
muroaivo
29.04.2003 14:13:03

Axel von Blomberg -> ROCK!
-muroaivotus-
Speedy
29.04.2003 14:52:50

yritäppä erottaa Portnoy Toni Porthénista

Siis puhuttiinko jostain muusta, vai soitosta. Musta noilla ei oo mitään tekemistä keskenään.. Ennemmin Porthenin soitto on Dennis Chamberssia..=I Onhan hän sononutkin tämän olevan hänen esikuviaan..=)

Porthen soittaa Lenni Kalle Taipale Groupissa.. ja varmaan on muitakin, mitä tekee, ja on tehnyt..
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
Järvihirviö
29.04.2003 18:32:50

Siis puhuttiinko jostain muusta, vai soitosta. Musta noilla ei oo mitään tekemistä keskenään.. Ennemmin Porthenin soitto on Dennis Chamberssia..=I Onhan hän sononutkin tämän olevan hänen esikuviaan..=)

Porthen soittaa Lenni Kalle Taipale Groupissa.. ja varmaan on muitakin, mitä tekee, ja on tehnyt..

Aloitetaanko sota Porthen vs. Kuoppamäki?
Hell no....
Speedy
29.04.2003 18:56:27

Aloitetaanko sota Porthen vs. Kuoppamäki?
Hell no....

Kuis Kuoppamäki tähän liittyy??
Järvihirviö
29.04.2003 19:06:26
Kuinka porthen liittyi portnoyihin? :D
Speedy
29.04.2003 20:04:32

Kuinka porthen liittyi portnoyihin? :D

Mikko A kirjoitti:

Ja Hammer Of The Gods: yritäppä erottaa Portnoy Toni Porthénista =) Musta Portnoy on ihan hyvä, mutta ei se jostain syystä aina oikein innosta... (??)

Eli näin..=I
Mikko A
29.04.2003 20:27:17

Ei se oo mikään juoppo. Metallican miehethän on raittiusintoilijoita!

No ihan vasta äijä kyllä oli alkoholivieroituksessa. Ja lesosivat pojat aikoinaan juovansa aika saakelisti...

Ja Porthénia en oo kuullu muualla kuin JHS:ssä ja siellä kun se soittelee (jotain muuta kuin jatsia), niin tulee kyllä auttamattomasti Portnoy mieleen sen soitosta ja soundista.
I rule...
Dr.Rubber
29.04.2003 20:39:12
Minut erottaa kyllä Portnoysta. Mie en ossaa soittaa. Heehhee.
Ei kannata tunkea lunta pilluun!
Speedy
29.04.2003 20:42:39

Ja Porthénia en oo kuullu muualla kuin JHS:ssä ja siellä kun se soittelee (jotain muuta kuin jatsia), niin tulee kyllä auttamattomasti Portnoy mieleen sen soitosta ja soundista.

Oleks kuunnellu miten paljon Chamberssia, kaikki fillit ja muut on kyllä ihan suoraan Chambersilta.. Tosin Portnoytä en oo "niin" paljoo kuunnellu, että en tiiä mitä se soittas tommoseen suoraan komppiin filliks..=I Ja saundikin on musta enemmän Chamberssia.. Noo.. mut soli mun mielipide..=I
Hammer Of The Gods
29.04.2003 21:03:15
Minut erottaa kyllä Portnoysta. Mie en ossaa soittaa. Heehhee.

Joo oon huomannu, perkeleen kompinkääntäjä... ;)
Mitä helpommin, sitä helpommin!
Mikko A
29.04.2003 22:10:30

Oleks kuunnellu miten paljon Chamberssia, kaikki fillit ja muut on kyllä ihan suoraan Chambersilta.. Tosin Portnoytä en oo "niin" paljoo kuunnellu, että en tiiä mitä se soittas tommoseen suoraan komppiin filliks..=I Ja saundikin on musta enemmän Chamberssia.. Noo.. mut soli mun mielipide..=I

Chamberssia oon kuunnellu vain Buddy Rich memorial scholarship concert -videon verran eli yli 10 vuotta vanhaa Dennisiä. Paitsi että on mulla muutama Dennisin videopätkä koneella. Mutta jos fillit on suoraan Dennisiltä niin eipä oo huono tuokaan =)
I rule...
Järvihirviö
30.04.2003 14:52:18

Eli näin..=I

Juu, osaan jotenkin vielä lukea, mutta kunhan nyt piruilin lämpimikseni.
velmu
30.04.2003 22:21:11
Geelis on jäätävän hyvä rumpali.

Saakeli me soitetaan hyvää musiikkia..
kannattaa odottaa levyäl..
ostakaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)