Aihe: Rumpupalstan taso
1 2 3 4 5 6 7
Kailis
02.08.2012 18:19:20

Sanotaanko nyt vaikka näin että statisti tais just ampua itseään jalkaan.
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
statistiÖ
02.08.2012 18:24:35

Kailis: Sanotaanko nyt vaikka näin että statisti tais just ampua itseään jalkaan.

Vilkaisepa jk. Enkä todellakaan ole "ei mitään aiheeseen liittyvää". Pääosin pysyn aiheessa. Lipsuu sitten jos teillä muilla lipsuu. En aloita mitään... Te ette vaan pidä minusta :( pahalta tuntuu.
Epämuusikko
07.08.2012 12:51:36
Kaameaa.

Kaameaa.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
markkuliini
07.08.2012 14:03:49

Epämuusikko: Kaameaa.

Kaameaa.

Niin on. Käyn yhä harvemmin ja harvemmin.
Mut hyvähän se tavallaan on ni ei tuu netissä roikuttua. :)
Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c
ferodoz
07.08.2012 14:15:06

Tää koko rumpupalsta kuivuu vuoden sisällä kasaan, tai sitten jäsenistö ja vakkarit vaihtuu. Selailin tuossa vuoden takaisia keskusteluja, ja sielä oli vielä ihan asiameininkiä. Mutta todellakin, tuleepa tehtyä jotain muuta kun kenailtua täälä.
www.suhdelukucoverband.fi
DKDrumm3r
07.08.2012 16:54:32
Miksei rumpaleilla tehdä omaa kunnon foorumia? Olen ihmetellyt asiaa jo monta vuotta.Kyllähän niitä jotain on mutta niissä ei oo tarpeeksi porukkaa :(
Eikö niin?
Speedy
07.08.2012 16:58:36 (muokattu 07.08.2012 16:59:25)

DKDrumm3r: Miksei rumpaleilla tehdä omaa kunnon foorumia? Olen ihmetellyt asiaa jo monta vuotta.Kyllähän niitä jotain on mutta niissä ei oo tarpeeksi porukkaa :(

Taisit juuri vastata kysymykseesi, molempiin..=)

E: oho, nyt tuli moka, ajattelin olla kommentoimatta mitään tähän ketjuun..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
OPJ1974
07.08.2012 19:13:35

DKDrumm3r: Miksei rumpaleilla tehdä omaa kunnon foorumia? Olen ihmetellyt asiaa jo monta vuotta.Kyllähän niitä jotain on mutta niissä ei oo tarpeeksi porukkaa :(

... rumpu.net
... rumpalit.net

Molemmat ovat kuitenkin tänä päivänä EHKÄ profiloituneet enemmän... sanotaanko nyt, että nuoremman väen foorumeiksi?

Tää muusikoiden.net on siinä mielessä hyvä, kun itse hamuan tietoa kitaroinninsta ja nykyään myös laulamisesta. Lisäksi studiohommelit ja miksaus kiinnostaa enenevässä määrin. Täällä on kaikki vähän kuin saman katon alla.

Onhan tietysti sitten esim. Drummerworld, johon tosin en ole rumpali-indeksiä kummemmin tutustunut.

Käyttäjät tekevät kuitenkin foorumin ja jokaisen foorumin kaiketi tekee resurssiensa puitteissa parhaansa. Tekniikka ja käytettävä ohjelmisto tietysti aiheuttavat aina omet rajoitteensa, mitä voi tehdä ja mitä ei. Yksikään tämän kaltainen foorumi ei oman kokemuksen mukaan sinänsä käytettävyydeltään ole missään tapauksessa ylitse muiden.
Epämuusikko
07.08.2012 19:44:09 (muokattu 07.08.2012 19:48:27)
Srsly. Kunnon pudotuspeli nyt käyntiin.
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Vallu-Veke
07.08.2012 20:57:10
Eipä sekään nyt auta, että keskitytään pelkästään valittamiseen ja lopetetaan keskustelu kokonaan.
Vakiotyypit! Nyt rivissä rintamalle kehittämään juttua. Ei sitä tarvitse aina odottaa, että kaveri laittaa tasokasta juttua ja siihen sitten omaa kommenttia. Alotteita nyt kaivataan Rennosti nyt juttua. Ajat on kovat, se vaatii toimintaa.
Säännöt pitäisi olla nyt selvät. Vapaat osastot on sekoilulle, ei kaikki otsikot. Eli sekoilulle pitäisi olla tilat valmiina varattuna, siitä ei ole homma kiinni. On ohjeet, miten toimitaan, jos häiriköidään, jne. Tietysti joku maalaisjärki, ettei mennä wikipediaksi, jne. Varoitusta, jos tuntuu, että joku häiriköi.
Harmillistahan tämä on kyllä muutaman kaverin puolesta, jotka ovat kypsähtäneet, mutta yritettäiskö vielä ennen luovutusta? Se ei mielestäni auta nyt tipan märkää, että lopetetaan keskustelu kokonaan ja voivotellaan. Rumpalien pitäisi pystyä keskustelemaan muustakin, kuin päivittäisistä pyöräreissuistaan ;)
statistiÖ
07.08.2012 21:58:15 (muokattu 07.08.2012 22:22:46)

Vallu-Veke: Eipä sekään nyt auta, että keskitytään pelkästään valittamiseen ja lopetetaan keskustelu kokonaan.

Samaa mieltä. Puolet mulle tulevista kommenteista on luokkaa: ei tollasta ookkaan, ihme juttua, trolli, rölö, voitko poistua JA bannia ja lukkoa. Tämäkö on keskustelua? Mun mielestä tuommoinen ulosanti myös loukkaa ihmisen vapautta olla. Kas kun ei pikaviestillä tule mitään.

Toisaalta on vastenmielistä ja omituista mun alkaa jakaa varoituksia ammattirumpaleille! :)
janneto
07.08.2012 22:22:08
Rumpalit.netissä on tosiaan aika paljon nuoremman oloista jengiä ja sieltä puuttuu konkari-osasto jolla on soittimista omakohtaista kokemusta, mielipiteitä ja tietoa.

Muusikoiden.netin jako sisällöittäin on toimiva mutta paljon jää käyttäjän vastuulle. Uusia ketjuja ei minusta tarttis aloittaa niin usein ja turhia löpinöitä voisi hillitä.
www.captaincougar.net
Speedy
07.08.2012 22:43:52

statistiÖ: Kas kun ei pikaviestillä tule mitään.

Mutta on tainnu lähteä..=I

Joka tapauksessa sen kummemmin ketään osoittamatta ja nimeltä mainitsematta, statistin kirjoitukset ovat viime aikoina "aikuistuneet" huimasti aiempiin viesteihin verrattuna, joten otan hatun pois.. Mutta jos jollekkin tulee kommenttia että rölli ja trolli ja lukkoa jne, voi vaan katsoa peiliin.. Toisaalta täällä on aina ensimmäisenä tapana teilata uusi kirjoittaja, joka kysyy jotain itselle tärkeää tai vierasta (tuplabasareista, settiasettelusta, rummuista jne), meille muille tuttua ja "turhaa", trolliksi.. Joten vanhemmilla ja viisaammillakin on syytä katsoa peiliin ihan samalla tavalla..

Uuden jäsenen pitäisi odottaa ensin puoli vuotta rekisteröitymisen jälkeen ennen kuin saa tulla kysymään mitään. Eikä ainakaan saa kysyä mitään "aloittelijamaista", varsinkaan tuplapedaaleista, uusien rumpujen hankinnasta.. Settikuvan pitää olla muusi.netin jäsenistön hyväksymien sääntäjen mukaisesti aseteltu, merkki mukaan lukien, ennen kun saa laittaa.. Nuo vois kirjata sinne sääntöihin sitten..=I
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
statistiÖ
07.08.2012 22:57:36 (muokattu 07.08.2012 22:57:51)

Hyvin muotoiltu :)

Speedy: Mutta on tainnu lähteä..=I
Asiahan ei tietysti kenellekään kuulu :) mutta olen käynyt keskusteluja pikaviestillä. Tarkoitin lähinnä uhkauksia, haukkuja, panettelua, nimittelyä ja ku klux klan -tyyppistä aineistoa.

rölli ja trolli ja lukkoa jne, voi vaan katsoa peiliin.. Näitä tulee ihan mihin vain, ei peilit auta, siis tässä päässä. Ainahan voi tietysti muuttaa persoonaansa? Tai alkaa näytellä? Teeskennellä viisaampaa kuin on?

Viimeksi jaoin tuonne Vapaamieliseen soittoon kertomusta ala-asteen musiikkikirjanI hyödyntämisestä. Se oli varmaan vanha juttu kaikille.
Nidhöggr
07.08.2012 23:16:48 (muokattu 07.08.2012 23:17:18)
statistiÖ: Samaa mieltä. Puolet mulle tulevista kommenteista on luokkaa: ei tollasta ookkaan, ihme juttua, trolli, rölö, voitko poistua JA bannia ja lukkoa. Tämäkö on keskustelua? Mun mielestä tuommoinen ulosanti myös loukkaa ihmisen vapautta olla.

Sinulta nyt vaan ei ole tainnut tullä yhtään järkevää/selkeää viestiä.
Lisäksi tapasi kirjoittaa 3-4 viestiä putkeen ja käyttää turhia hymiöitä saa sinut vaikuttamaan jonkin sortin vajakilta.
"Te olette inhottavia." -Sakmongkol
-Dr.DW-
07.08.2012 23:57:06
Itsehän taasen käytän paljonkin hymiöitä, ettei kaikilta menisi hauskahkoksi tarkoitettu huumori, sarkasmi tms. aivan yli hilseen.
Njoo... On tullut minullekin palautetta noista teksteistä, niinkuin olen jo tainnut mainitakin. Pahoittelut vaan kaikille tasapuolisesti, mahdollisesta mielipahasta.
Toki, itse sentään tajunnut kirjoitukset ja niitä sitten oikonut jälkikäteen.
Saattanut tulla myöskin kirjoituksia peräjälkeen, yleensä kuitenkin pidemmällä aikavälillä. Esim. jos on nettiä kahlatessa sattunut silmiin jotakin mielenkiintoista tms. joka on sitten ollut pakko linkata... Heh.
-Allekirjoitus ja noheva lausahdus!-
statistiÖ
08.08.2012 00:17:05 (muokattu 08.08.2012 06:30:17)

Jawski: saa sinut vaikuttamaan jonkin sortin vajakilta. Jotka viedään saunantaakse?

Ja taas joku, jonka kanssa en ole edes keskustellut koskaan.
statistiÖ
08.08.2012 00:23:50

-Dr.DW-: On tullut minullekin palautetta noista teksteistä joka on ollut minun mielestäni aiheetonta. Sulla on mukava ja iloinen tapa kirjoittaa. Päivä paranee lukiessa :)

Saattanut tulla myöskin kirjoituksia peräjälkeen Mä vastaan ja kommentoin nikki/ poksi, niin heidän on ne helppo löytää. Ja aikajärjestyksessä.
tito
08.08.2012 01:51:29

Minulla olisi seuraava ajatus. Ennen kuin painat lähetä-painiketta, lue viesti ja mieti, haluaisitko toisena m-netin lukijana lukea kyseisen viestin keskustelufoorumilta. Nostaako viesti yhteisen keskustelupalstamme arvoa, eli onko siinä lisäinformaatiota, tärkeä mielipide, sopiva kevennys tai sivuhuomautus, vai ärsyttääkö se tarpeettomasti? Jos viesti on lähettämien arvoinen, lue se vielä uudestaan ja korjaa ainakin pahimmat kirjoitusvirheet. Sitten voit lähettää kirjoituksen. Tiivistetysti: Be nice.
I'm George W. Bush, and I approve this message.
AP
08.08.2012 09:47:11
tito: Minulla olisi seuraava ajatus. Ennen kuin painat lähetä-painiketta, lue viesti ja mieti, haluaisitko toisena m-netin lukijana lukea kyseisen viestin keskustelufoorumilta. Nostaako viesti yhteisen keskustelupalstamme arvoa, eli onko siinä lisäinformaatiota, tärkeä mielipide, sopiva kevennys tai sivuhuomautus, vai ärsyttääkö se tarpeettomasti? Jos viesti on lähettämien arvoinen, lue se vielä uudestaan ja korjaa ainakin pahimmat kirjoitusvirheet. Sitten voit lähettää kirjoituksen. Tiivistetysti: Be nice.

Tämä on aika hyvä ohje. Ja haku-toimintoa ja selaamisen vaivaa kannattaa vähän harjoittaa: tällä palstalla on oikeasti hirmuinen määrä tietoa jo olemassa, kun vaan vähän viitsii penkoa. Mieluummin kuin tekee uuden "mikä pedaali kannattaa ostaa" - ketjun, nostaa vaikka vähän vanhemmankin josssa asiaa on puitu, ja jatkaa sitä omalla kysymyksellään. Tästä voisi olla iloa muillekin.
"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)