fagermeister 04.01.2006 00:03:57 | |
---|
Liu'uttamisestahan nuo isot pojat puhuvat. Polkaiset ekan iskun footboardin juureen ja seuraavaa iskua varten liu'utat jalan ylemmäs. Taitaapi olla heel-toe -tekniikka. Liu´utustekniikka ja heel-toe on aivan eri tekniikoita. Tuohan on jo melko vauhtia! Tuplia poljet siis vauhdilla 240bpm=) Toivottavasti tämä oli vitsi. Hieman eri asia soittaa yhdellä jalalla kuin kummallakin. Lisäksi mietityttää pyrähtääkö herra 120bpm vai soittaako rennosti yhden biisinkin verran. |
Kärsänpuolikas 04.01.2006 00:44:29 | |
---|
"Vain aito filosofi pystyy käsittämään tällaisia asioita" |
Valvetronic 04.01.2006 09:25:23 | |
---|
katsokaa tim watersonin opetusvideoclippi netistä. vaikka se polkeekin tuplia, niin kyllä siitä tekniikkaopetuksesta jää kumminkin päähän ainoastaan toisellekkin jalalle. tämä mies nimittäin polkee yli 1400bpm!!!!!! linkkiä kohta. |
Valvetronic 04.01.2006 09:27:49 | |
---|
|
drum_man 04.01.2006 10:38:34 (muokattu 04.01.2006 10:38:57) | |
---|
Menkää osoitteeseen www.youtube.com Pistäkää siihen hakuun vaikka, että Deep Purple... Sitten otatte sieltä sen Fireballin videon. Minun muistaakseni olisin katsonut, että Paice polkee siinä tuplapedaaleilla... Mutta tuplabasaria siinä ei ainakaan ollut. Käykää itse tsekkaamassa. Levyllä kyllä itse asiassa polkee tuplabasareilla ja toinen niistä on The Who:n rumpalin Keith Moonin basari... Näin on herra Paice itse kertonut. |
moderndrummer88 04.01.2006 11:07:10 | |
---|
tais olla koko kethin setti Zed is dead, baby... |
Ze Kink 04.01.2006 17:11:39 | |
---|
miksi piti kolme vuotta vanha topic nostaa? WANG #3: Carefully unscrew or disengage wang bar from guitar and put in case. Sometimes the best way to wang is not to wang at all. -Joe Satriani |
Legatus 04.01.2006 17:19:05 | |
---|
miksi piti kolme vuotta vanha topic nostaa? Tyhmä kysymys en sano miksi!! Suurin osa taitaa tietääkki Janne pentele!!!!!!! |
T.Laine 04.01.2006 21:30:53 | |
---|
Liu'uttamisestahan nuo isot pojat puhuvat. Polkaiset ekan iskun footboardin juureen ja seuraavaa iskua varten liu'utat jalan ylemmäs. mitäs hjelvettiä, kun oon ite "opetellu" sen juurikin toisinpäin, eli ensin polkastaan ylhäältä ja sit se "toinen" nopee polkastaan alempaa. Jotenkin se menee paljon luonikkaammin niin päin. Vai puhutteko nyt tässä aidasta ja minä aidan seipäästä?? ...näinhän se homma etenee... kai... |
Reaper_Man 05.01.2006 22:47:38 | |
---|
no ite saan yhellä jalalla 16 osia 120 bpm. Saanen kysyä kuinka kauan jaksat tuota vetää? Hell is here, no escape.
Hell is here, Mother Nature's raped! |
J. Cool 05.01.2006 22:54:54 | |
---|
kolmatta vuotta vanhan topicin nostitte? mayerin jojottelija laittaa (yhdellä) jalalla koreasti. www.drummerworld.com ja sieltä videoo kehiin. Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi. |
Bobana 09.01.2006 11:15:50 | |
---|
katsokaa tim watersonin opetusvideoclippi netistä. vaikka se polkeekin tuplia, niin kyllä siitä tekniikkaopetuksesta jää kumminkin päähän ainoastaan toisellekkin jalalle. tämä mies nimittäin polkee yli 1400bpm!!!!!! linkkiä kohta. Ai. No, mun mielestä se veti vaan 1239 ja sitäpaitsi tempo putosi todella raskaasti lopussa eli =jätkä veti hullun jännityksen päälle= kunto loppu= vittu tollasilla tee mitään. Sex, choppers and rock´n roll!!! |
käreyndanni 09.01.2006 13:28:36 | |
---|
Ok. Kyllähän se on hyvä osata vetää yhdellä jalallakin nopeasti ja pitkiä sarjoja, mutta tuntuu, että tää on tämmöinen muotijuttu "coolien" rumpaleiden keskuudessa, että kartetaan sitä toista pedaalia/basaria viimeiseen asti, että voi kuulua "oikeiden" rumpaleiden joukkoon. Ihan niinkuin sen toisen pedaalin/basarin myötä häviäisi tyylitaju samantien. Jos näin on, niin silloin sitä tyylitajua ei ole siunattu alkuunkaan. "Kaksi basaria ja virveli siihen väliin kaikilla mausteilla kiitos! |