Velli 20.12.2010 19:40:03 | |
---|
moderndrummer88: Offaria... Kyllä Kepa varmaan Gretscheillä nykyään paukuttelee. Oolrait. Muutama vuosi sitten juttelin Kepan kanssa, ja silloin oli tosiaan Gen-X:t alla. |
moderndrummer88 20.12.2010 20:02:51 | |
---|
Velli: Oolrait. Muutama vuosi sitten juttelin Kepan kanssa, ja silloin oli tosiaan Gen-X:t alla. Jepa, sehän oli nyt syksyn mittaan saanut Gretschin tehdasdiilin, ainoan laatuaan Suomessa. Tosiaan pitkä historia Premierillä Kepalla takana mutta, sanoi nyt sitten, että kun Premier vaihtoi kaiken tuotannon kaukoitään, että halusi vaihtaa. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Velli 20.12.2010 22:06:47 | |
---|
moderndrummer88: Tosiaan pitkä historia Premierillä Kepalla takana mutta, sanoi nyt sitten, että kun Premier vaihtoi kaiken tuotannon kaukoitään, että halusi vaihtaa. Täysin ymmärrettävää. Huipputason brittiliäiset Premier-setit käyvät nyt koko ajan harvemmaksi, kun niitä ei saa enää uutena. Kuumotus ostaa tuo GenX-setti kasvaa koko ajan. Harmi vaan että noille ei ole enää tilaa missään... |
Ruutikallo 21.12.2010 10:46:11 (muokattu 21.12.2010 10:48:27) | |
---|
[kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
Speedy 21.12.2010 10:55:40 | |
---|
henydrum: Mikäli tuo: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=478828 on vielä vailla uutta omistajaa, niin meleko edullisesti saisi Modern Classicin vielä kaveriksi: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=478802 E. Jaa-juu, olempsmnää vähän tyhmä, ku tuollein mainostan uhtä ja samaa merkkiä. Niistä sattu olemaan aika paljon kokemusta,näet, eiku...nääs. Itsekkin ostaisin nuo, jos 12" tomi ois noin syvä.. Vaikkei sitä juuri tulisi varmaan edes käytettyä... Mutta ennen kaikkea, niin älyttömän hieno kun tuo punanen sparkle onkin, niin en ostaisi koska se on punanen.. Lupasin itselleni että seuraavat rummut on jotkut muut kun punaset, koska se on ollut vallitseva väri tähän asti..=) Niinkuin ne sitten onkin..=D "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
Vallu-Veke 21.12.2010 11:43:56 | |
---|
Jos sulla on parikin toimintatonteroa, niin etsisin tuohon saumaan Amerikan Gretschiä tai Ludwigin Classic Mapleja käytettynä. Niissä on hyvä ja persoonallinen soundi. Classic Maplet on ainakin joka paikan höyliä, kun vähän kalvoja vaihtelee tilanteen mukaan. Uudemmat Ludwigit varsinkin juurikin käy vähän joka saumaan. Vintagemallit ei niinkään. Silti niissä uudemmissakin on se Ludwig-ominaissoundi ja siitähän ei voi olla pitämättä. Hieman vintagemainen, pehmeä ja kauniisti soiva soundi. Syttyy paksummallakin kalvolla ja matalassa vireessä kevyellä kepin napautuksella. Voit soittaa hiiren hiljaa tai paukuttaa niin paljon kuin sielu sietää ja rumpu soi aina hyvin :) |
okkosa 22.12.2010 20:53:56 | |
---|
Onko kellää kokemusta sellasista rummuista ko yamaha oak custom. isännän joku rumpali kaveri oli kuulemma suositellu tällasia. |
M. Kekki 22.12.2010 21:04:32 | |
---|
okkosa: Onko kellää kokemusta sellasista rummuista ko yamaha oak custom. isännän joku rumpali kaveri oli kuulemma suositellu tällasia. Mulla oli taannoin Oak Customit (22", 10", 12", 14", 16"). Basari oli todella hyvä, sellainen "käskevä". Tomit toimivat kireillä vireillä hissuttelussakin, mutta matalilla vireillä kaipasivat aika kovaa kättä soidakseen. OC-virveliä minulla ei ole koskaan ollut. Kyllä Oakit on ihan pro-tason setti. Ja kannattaa kuulostella soundia ennen ostopäätöstä "yleisönkin puolelta". Ei surkutella vaan tehdään! |
Velli 22.12.2010 21:21:34 | |
---|
okkosa: Onko kellää kokemusta sellasista rummuista ko yamaha oak custom. isännän joku rumpali kaveri oli kuulemma suositellu tällasia. Hevihommissa ovat mun mielestä omimmillaan. Niissä on todella kova atakki ja soundi on iskevä. Pehmeää ja lämmintä soundia noista saa kyllä kaivaa. Melko yksipuoliset rummut mun mielestä. Itselläni oli yhdessä välissä 22",10",12",14",16" kattaus Oak Customeita. Ainut joka noista miellytti edes vähän oli basari. Älä osta Oak Customeita testaamatta niitä ensin itse. Laaturummuista nämä näet jakavat mielipiteitä eniten. |
poro80 22.12.2010 22:54:17 | |
---|
Mulla on käytössä 22/10/12/14/16 setti ja toimii hienosti. Ymmärrän kyllä mielipiteiden jaon ja ehkä ihan all-round peleiksi noista ei ole. Soundi on aika iskevä ja napakka, mutta siihen voi vaikuttaa hiukan kalvo valinnoilla. Laajahko viritys skaala yllätti positiivisesti vaikka omat mieltymykset kohdistuu enemmän "rypyt pois ja kiekkä päälle"-vireeseen. Bassari on melko tykki ja 14x7" snaresta saa aikamoisen rokkikanuunan. Virppa on vaatinut kuitenkin reiluhkoa demppiä tai demppirenkaan. Vaikka minun snare on se syvempi malli, niin herkyyttä siitä ei silti puutu. Ensi vuoden puolella pitäisi testata oikein urakalla eri kalvovalintoja ja ottaa samalla muutama viritys/rumputunti kokeneemmalta kaverilta, joka myös soittaa oak-setillä. Suosittelen lämpimästi ainakin rokkihommiin. Los Stones Relicos |