Meikä vetää aika pikkunurkissa vaikka AC/DC:tä, eikä ole hirveesti valiteltu, että tulee liian lujaa, tai toisaalti että munaa puuttuis, siis ihan olohuone-sarjassakin suorastaan: - Pro Mark 733 kapulat (jos ei ride-soundi miellytä, RegalTip Ping:issä on hiukan paksumpi tipin juuri, joka vaikuttaa suuresti ridessä) - 20,10,14,13snare, DW ohuet rungot - 13 Sabian HH bright hats - 18 Sabian HHX evolution chrash jne Chrashin pitää olla semmonen, että se herää helposti soimaan, sittenkin kun osaa soittaa niin hennosti, että normi chrash ei herää. Iso ja ohut on mun resepti; soundi on pehmeä, eikä kimakka, kuten pienissä pelleissä. Jos pieni pelti on "tarpeeksi" ohut, on se jo luonteeltaan aika splash-henkinen. Toi Evo on loistava. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
ÄM: Chrashin pitää olla semmonen, että se herää helposti soimaan, sittenkin kun osaa soittaa niin hennosti, että normi chrash ei herää. Iso ja ohut on mun resepti; soundi on pehmeä, eikä kimakka, kuten pienissä pelleissä. Jos pieni pelti on "tarpeeksi" ohut, on se jo luonteeltaan aika splash-henkinen. Toi Evo on loistava. Samaa mieltä, iso ja ohut crash toimii myös pienemmillä volyymeillä ja ei mulla ole kyllä mättökeikallakaan jäänyt jalkoihin kun osaa lyödä oikein. Sabian AAX Studio 18" on mulla toiminu ehdottomasti parhaiten. while(true) {play(metal);} | Kaikki tänään päättyy... |