Ruutikallo 15.05.2010 13:57:18 | |
---|
Mun yhdellä oppilaalla on tuollaiset "uusinta-painos" Genistat ja kyllä ne komiasti paukkuu. Ja juurikin tuolla Silver Sparkle pinnalla, eli turkasen komiatkin vielä. Soundaa hyvälle, viritettävyydestä en oikein tiedä, kun en juurikaan ole ruuvaillut. Bassari on taattua remiäärin jytkettä (22"). Snare taisi olla jtn muuta sarjaa ja se on selvästi heikompi lenkki setissä. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
hollmi-5 15.05.2010 15:42:50 | |
---|
henydrum: Mun yhdellä oppilaalla on tuollaiset "uusinta-painos" Genistat ja kyllä ne komiasti paukkuu. Ja juurikin tuolla Silver Sparkle pinnalla, eli turkasen komiatkin vielä. Soundaa hyvälle, viritettävyydestä en oikein tiedä, kun en juurikaan ole ruuvaillut. Bassari on taattua remiäärin jytkettä (22"). Snare taisi olla jtn muuta sarjaa ja se on selvästi heikompi lenkki setissä. Tykkäsin Genistan 5,5x14" virvelistä tosi paljon, mutta ainoa kalvo ,jolla sen sani toimimaan oli Premierin lätkällinen heavy... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Ruutikallo 15.05.2010 19:45:47 | |
---|
hollmi-5: Tykkäsin Genistan 5,5x14" virvelistä tosi paljon, mutta ainoa kalvo ,jolla sen sani toimimaan oli Premierin lätkällinen heavy... Juup, Genistan Snare on oivallinen kapine, mutta täs ko. setissä en joku muu snare. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
moderndrummer88 15.05.2010 20:19:09 | |
---|
hollmi-5: Tykkäsin Genistan 5,5x14" virvelistä tosi paljon, mutta ainoa kalvo ,jolla sen sani toimimaan oli Premierin lätkällinen heavy... Omaan korvaan oli liian kipakka soundi tossa virvelissä, kokeilin siihen muistaakseni Ambassadoria ja CS:ää. Semmonen tiukka, nopea ja korkea soundi siitä irtos, mutta ei kovin mehevä. Vähän sama juttu Signian 14x7 vaahterapelin kanssa. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Ruutikallo 16.05.2010 12:05:49 | |
---|
moderndrummer88: Omaan korvaan oli liian kipakka soundi tossa virvelissä, kokeilin siihen muistaakseni Ambassadoria ja CS:ää. Semmonen tiukka, nopea ja korkea soundi siitä irtos, mutta ei kovin mehevä. Vähän sama juttu Signian 14x7 vaahterapelin kanssa. Aika paljon sitä kuuluisaa"lämpöä" saapi FiberSkyn kalvolla. TOsin jakaa aika radikaalisti mielipiteitä snarekalvona tuo. Ite en niin hirmuisesti tykkää snaressa tuosta mutta tomeissa on ollut jo useamman vuoden, eikä kyllä lainkaa ikävä ambassadoreja. Noh, joo Signioissa on FiberSkynit, muissa ambassadorit, joten eipä niitä oikein ehdi ikävä tullakaan, ts. toimii, kaikki tyynni. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
moderndrummer88 16.05.2010 20:02:39 | |
---|
henydrum: Aika paljon sitä kuuluisaa"lämpöä" saapi FiberSkyn kalvolla. TOsin jakaa aika radikaalisti mielipiteitä snarekalvona tuo. Ite en niin hirmuisesti tykkää snaressa tuosta mutta tomeissa on ollut jo useamman vuoden, eikä kyllä lainkaa ikävä ambassadoreja. Noh, joo Signioissa on FiberSkynit, muissa ambassadorit, joten eipä niitä oikein ehdi ikävä tullakaan, ts. toimii, kaikki tyynni. Fiberskynit tekis mieli kyllä tomeihin laittaa. Niistä on vaan kuulunu, että kestävyys on vähän heikko. Mites sulla, ootko huomannu eroa normiambassadoriin? "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Ruutikallo 16.05.2010 22:44:47 | |
---|
moderndrummer88: Fiberskynit tekis mieli kyllä tomeihin laittaa. Niistä on vaan kuulunu, että kestävyys on vähän heikko. Mites sulla, ootko huomannu eroa normiambassadoriin? Mä tykkään etä Signioissa toimii Fiberit mulle paremmin kuin Ambassadorit, mutta täähän on makuasia. Kestävyydestä oon kyllä täysin erimieltä, mulla on vissiin toista vuotta samat kalvot jo kiinni, eikä ole kestävyysongelmia esiintynyt. Tosin mulla ei oo maailman raskain tatsi. Vireet on melko matalalla, sellainen mites sen sanoisi, vähemmän nuotteja mutta kantava, botnekas sointi. Joo, ristiriidassa on sanonta löysä vire, mutta kantava ja soiva =) Vähemmän atakkia kuin Ambassadoreissa, mutta sitä "lämpöä" rutkasti enemmän, pehmeähkö soundi. Varsinkin lattari, eiku anteeksi, lattiatomi heräsi aivan uuteen elämään fiberskynillä. Mulla pitäisi olla ääninäyte treenikseltä, yhdellä overilla, yhdellä 58:lla ja BD-mikillä talteen otettuna. Koitan kaivaa sen jostain malliksi. Siinä on kihinää/kohinaa jonnin verran koska mikit menee tiskiin ja sitä tuolla laadukkaalla Cretiven mp3:lla talteen, eli se hoiti pakkaamisen/koodaamisen. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
Kailis 16.05.2010 23:02:10 | |
---|
mulla on vissiin toista vuotta samat kalvot jo kiinni Ai että täällä ollaan kateellisia! Mulla menee kalvot tomeista 1-4 kk käytön jälkeen. Tosin muistan miten mullakin Premierin vanhassa moposetissä kesti samat Ambassadorit vuosikausia. Matalahkot vireet ja raskas isku ei ole hyvä yhdistelmä. Olen mä koko ajan yrittänyt bändivolaa saada alas jotta ei tarvitsisi kuuluakseen hakata kalvoja tohjoksi, mutta aina se vaan nousee. Nyt olen nostanut virettä, ja diggailen kovastikin 60's soundista. |
hollmi-5 16.05.2010 23:09:59 | |
---|
Kailis: Ai että täällä ollaan kateellisia! Mulla menee kalvot tomeista 1-4 kk käytön jälkeen. Tosin muistan miten mullakin Premierin vanhassa moposetissä kesti samat Ambassadorit vuosikausia. Matalahkot vireet ja raskas isku ei ole hyvä yhdistelmä. Olen mä koko ajan yrittänyt bändivolaa saada alas jotta ei tarvitsisi kuuluakseen hakata kalvoja tohjoksi, mutta aina se vaan nousee. Nyt olen nostanut virettä, ja diggailen kovastikin 60's soundista. Montut kalvoissa ovat enemmänkin seurausta kapulatekniikan puutteesta, kuin varsinaisesti "raskaasta kädestä". Elä lyö perille. Annat kapulalle vauhdin ja poimit pompun käteen... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Ruutikallo 16.05.2010 23:30:27 | |
---|
Kailis: Ai että täällä ollaan kateellisia! Mulla menee kalvot tomeista 1-4 kk käytön jälkeen. Tosin muistan miten mullakin Premierin vanhassa moposetissä kesti samat Ambassadorit vuosikausia. Matalahkot vireet ja raskas isku ei ole hyvä yhdistelmä. Olen mä koko ajan yrittänyt bändivolaa saada alas jotta ei tarvitsisi kuuluakseen hakata kalvoja tohjoksi, mutta aina se vaan nousee. Nyt olen nostanut virettä, ja diggailen kovastikin 60's soundista. Älä suotta kadehdi, mä soitan kerran vuodessa, niin ei ne siitä paljoa kulu =) Etkai sä Wanha ketku yritä provota minuu, saamatonta.... Ei muo vireet mitään lits-läts mulla oo, mutta ei jaskavirekään. Toi bändivola hommeli on ahterista kyllä, varsinkin jotkut kitaristit vaatii saada marsunsa nupin yli kaakon ja silti ei soundi miellytä =P Onhan siinä kiva hiplata trumpuja vieressään kerrostalon kokoinen marsutorni. No, näitä ongelmia ei onneksi enää ole ollut aikoihin, mut mä oonkin niiiiiiiiiiiiiiiin witun pRoOOO troOOO pRoOOOOOOO. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com