Vallu-Veke 30.04.2010 20:10:19 | |
---|
henydrum: Tuossa on perää kyllä, mutta pitikö koko boardi silti venyttää lapion kokoiseksi, kun sen voisi muutenkin toteuttaa. Oikeastaan tää on mulle aivan se ja sama, vaika olis surffilauta siinä ja 32020 laakerit siinä. Sekä rantakäärme kamit. Ehkä se on vaan muotia. Nyt tulee taas yläosasta pinkit housut ja alaosasta leveät lahkeet ? ;) |
Ruutikallo 30.04.2010 20:16:54 | |
---|
Vallu-Veke: Ehkä se on vaan muotia. Nyt tulee taas yläosasta pinkit housut ja alaosasta leveät lahkeet ? ;) Jesh, suunta on oikea =D vyötärö alas, lahkeet isoiks. Ja pedaalit nopeiksi. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
passe 30.04.2010 23:12:44 | |
---|
No höh! Onhan tuo nyt ainakin siistimpi kuin perus IC-spedu, paljonkin. Itse tykkään treenata (aika useinkin) sukkasillaan, siihen tuo varmaankin taittuu epätasaisempaa IC:tä paremmin. Viimeksi mainitussa kun on se pinta niin epätasainen. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
Kailis 01.05.2010 12:24:09 (muokattu 01.05.2010 12:28:52) | |
---|
kazaa: Oletko kirjoittanut noista syväanalyysiä minnekään? Pidempään jo kiinnostanut Boa(joko sitten sinkkuna tai tuplamallina), mutta missään en ole päässyt testaamaan eikä tohtisi noin kallista pedaalia sokkona ostaa. En ole kirjoittanut. Jos satut asumaan pääkaupunkiseudulla niin voit tulla testaamaan Iso Roballe. Tuplia mulla ei ole ja säädötkin on mallia nuija lähellä ja jousi löysällä. passe: Itse tykkään treenata (aika useinkin) sukkasillaan Aha. Mitä sulla on päällä kun siivoat? |
Stoalainen 01.05.2010 12:45:18 | |
---|
Kailis: En ole kirjoittanut. Jos satut asumaan pääkaupunkiseudulla niin voit tulla testaamaan Iso Roballe. Tuplia mulla ei ole ja säädötkin on mallia nuija lähellä ja jousi löysällä. Eipä taida onnistua, vähän yli 1000 kilometriä matkaa. Ja pääkaupunkiseudulla pääsisi liikkeisiinkin jo testaamaan. Eipä täällä vaan. My heart beats with drumbeats. |
passe 01.05.2010 15:08:22 | |
---|
Kailis: En ole kirjoittanut. Jos satut asumaan pääkaupunkiseudulla niin voit tulla testaamaan Iso Roballe. Tuplia mulla ei ole ja säädötkin on mallia nuija lähellä ja jousi löysällä.
Aha. Mitä sulla on päällä kun siivoat? Nyt en ymmärrä, päällä? Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
markkuliini 01.05.2010 16:54:33 | |
---|
passe: Nyt en ymmärrä, päällä? Lol! Kuka sitä nyt vaatteissa siivoaa?! Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
Kailis 01.05.2010 17:31:08 | |
---|
markkuliini: Lol! Kuka sitä nyt vaatteissa siivoaa?! Kyllä se pitsireunainen essu täytyy kuitenkin olla =D |
passe 01.05.2010 17:35:04 | |
---|
Kailis: Kyllä se pitsireunainen essu täytyy kuitenkin olla =D Niin no se sitten jos sattuu olemaan vieraita kun siivoaa. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
markkuliini 01.05.2010 17:38:56 (muokattu 01.05.2010 17:39:06) | |
---|
Kailis: Kyllä se pitsireunainen essu täytyy kuitenkin olla =D Ehkä, jos on tossun (kokoa 45) alla. :P Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
Conrad Lant 01.05.2010 20:51:01 | |
---|
Viimeistään sen jälkeen kun omin silmin näki minkälaisilla läpiklenkoilla 80-luvun camcoilla Gene Hoglan edelleenkin vetelee sataa ja tuhatta niin ei ole nämä pedaalien markkinointihehkutukset kauheasti vakuuttaneet. No one prayed for Sodom |
kincy 01.05.2010 23:40:02 | |
---|
Conrad Lant: Viimeistään sen jälkeen kun omin silmin näki minkälaisilla läpiklenkoilla 80-luvun camcoilla Gene Hoglan edelleenkin vetelee sataa ja tuhatta niin ei ole nämä pedaalien markkinointihehkutukset kauheasti vakuuttaneet. Puhut viisaita sanoja kuoma! |
Ruutikallo 01.05.2010 23:54:43 (muokattu 01.05.2010 23:56:41) | |
---|
Conrad Lant: Viimeistään sen jälkeen kun omin silmin näki minkälaisilla läpiklenkoilla 80-luvun camcoilla Gene Hoglan edelleenkin vetelee sataa ja tuhatta niin ei ole nämä pedaalien markkinointihehkutukset kauheasti vakuuttaneet. This is heavens truth, eli taivaan tosi!!!!!! E. korjaus EE:Jaaha eise heittomerkki tullu vieläkään. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Bobana 02.05.2010 00:02:03 | |
---|
Conrad Lant: Viimeistään sen jälkeen kun omin silmin näki minkälaisilla läpiklenkoilla 80-luvun camcoilla Gene Hoglan edelleenkin vetelee sataa ja tuhatta niin ei ole nämä pedaalien markkinointihehkutukset kauheasti vakuuttaneet. Totta. Lombardokin on rynkyttänyt niitä Tamojansa ajat sitten niillä kilon painoisilla huopanuijilla ties mitä ja tuhatta ja sataa. Nää nyky pedaalit on tehty lahjattomille pullan mussuttajille jotka ei jaksa läksyjänsä lukea. Siis niinkuin meikälle. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
hollmi-5 03.05.2010 20:31:25 | |
---|
Kailis: Kyllä se pitsireunainen essu täytyy kuitenkin olla =D Mä oon kuullu sellasesta leffasta, että siinä siivoojalla ei ollu ku piikkikorkokengät lopulta, enne ku se siivous valmistu... Mutta speduista sen verran, että jotenkin se jalka vain omansa löytää. Sen vuoksi jollekin ne Camcot ovat paras, toiselle IC:t ja kolmannelle jotkut ihan muut. Vaivalloisinta on se, että ihan pikaisella kokeilulla tai toisten kehuilla se ei tahdo löytyä. Camcot on kivat mulle, samoin esim Pearlin Demon. Ludwigin Speedkingejä on ollut neljäkin eri kertaa, mutta en ole tottunut, vaikka moni vannoo niiden olevan parasta... Esimerkkejä lienee yhtä monta, kuin soittajaakin. Soundit, piuhat ja kajarit. |
OPJ1974 04.05.2010 09:22:48 (muokattu 04.05.2010 09:23:19) | |
---|
hollmi-5: Mä oon kuullu sellasesta leffasta, että siinä siivoojalla ei ollu ku piikkikorkokengät lopulta, enne ku se siivous valmistu... Mutta speduista sen verran, että jotenkin se jalka vain omansa löytää. Sen vuoksi jollekin ne Camcot ovat paras, toiselle IC:t ja kolmannelle jotkut ihan muut. Ja ei kait pelkästään se pedaalikaan...? Itselleni tuntui pitkään oudolta ja kontrolloimattomalta toi Yammun 800-sarjalainen. Ei reagoinut sillä tavalla kuin halusin ja varsinkin 16-osajutuissa tuntui seilaavan minne sattuu. Kaikenmaaliman säätökokeilut tuli käytyä läpi. Kunnes kokeilin kengät jalassa soittaa. Ja jopas parani kummasti! Sinänsä hassua, olen koko ikäni pääsääntöisesti soitellut aina sukkasillaan. Mutta en ole ennen yammun padaalilla soittanutkaan, Camcot oli ensin ja sitten DW:tä tossun alla. It's so hard to be a rumpalimies. |
Krisse82 04.05.2010 09:57:52 (muokattu 04.05.2010 09:59:24) | |
---|
OPJ1974: Ja ei kait pelkästään se pedaalikaan...? Itselleni tuntui pitkään oudolta ja kontrolloimattomalta toi Yammun 800-sarjalainen. Ei reagoinut sillä tavalla kuin halusin ja varsinkin 16-osajutuissa tuntui seilaavan minne sattuu. Kaikenmaaliman säätökokeilut tuli käytyä läpi. Kunnes kokeilin kengät jalassa soittaa. Ja jopas parani kummasti! Sinänsä hassua, olen koko ikäni pääsääntöisesti soitellut aina sukkasillaan. Mutta en ole ennen yammun padaalilla soittanutkaan, Camcot oli ensin ja sitten DW:tä tossun alla. Tämän saman asian olen huomannut. Omalta kohdaltani voisin väittää että vaikuttaa jopa enemmän soittaako kengät jalassa/sukkasillaan kuin se mikä pedaali on käytössä. Sukkasillaan soitettaessa ei ole vastaan tullut vielä yhtään kelvollista pedaalia, mutta kun laittaa kengät jalkaan monta käyttökelpoista on löytynyt, lukuunottamatta Kumun basaria, siinä toimii itselläni kunnolla vain IC. Toki asiaan vaikuttaa se että soitan 95%:sti kengät jalassa. Ja vielä myös aiheesta. Perus IC:n boardin pinta on sen verran karhea/pitävä että kaikki kengät eivät käy soittopuuhiin, ei vain luista lainkaan, joten sileämpi pinta helpottaisi myös kenkävalintaa... Ja kengät eivät ole mikään yhdentekevä juttu edes soittopuuhissa. Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa... |
passe 04.05.2010 10:11:18 | |
---|
OPJ1974: olen koko ikäni pääsääntöisesti soitellut aina sukkasillaan... Varovainen näitten kanssa, Kailis syttyy. Tulee kohta flirttailemaan.. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
hansakemanelius 04.05.2010 10:27:27 (muokattu 04.05.2010 10:27:36) | |
---|
hollmi-5: Mä oon kuullu sellasesta leffasta, että siinä siivoojalla ei ollu ku piikkikorkokengät lopulta, enne ku se siivous valmistu... Mutta speduista sen verran, että jotenkin se jalka vain omansa löytää. Sen vuoksi jollekin ne Camcot ovat paras, toiselle IC:t ja kolmannelle jotkut ihan muut. Vaivalloisinta on se, että ihan pikaisella kokeilulla tai toisten kehuilla se ei tahdo löytyä. Camcot on kivat mulle, samoin esim Pearlin Demon. Ludwigin Speedkingejä on ollut neljäkin eri kertaa, mutta en ole tottunut, vaikka moni vannoo niiden olevan parasta... Esimerkkejä lienee yhtä monta, kuin soittajaakin. Ja sitten täytyy vielä vähän kustomoida tarpeiden mukaan. Mulla on eniten käytössä hihnavetoinen Eliminaattori johon olen vaihtanut Yamahan huopanuijan, siis samanlaisen kuin tässä: http://www.f-musiikki.fi/lyomasoitt … ingle_pedal_ketjuveto_/_yamaha.htmlMuuten tykkäisin Jammun pedaalista mutta kun siinä ei ole stopparia ja meikäläisen iso jalka (46) tahtoo liukua sinne vetomekanismiin jos ei ole liukuestettä. Jammun nuija on hitusen painavampi kuin Ellun oma. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Stereophile 04.05.2010 11:52:56 | |
---|
hansakemanelius: Ja sitten täytyy vielä vähän kustomoida tarpeiden mukaan. Mulla on Yamahan 9410 suoraveto jossa on IC:n nuijat, olen tykännyt. Ja sukkasillaan vetelen nykyään. Jonkin aikaa oli pearlin quad beaterit mutta tuntui liian raskailta. Yamahan alkuperäisen huopanuijan sain poikki (!) muutama vuosi sitten niin piti alkaa testaamaan jotain muita nuijia. Tekis mieli testata Demoneita, toisaalta Eliminatoritkin kiinnostaa mutta näillä mennään vielä. Mikäs tässä soitellessa! |