Aihe: Suomennos, kiitos!
1 2
Vallu-Veke
01.04.2010 08:27:00
Strimari: Elonkerjuun sivuilla lavakartassa lukee että:
" Rumpali käyttä korvamonitoria ja perseentärytintä. Perseentärytin vaati XLR-syötön
rumpujakkaran lähellä sijaitsevaan vahvistimeen. Tärytin ja vahvistin tulee bändiltä."
mistä ihmeestä tässä oikein puhutaan?
Onko tää joku Lennin tsoukki, vai häh?

No juu varmaan ihan helvetin tarpeellinen laite.
Jospa halvoissa kopiorummuissa käytetään samaa systeemiä, kuin Hondan customeissa oli kuulemma aikoinaan. Niissä oli moottorista laitettu tanko penkin alle tärisyttämään peppua, jotta kuski pääsee aitoon HD-tunnelmaan. Moottorit, kuin kävi liian tasaisesti.
No ok. kunhan ei mene jekkuun ja osta ainakaan venäläistä perseenpäristintä. Menee rahat täysin hukkaan. Ne ei kuulemma mahdu perseeseen eivätkä ne lupauksista huolimatta pärise ollenkaan ;)
Bobana
01.04.2010 14:50:01
Aikas gay-vivahteinen topic tämäkin...

Ja siitä päästiinkin:
Eräs frendi joka istui kaapissa pitkään, tuli sieltä ulos. Sitten keskusteltiin asiasta ja
hän sanoi olevansa kakkospesän kavereita.
Mä sanoin että mulla ei oo mitään sitä vastaan että oot mikä oot mut mä olen ykköspesällä ja pysyn.
Kaveri sanoi että: " juu juu, eihän ole koskaan silleen ajatellukkaan. Ja sitäpäitsi jos silleen ajattelee niin sä oot kyllä hiukan ällö."
Siitä sai kyllä naurut ja ekaa kertaa olin tyytyväinen kun minua ällöttäväksi sanottiin. Muijahan sitä perinnettä kovin jatkaa, muutaman kerran viikossa muistuttaa.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Kailis
01.04.2010 18:29:53

Voi olla että jos vaimon kanssa etenet kakkospesään niin ne ällöpuheet loppuu. Sillä kuulemma mitataan tosirakkaus =D
Bobana
01.04.2010 19:26:42
Kailis: Voi olla että jos vaimon kanssa etenet kakkospesään niin ne ällöpuheet loppuu. Sillä kuulemma mitataan tosirakkaus =D

Hoho!
Ei muuten edetä. :D
hollmi-5
01.04.2010 19:48:03
Hyvää shittiä täällä... Nauratti isosti :-)
Soundit, piuhat ja kajarit.
M. Kekki
01.04.2010 19:55:03

Bobana: Ja sitäpäitsi jos silleen ajattelee niin sä oot kyllä hiukan ällö.

Ja saunan lauteilla juttelitte? Eipä vaan, moinen ei ihmistä huonommaksi - tai miksikään - muuta.
Ei surkutella vaan tehdään!
kuusinki
01.04.2010 20:47:34 (muokattu 01.04.2010 20:51:27)
"Ainoaa oikeeta rakkautta on poikarakkaus."

Palataanpa aiheeseen. Kyllä tommonen perseellepotkija ois muutamilla keikoilla ollut tarpeen. Lähinnä jos on 20" bassaria, ev-s200/perus12" monitoria tyrkyllä ja lavavolaa ja pa-mökää on kiitettävästi. Noilla pikkumonitoreilla kun ei rumpalille saa kuin semmosta bassarinapsua, joka kyllä jotain auttaa, mutta se alakerta tuo kummasti fiilistä. Tosin ei isompi bassarikaan paljoa pelasta. Tarpeettomaksi potkija saattaa mennä taas, mikäli on kunnon monitorointi rumpalille.

Eräällä keikalla oli nappimonitorointi ja paiskoin klikin kans meneen. Jossain soiton lomassa tuumin, että meneepä napakasti klikin kans soitto, oikein hymyilytti. Biisin jälkeen huomasin, ettei klikki ollut päällä vaan olin kuunnellut omaa bd-soittoa neljäsosabassarin muodossa Shuren nappien kautta. Nappeihin bassari oli siis aika yläkertavoittoinen. Ja taas hymyilytti.

Ja uusimmassa Modern Drummerissa Aaron Spearsillakin oli tommonen viritys jakkarassa potkimassa, kyllä sen täytyy olla tarpeellinen:)
Sonormies
01.04.2010 20:58:41
Jätkät puhuu vibratuolista niin vakavalla naamalla ja vakuuttavasti, että täytyy kai se sellainen sitten hankkia. Uutta jakkaraa, kun olen muutenkin katsellut. Mutta mä vaadin ehdottomasti sen venäläisen mallin!
OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise.
Bobana
01.04.2010 21:04:50
Sonormies: Jätkät puhuu vibratuolista niin vakavalla naamalla ja vakuuttavasti, että täytyy kai se sellainen sitten hankkia. Uutta jakkaraa, kun olen muutenkin katsellut. Mutta mä vaadin ehdottomasti sen venäläisen mallin!

Mulla on kuitenkin metronomin ostoilmoitus tuolla torilla. Ei mitään perseeseen vetelijöitä. : )
kuusinki
01.04.2010 21:25:40 (muokattu 01.04.2010 21:45:44)
Siihen rööritappiinhan vois modata klikin? Ei huutas korvaan. Tuntis pulssin elikkäs sykkeen oikein kunnolla. T-kaupassa tais olla myynnissäkin Taman rhythm watch Thomann limited edition ko ominaisuuksilla. Liekö jo myyty loppuun? Tai sitten ne tarjoaa tilalle jotain vastaavaa esim Zoomilta. Mutta niihin ei kannata sekaantua, ne on ihan perseestä.

Edit: Passehan ton klikkitappiversion olikin jo väsännyt / ideoinut.
Sonormies
01.04.2010 23:25:48
Tappiklikki. Loistava, uusi innovaatio. Kohta joka rumpalin arsessa. :-)))
OPJ1974: Mystisenä kaupunkilegendana on kiertänyt villi huhu venäläisestä perseenpäristimestä, joka a) ei mahdu perseeseen ja b) ei pärise.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)