Aihe: Pitäs myyä vanha setti pois mutta mikä ois hinta!?
1 2 3 4 5 6 7
Bobana
20.02.2010 20:27:12
Myyt kaiken erikseen eli pedaalit, pellit ja telineet. Siten saat parhaat massit. Ja heität noi pöntöt roskiin. Ne on oikeesti sysipaskaa tavaraa josta pitäis valmistaja haastaa oikeuteen maailman roskaamisesta.
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
luukasa73
20.02.2010 20:32:05
joo ne pearlin nuijat on ostettu puol vuotta sitte.

onhan tuo hinta joku sinne päin 50-70e ei nuista kauheesti viiti pyytää ku ovat vanhat ja eikä tiedä merkkiä :)

kyllä ne on tosi hyvässä kunnossa muuten mutta tuosta naarmuja läytyy vaikka kuinka.

onhan nuo hyvät mut mulla olis tupla basarin toiveta kauheesti :)
luukasa73
20.02.2010 20:37:15
Bobana: Myyt kaiken erikseen eli pedaalit, pellit ja telineet. Siten saat parhaat massit. Ja heität noi pöntöt roskiin. Ne on oikeesti sysipaskaa tavaraa josta pitäis valmistaja haastaa oikeuteen maailman roskaamisesta.

niin se varmaan pitää myyä. peltejä en tosin myy niitä mää tykkään kauheesti ne laitan uuteen settiin sit ku saan
Ruutikallo
21.02.2010 13:39:19
Bobana: Ja heität noi pöntöt roskiin. Ne on oikeesti sysipaskaa tavaraa.
Wrrrooong, noista pöntöistä saa komeet roska-astiat treenikselle.
Mahtuu nimittäin melkonen määrä korkkeja lattiatomiin ja bassariin voi paiskia romuja kapuloita.
"Kierrätys, kierrätys" katos Bobana hyvä.
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Ruutikallo
21.02.2010 13:40:15
luukasa73: niin se varmaan pitää myyä. peltejä en tosin myy niitä mää tykkään kauheesti ne laitan uuteen settiin sit ku saan

Ja sen uuden setin ostat tietysti minulta, eikö :) ??
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Bobana
21.02.2010 15:58:50 (muokattu 21.02.2010 15:59:35)
henydrum: Wrrrooong, noista pöntöistä saa komeet roska-astiat treenikselle.
Mahtuu nimittäin melkonen määrä korkkeja lattiatomiin ja bassariin voi paiskia romuja kapuloita.

Juu juu. : )
Kierrätin minäkin yhden basarin kun rakensin taloni. Tuli pyöreäkulmaiset rappuset johon sopivasti sai basarista potkulevyn rappusten väliin. Ei tarvinnu ite alkaa vaneria taivuttelemaan. On vähän niinkun raput tekijänsä mukaan. : )

Edit. typo
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
luukasa73
21.02.2010 18:34:40
henydrum: Wrrrooong, noista pöntöistä saa komeet roska-astiat treenikselle.

No joo tossahan on aika paljonki järkee jos en saa myytyä settiä
mutta on mulla silti mahollisuuksia saaha koko setti pois :) kiitti neuvosta

henydrum: Ja sen uuden setin ostat tietysti minulta, eikö :) ??

Kyllä mää taijan tällä kertaa ostaa tosi hyvän ja täysin uuen setin :)
sahkuifk
21.02.2010 19:11:16
Juu, uudet ne olla pittää. Uudet ja kiiltävät niin se soittokin sujuu sit paremmin :) Onnea valitsemallasi tiellä.
Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin
iekku84
21.02.2010 20:45:19 (muokattu 21.02.2010 21:03:36)

Jos on ylimääräistä.
Mut saisit käytettynä huomattavasti edullisemmin laatua ja ehkä jopa pellit samaan rahaan, mitä uudet. Uusilla on toki polleeta päästellä menemään.
Mutta noi milleniumit viet vaan suoraan keväällä järven jäälle=) Ei kun ei. Siitä tulisi ympäristö rikos! Mitä sitä puhtaita Suomen järviä pilaamaan...
Onni ei kävele yksin, vaan sauvoilla.
Velli
21.02.2010 21:53:43
luukasa73:

Silloin kannattaa varautua maksamaan 1500-2000E pelkistä pöntöistä ilman peltejä ja hardwarea. Käytettynä saisit huippupöntöt 1000E:sta ylös päin.
moderndrummer88
21.02.2010 22:14:34
Velli: Silloin kannattaa varautua maksamaan 1500-2000E pelkistä pöntöistä ilman peltejä ja hardwarea. Käytettynä saisit huippupöntöt 1000E:sta ylös päin.

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=396330 toi setti on kyllä rikollisen halpa, kumma ettei sitä ole vielä napattu.
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
luukasa73
22.02.2010 16:25:16
Velli: Silloin kannattaa varautua maksamaan 1500-2000E pelkistä pöntöistä ilman peltejä ja hardwarea. Käytettynä saisit huippupöntöt 1000E:sta ylös päin.

Huhhuh ei kyllä tommosia summia multa vielä löydy rumpuihin mulla on ehkä se budjetti 700-1000e

iekku84: Mut saisit käytettynä huomattavasti edullisemmin laatua ja ehkä jopa pellit samaan rahaan

joo tossa on hyvä pointti kyllä mut ei oo oikein löytyny hyvää settiä missä ois 2 bassaria ja minimisaään 3 pikku tomia että noi ois ne mun seuraavan rumpusetin unelma
tosin tässä ois yks setti mut en oikein tiiä
http://www.musiikkikullas.fi/produc … th=127_384_386&products_id=3432
Stereophile
22.02.2010 16:34:54

luukasa73: Huhhuh ei kyllä tommosia summia multa vielä löydy rumpuihin mulla on ehkä se budjetti 700-1000e

joo tossa on hyvä pointti kyllä mut ei oo oikein löytyny hyvää settiä missä ois 2 bassaria ja minimisaään 3 pikku tomia että noi ois ne mun seuraavan rumpusetin unelma

Tuolla rahamäärällä ei vielä kovin laatua saa, varsinkaan jos noin isoa settiä haikailee. Noi linkin pöntöt on ihan harrastelijatasoa, toki paremmat kuin nykyiset Milleniumisi.

Tuplasetistä neljällä tomilla semi-pro tasoisena kannattaa varautua maksamaan uutena sen 1500€ ->, käytettynä jotain Rockstareja saattaa joskus pyöriä tonnin hujakoilla.

Suosittelen katselemaan toria ahkerasti, ostamaan jonkun hyvän käytetyn semi-pro setin, ehkä vaikka vaan yhdellä basarilla ja käyttämään säästetyt rahat hyvään tuplabedaaliin ja laadukkaisiin symbaaleihin. Myöskin kaikki hardware tuppaa olemaan suhteellisen arvokasta ja siinäkin kannattaa panostaa laatuun. Vähentää harmaita hiuksia jatkossa, jos tarvii vähänkään settiä siirrellä mihinkään.
Mikäs tässä soitellessa!
Velli
22.02.2010 16:40:12 (muokattu 22.02.2010 16:42:02)
luukasa73: Huhhuh ei kyllä tommosia summia multa vielä löydy rumpuihin mulla on ehkä se budjetti 700-1000e

Noilla Mapexeilla ei kyllä hurraahuutoja aikaiseksi saa. Ylipäätään et tule mitenkään saamaan alle tonnilla hyvää tuplasettiä, etenkään uutena. Jos aivan älyttömän hyvä mäihä käy, niin käytettynä voi löytää tonnilla todella hyvän tuplasetin, mutta uutena et alle 2000E:lla moista saa. Eli sulla on nyt 3 vaihtoehtoa:

1. Alat säästää lisää, jotta saat haluamaasi laatua uutena.

2. Kelpuutat käytetyt setit mukaan valikoimaan ja alat kyttäämään myyntipalstoja loistavan diilin löytämiseksi.

3. Ostat alle 1000E:lla huonon/huonohkon uuden tuplasetin (esim. nuo mainitsemasi mapexit).
luukasa73
22.02.2010 16:45:34
ei siinä varmaan muu auta ku katella settejä kaikkialta

joo mää en oo vielä siinä keikkailu vaiheessa varmaan vielä 5 vuoteen että mulla ois paljon aikaa hankkia parempi setti sitte myöhemmin että nyt se on vielä sitä harrastus soittoa ja treenaamista
Stereophile
22.02.2010 17:10:36

luukasa73: ei siinä varmaan muu auta ku katella settejä kaikkialta

joo mää en oo vielä siinä keikkailu vaiheessa varmaan vielä 5 vuoteen että mulla ois paljon aikaa hankkia parempi setti sitte myöhemmin että nyt se on vielä sitä harrastus soittoa ja treenaamista

Treenaaminenkin on yllättävän paljon mukavampaa hyvillä kamoilla. Sitäpaitsi köyhän ei kannata ostaa halpaa, jos ostaa kohtuuhintaista laatua niin se tulee pidemmän päälle halvemmaksi.

Itse olen soitellut n. 18 vuotta rumpuja, nyt on omistuksessa vissiinkin neljäs setti ikinä ja kaikki olen käytettynä ostanut. Peltejä ja virveli on tullut uutena ostettua, sekä rautapuolta. Hyvin olen pärjännyt tähän asti. Nykyisellä setillä on menty muistaakseni vähän päälle nelisen vuotta, eikä aika ole vielä täysi.
Mikäs tässä soitellessa!
iekku84
22.02.2010 21:18:58 (muokattu 23.02.2010 21:05:54)
No tosiaan tolla budjetilla ei kannata ainakaan mapex linjalle lähteä.
Miekin kannattaisin tota yhden basarin linjaa.
Mut säästä vaikka rahaa ja katselet sitten. Mutta uudet unohda.
Tuolla vähän etäämmän kaupan ikkunassa on tai oli moiset mapexin pannut. Eräs kaveri oli käynyt tirkistelemässä niitä. Oli kuulemma tikkuja törröttänyt viisteissä kalvoja vasten=) Oliko se totta vai ei. En tiiä, mut voisi uteliaisuutta käydä katsomassa.
VR- Kävellen olisit jo perillä=)
luukasa73
23.02.2010 15:11:31
niih se vamrmaan ois että säästä, säästä ja säästä ja sit osta kunnon setti sillä tosiaan sais varmasti hyvän.

nii tietenki jos on hyvät tuplapedaalit nii miks ostaa toista basaria mulle varmaan tuli tämmönen "hienoon settiin panostamis kuume" en tiiä.
just itekki älysin että yhtä hyvin polen hyvillä pedaleilla ku basareillaki

kiitti paljo neuvoita kaikki
enköhän mää uuen setin löyä näillä neuvoilla
Rumba-Ali
23.02.2010 15:23:12

Näi o. Sitäpaitsi - vaikket juuri nyt hetikohta olekaan keikkailemaan menossa, niin joskus se auvoisuus saattaa koittaa. Todennäköisesti tämä tapahtuu jossain pikkuisen kuppilan nurkkauksessa, johon sen tuplabassarimonsteriLARSsin sijoittaminen on melkeinpä mahdotonta. Silloin säästät aimo neliöitä tilassa, roudaaminen on kätevämpää ja lisäksi tulevat kalvonvaihtooperaatiotkin ovat puolet halvempia.
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön.
moderndrummer88
23.02.2010 15:41:17
Olis melko jäätävää lukea monen sivun ketjua jossa ei kukaan muu keskustelisi kuin luukasa ja iekku - järkyttävän kirjoitustyylin dynamic duo.
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)