Aihe: Yamaha tour custom 1 2 | |
---|---|
![]() 10.11.2009 21:20:20 | |
Brown Burst, klassikko. Ota ne =D | |
![]() 10.11.2009 21:48:02 | |
ragai: Mutta mutta, noilla Tour Customeilla kyllä soittelisi monta vuotta tyytyväisenä. Ja hyvät soundithan niistä lähtee, olkoon se väri sitten mikä tahansa. Kyllä 675€ Tour customeista millä värillä tahansa on hyvä ostos, varsinkin kun verrataan nykyiseen settiisi. Tuossa about tonnin hintaluokassa ei ole hirveästi varaa vielä värin suhteen olla valikoiva. Sinuna tarttuisin tilaisuuteen. Hinta/laatu-suhde todella kohdallaan! Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. | |
![]() 10.11.2009 22:11:59 | |
Mutta miksi ei löisi tiskiin satkua lisää ja ostaisi esim. Vendomelta käytetyt Recording Customit? http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=365352 Okei, jäisi virveli vielä pois ja yksi tomi vähemmän, ja väri olisi just pelkästään toi, mutta kuitenkin? Jos Yamaha kiinnostaa, niin onhan tässä ollut torilla kaupan männeinä aikoina useita RC, MC, OC yms. laatusettejä 900 - 1500 eurolla. Hyvän käytetyn instrumentin arvo ei laske, toisin on uusien laita. Niissä hinta tippuu siinä kuin missä tahansa tavarassa tai ajoneuvossa, uusi on aina uusi, käytetty on aina käytetty, ei niistä kukaan maksa samaa hintaa kuin uudesta vastaavasta. Esimerkiksi ostin taannoin vuosia vanhan, mutta erittäin hyvässä kunnossa olleen Premier Signia virpan, jota paukuttelin tyytyväisenä pari vuotta, sitten myin 20 euroa ostohintaa kalliimmalla pois. Olisiko hinta ollut jossain 300 euron paikkeilla. Jos olisin ostanut tuolloin jonkun hieman edullisemman virvelin uutena samalla 300 euron ovh hinnalla, tuskin olisin saanut myydessä kuin 150-200 euroa. Laatu pitää arvonsa. Tour Customeista mulla ei ole kokemusta, mutta käsittääkseni ne ovat kuitenkin ihan hyviä rumpuja. Yamaha ei ole enää vuosiin tuottanut markkinoille missään tuotantolinjassa mitään pilipali-rihkamaa, josta on kuluttajalle pelkkää harmia. Itselläni on kokemusta Yamahasta niin stereolaitteista, moottoripyöristä, kosketinsoittimesta, trumpetista, vetopasuunasta, fonista kuin rummuistakin. Kaikki ovat olleet hinta/laatusuhteessa mielestäni loistavia, enkä ole katunut mitään niistä! Rumpujen suhteen mulla on tällä hetkellä Recording Customin pönttöjä vuosilta 1983 - 2005. Rehellisyyden nimissä todettakoon, että vuoden 1983 pöntöt ovat edelleen täysin samassa iskussa, kuin tämän vuosikymmenen puolivälissä tehtaalta jakeluun tulleet pöntötkin. Itse en menisi tilaamaan uutta RC-settiä 3000 eurolla, vaan ennemmin ostaisin jonkun käytetyn puolet edullisempaan hintaan. Käytön jälkiä toki käytetyissä näkyy joskus enemmän, joskus vähemmän, mutta hintaero on kuitenkin huima. Mutta toki uutta valittaessa valikoima on ostajalle runsaampi ja värit / tomikoot helpommin mieleisekseen valittavissa. | |
![]() 10.11.2009 22:36:39 | |
Mutta miksi ei löisi tiskiin satkua lisää ja ostaisi esim. Vendomelta käytetyt Recording Customit? Oudot koot. 24" bd:n kanssa 15" tt... No ei kyllä mulle ainakaan. 16 ja/tai 18" jalalliset tomit Soundit, piuhat ja kajarit. | |
![]() 12.11.2009 18:58:11 | |
muuten on ihan hyvä setti, mutta se virveli on se ongelmakohta.. mun mielestä oli aika mitäänsanomaton vehje, ei siitä oikein löytäny minkäänlaista soundia. | |
![]() 12.11.2009 19:06:16 | |
Ernesti: muuten on ihan hyvä setti, mutta se virveli on se ongelmakohta.. mun mielestä oli aika mitäänsanomaton vehje, ei siitä oikein löytäny minkäänlaista soundia. No sulla onkin Dyna-Sonic vertailukohteena =D | |
![]() 13.11.2009 13:30:01 | |
Jep,eli setti lähti nyt tulemaan saksasta ocb värillä 675e .Onneksi tein tilauksen hyvissä ajoin kun tolla värillä,tuolla hinnalla on nyt loppunut. Saw värillä näyttäisi vielä tuohon 675e hintaan löytyvän.Kiitos tosiaan kaikille asiallisista kommenteista. | |
![]() 13.11.2009 15:18:50 | |
stratoonmikki: Jep,eli setti lähti nyt tulemaan saksasta ocb värillä 675e .Onneksi tein tilauksen hyvissä ajoin kun tolla värillä,tuolla hinnalla on nyt loppunut. Saw värillä näyttäisi vielä tuohon 675e hintaan löytyvän.Kiitos tosiaan kaikille asiallisista kommenteista. Onneksi olkoon! Tulet kokemaan hienoja hetkiä settisi kanssa. Vaihda lyöntikalvot asap. | |
![]() 15.11.2009 10:43:09 | |
Kailis: No sulla onkin Dyna-Sonic vertailukohteena =D :D ei mulla vielä sitä sillon ollu ku oli tour customit! mutta kyllähän sillä tourin virvelillä pärisyttää, ei huolta! | |
![]() 23.03.2013 16:06:44 | |
Tour Customeihin uudet kalvot hankinnassa. Ehdotuksia; nykyiset on kirkkaat emperorit päällä ja tehdaskalvot alla. Tanssimusiikkihommia enimmäkseen. | |
![]() 23.03.2013 18:46:19 | |
HotWheels: Tour Customeihin uudet kalvot hankinnassa. Ehdotuksia; nykyiset on kirkkaat emperorit päällä ja tehdaskalvot alla. Tanssimusiikkihommia enimmäkseen. Tanssimusahommiin laittaisin Coated Ambassadorit. Jos haluat alakalvotkin vaihtaa, niin sinne Clear Ambassadorit. Basariin Coated Powerstroke 3. | |
![]() 23.03.2013 19:39:08 | |
Velli: Tanssimusahommiin laittaisin Coated Ambassadorit. Jos haluat alakalvotkin vaihtaa, niin sinne Clear Ambassadorit. Basariin Coated Powerstroke 3. Onkohan minkälaista vaikutusta soundipuolella alakalvojen vaihtamisella alkuperäisistä...? | |
![]() 23.03.2013 19:42:16 | |
HotWheels: Onkohan minkälaista vaikutusta soundipuolella alakalvojen vaihtamisella alkuperäisistä...? Epäilisin, että ero on kuin yöllä ja päivällä. T: Joku joka tuskailee paskoista soundeista ja on liian köyhä kalvottamaan koko revohkan. Its better to die on your feet than live on your knees. | |
![]() 23.03.2013 20:45:05 | |
HotWheels: Onkohan minkälaista vaikutusta soundipuolella alakalvojen vaihtamisella alkuperäisistä...? En sanoisi, että ero on kuin yöllä ja päivällä, mutta luulen, että soundi paranee jonkun verran. Nuo setin alkuperäiset kaukoidän Remot ovat näet aitoja USA-versioita huonompia. Eihän alakalvojen vaihto tule edes älyttömän kalliiksi (n. 40€:lla selviää). | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)