lare21 30.09.2009 13:37:58 | |
---|
Niq: - Kuinka tämä virveli on valmistettu? - Kivestä hakkaamalla - Mahtoi olla kivuliasta...? siitä en tiedä, ainakaan vielä |
Kailis 30.09.2009 13:57:05 | |
---|
Niq: - Kuinka tämä virveli on valmistettu? - Kivestä hakkaamalla - Mahtoi olla kivuliasta...? -Miten sä kastroit niitä sonneja? -No kato ihan helppoa; kaks tiiliskiveä vaan ja pam! -No mahtoi olla kivuliasta? -Äkkiä oppi olemaan jättämättä sormia väliin... |
sahkuifk 30.09.2009 14:59:00 | |
---|
arse: Älä nyt viitti. Yks munkin kaveri meni ja teki kivibongot! Mistä luostarista tää munkki oli? Meinaan että jos Valaamosta niin vois tilata vaikka valetut Hell´s Bellit. Rölö:)))) Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |
seppo i 30.09.2009 17:46:57 | |
---|
... ja taas täysi neppiskilpa menossa hiekkalaatikolla. Ei kai tällä palstalla kannata kenenkään kysyä enää mistään asiasta. Paitsi vintagekamoista. Silloin kaikki on hiljaa, omat kädet omassa sylissä ja silmät tapillaan :E pojat pojat, ei se sointu vaihtamalla parane |
Bobana 30.09.2009 17:53:36 | |
---|
seppo i: ... ja taas täysi neppiskilpa menossa hiekkalaatikolla. Ei kai tällä palstalla kannata kenenkään kysyä enää mistään asiasta. Paitsi vintagekamoista. Silloin kaikki on hiljaa, omat kädet omassa sylissä ja silmät tapillaan :E Nii ja Sonoreista saa kysyä myös. Kaikki muut on kielletty. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
seppo i 30.09.2009 18:07:11 | |
---|
Pukki kaalimaan vartijana :P pojat pojat, ei se sointu vaihtamalla parane |
Nolte 30.09.2009 18:44:07 | |
---|
seppo i: ... ja taas täysi neppiskilpa menossa hiekkalaatikolla. Näin pääsi käymään, mutta se kyllä johtuu tuosta aloitusviestistä, jonka minä ainakin tulkitsin välittömästi pilailuksi. Jos olin väärässä, niin vilpittömät pahoitteluni rölöämisestä. |
Väsykäsi 30.09.2009 19:23:45 (muokattu 30.09.2009 19:23:53) | |
---|
Höhöö röllöö. Tällästä on Muusinetissä. Jos aloitusviesti ja kielioppi ei ole kunnossa ja on yhdys sana virheitä aina tulee rölöä niskaan. Aloittaja sattuu olemaan rumpalina mun kanssa samassa bändissä. Soittaa paremmin kuin kirjottaa. Jep palaan kitarakama DADAan. Amen Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
sahkuifk 30.09.2009 19:43:37 | |
---|
Väsykäsi95: Höhöö röllöö. Tällästä on Muusinetissä. Jos aloitusviesti ja kielioppi ei ole kunnossa ja on yhdys sana virheitä aina tulee rölöä niskaan. Aloittaja sattuu olemaan rumpalina mun kanssa samassa bändissä. Soittaa paremmin kuin kirjottaa. Jep palaan kitarakama DADAan. Amen No jos se on rumpalina sun kanssa niin kait siihen sitten se Firestonen snare tarvitaan. Mutta innolla odotan minäkin olleeni väärässä, ihan oikeesti :). Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |
Väsykäsi 30.09.2009 19:48:33 | |
---|
sahkuifk: No jos se on rumpalina sun kanssa niin kait siihen sitten se Firestonen snare tarvitaan. Mutta innolla odotan minäkin olleeni väärässä, ihan oikeesti :). Mutta eikös tehdäkin sillaiten että kunhan Lare sen kivivirpansa saa, niin laitan Maihinnoisuun reeneistä tallenteen notta miten virpa soi. Jookosta kookosta? Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
markkuliini 30.09.2009 20:01:52 (muokattu 30.09.2009 20:04:05) | |
---|
Rölöily johtuu siitä että tämän mystisen kivivirvelin olemassaoloon ei uskota. Aiheen aloittajallakaan ei ole siitä ilmeisesti havaintoja, muuta kun naapurin jutut. Itsekin pidän tätä ihan huuhaa-juttuna, en ikinä ole kuullut/nähnyt kivestä tehtyä rumpua. Aika monta muuta rumpua olen nähnyt. Vähän niinkuin "Jutellaanpas siitä nyt että Aira Samulin on hei muuten alien." Vaikea siitä on asiallisesti puhuta, ennenkuin itse näkee ja uskoo. Edit: Niin ja mitä tämä vuolukiven viilutus oikein on? :D Tuleeko siitä kivivaneria? "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
lare21 30.09.2009 20:29:38 (muokattu 30.09.2009 20:30:19) | |
---|
Kyllä siitä on oikeasti kivinen tulossa :)Ja viilutus nyt oli minun oma virhe, kun kuulin ohimennen väärin. Ja ääninäytettä ja kuvia tulossa, kun saan sen soitettavaks |
lare21 30.09.2009 20:36:09 (muokattu 30.09.2009 20:50:09) | |
---|
Väsykäsi95: Höhöö röllöö. Tällästä on Muusinetissä. Jos aloitusviesti ja kielioppi ei ole kunnossa ja on yhdys sana virheitä aina tulee rölöä niskaan. Aloittaja sattuu olemaan rumpalina mun kanssa samassa bändissä. Soittaa paremmin kuin kirjottaa. Jep palaan kitarakama DADAan. Amen Kiitti allu! On tainnu mullakin pari äikän tuntia jääny käymättä. |
hollmi-5 30.09.2009 20:40:40 | |
---|
Väsykäsi95: Mutta eikös tehdäkin sillaiten että kunhan Lare sen kivivirpansa saa, niin laitan Maihinnoisuun reeneistä tallenteen notta miten virpa soi. Jookosta kookosta? Näin tekee kunnon väki. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Väsykäsi 30.09.2009 20:41:54 (muokattu 30.09.2009 20:43:25) | |
---|
lare21: Kiitti allu! On tainnu mullakin pari äikän tuntia jääny tekemättä. Lause lopetetaan pisteeseen. Itse asiassa niska on viivasuora ja toiminta on erittäin alhainen. |
Kailis 30.09.2009 22:13:44 | |
---|
Juttelin Juhan af Grannin kanssa, ja hän oli saanut varman tiedon siitä että tuo mystinen, galaktista alkurytmiä välittävä rumpumaailmankaikkeuden Nooan arkki ja Graalin malja on olemassa. Pyydän anteeksi. |
Strumbali 01.10.2009 08:29:51 | |
---|
Vai hirven nuolukivestä? Minulla on valitettavasti mielikuva, että olen nähnyt marmorista tehdyn virvelirummun. Valitettavati vielä löysin semmoisen googlaamalla. http://www.mikedolbear.com/story.asp?StoryID=1918 Se toinen rumpu. Tämä ei ole se, jonka olen nähnyt aikaisemmin. Valitamme pahoittelua kovasti. ;) HOJO |
hollmi-5 01.10.2009 09:15:02 | |
---|
Strumbali: Vai hirven nuolukivestä? Minulla on valitettavasti mielikuva, että olen nähnyt marmorista tehdyn virvelirummun. Valitettavati vielä löysin semmoisen googlaamalla. http://www.mikedolbear.com/story.asp?StoryID=1918 Se toinen rumpu. Tämä ei ole se, jonka olen nähnyt aikaisemmin. Valitamme pahoittelua kovasti. ;) Tuo linkin rumpu ontehty "valumarmosrista". Valaminen on paljon helpompaa, kuin rungon työstäminen massiivisesta järkäleestä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Strumbali 01.10.2009 09:52:41 | |
---|
hollmi-5: Tuo linkin rumpu ontehty "valumarmorista". Valaminen on paljon helpompaa, kuin rungon työstäminen massiivisesta järkäleestä. Aaniin, cast man made, tosiaan. No enpä asiantuntijaksi marmoreiden suhteen voi kyllä heittäytyäkään.... väittivät sitä kuitenkin kiveksi. HOJO |
tml 01.10.2009 11:35:06 | |
---|
Voihan niitä tehdä mistä materiaalista tahansa. Pitää vain muistaa, että rumpu soi paremmin jos rungon paksuus on pienempi kuin sen säde. |