Kailis 07.08.2009 21:33:10 (muokattu 11.08.2009 01:05:25) | |
---|
Mulla vois olla vanha Stardrum josta on red sparkle wrap haljennut. Vois repiä sen helvettiin ja kokeilla miten toimis mahongin päällä tuo tapetti. |
Bumbarr 08.08.2009 18:14:56 | |
---|
Kailis: Mulla vois olla vanha Stardrum josta on red sparle wrap haljennut. Vois repiä sen helvettiin ja kokeilla miten toimis mahongin päällä tuo tapetti. Iik... Koht mä en oo hei uniikki! kauheet.. Mutta oikeesti ihan mahtavaa, jos tää innostais jonkun muunkin säheltämään, kun omasta tulee näillä näpeillä varmasti kammottavaa kakkelia:D Kilpikonnat rockkaa! |
Kailis 09.08.2009 04:22:19 | |
---|
Bumbarr: Iik... Koht mä en oo hei uniikki! kauheet.. Mutta oikeesti ihan mahtavaa, jos tää innostais jonkun muunkin säheltämään, kun omasta tulee näillä näpeillä varmasti kammottavaa kakkelia:D Jou. Kitaristi on aika paha ammattilainen. Se on opiskellut muotoilua ja tekniikoita, sen lisäksi se osaa oikeesti väsätä. Mut kattellaan, oon kyl ihan vitun laiska duunaa mitään, toisaalta toi ois aika hauska ja helppo homma. Oikeesti hei? Laminoitu tapetti rumpuun? Cool. |
local reason 11.08.2009 00:55:40 | |
---|
Oon parit rummut tapetoinu. Ei oikein vörki. Repeilee roudatessa. Pienikin määrä vettä pilaa pinnan. Kontaktimuovi on parempi. |
Kailis 11.08.2009 01:04:50 | |
---|
local reason: Oon parit rummut tapetoinu. Ei oikein vörki. Repeilee roudatessa. Pienikin määrä vettä pilaa pinnan. Kontaktimuovi on parempi. Lakka päälle man. Ei repeile eikä kastu. |
Mikael 11.08.2009 10:58:19 | |
---|
Mahtava idea! Annoin plussan. Näen jo silmissäni hienoja vanhoja tapetteja... vidhu kun oliskin nurkissa jotkut ok laatusiet projektipöntöt. Ennen ei ollut mitään - nyt on. |
Davos 12.08.2009 13:50:52 | |
---|
markkuliini: Tähän asti oli hyvä tarina. :) Mä tiedän. Se kuulostaa pahalta mutta se on oikeasti hieno! Yritän laittaa kuvaa joskus :) www.myspace.com/cardiaccatalyst |
Bumbarr 31.08.2009 15:57:09 | |
---|
No niin.. nyt on projekti rummut tähtäimessä ja varmistin poistettu! En vaan perkules osaa päättää tapetista.. Yritin jo kysyä vaimokkeesta, mutta ei se nähtävästi hirveästi noista rumpuasioista ymmärrä.. Nyt ei tehdä olohuonetta :D. Kahteen vaihtoehtoon olen karsinut http://www.tapettitalo.fi/mallit/68992.html Tämä kumman vaan värisenä taikka http://www.tapettitalo.fi/mallit/332817.html tämä punaisena.. Olen hieman kallellani tuohon jälkimmäiseen, mutta kun ois se vaaleekin setti siisti! AAPUUVA! Kilpikonnat rockkaa! |
Niq 31.08.2009 16:22:18 | |
---|
Bumbarr: tämä punaisena.. Olen hieman kallellani tuohon jälkimmäiseen, mutta kun ois se vaaleekin setti siisti! AAPUUVA! Tämän ottaisin minäkin. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Kailis 31.08.2009 17:22:57 (muokattu 31.08.2009 17:52:52) | |
---|
Hyvä Bumtsi! Uranuurtajia tarvitaan. Muista tehdä koepala lankkuun jos laminointitekniikkaa ajattelit. Tänne sitten kokemuksia. Kandee ehkä pyytää pieni pala tapettia ennen kuin ostaa rullan. Onpas muuten vähän helkkarin hyvän näköisiä tapetteja tuolla, olin jo melkein unohtanut. Meillä on olohuoneessa näitä kahta viimeistä. http://www.tapettitalo.fi/mallit/64306.html Rummut saattaisin tehdä tästä; http://www.tapettitalo.fi/mallit/68269.html |
seppo i 31.08.2009 17:56:47 | |
---|
Mitenköhän nuo tapetit kestää auringonvalon vaikutusta, kun esim. aito puukin (esim. mun naturaalivaahtera -Sonorit) tuppaa haalistumaan, myös sen lakkauksen alla. Ei ole tarkoitus lannistaa ketään, mutta tuli vaan mieleen.. Vaikka ne tapettikuviot on hauskat rumpujen pinnoilla, niin silti pinnoittaisin paremmat rummut esim. Osmo Colorin värivahalla. Sillä saa hienoa jälkeä, kun näkee vähän pohjatöissä vaivaa. Osmo kuivuu kovemmaksi kuin tavallinen maalipinta ja mahdollisten kolhujen korjaus onnistuu samalla aineella saumattomasti. |
Kailis 31.08.2009 18:04:27 | |
---|
Aika vähän, jos sitäkään, mun rummut näkee päivänvaloa, eikä ainakaan ongelmaksi asti. Osmo on ihan hieno, mutta tapetti se ei ole =D |
Tindrum 31.08.2009 20:38:04 | |
---|
seppo i: Mitenköhän nuo tapetit kestää auringonvalon vaikutusta, kun esim. aito puukin (esim. mun naturaalivaahtera -Sonorit) tuppaa haalistumaan, myös sen lakkauksen alla. Ei ole tarkoitus lannistaa ketään, mutta tuli vaan mieleen.. Vaikka ne tapettikuviot on hauskat rumpujen pinnoilla, niin silti pinnoittaisin paremmat rummut esim. Osmo Colorin värivahalla. Sillä saa hienoa jälkeä, kun näkee vähän pohjatöissä vaivaa. Osmo kuivuu kovemmaksi kuin tavallinen maalipinta ja mahdollisten kolhujen korjaus onnistuu samalla aineella saumattomasti. Osmo on hyvä ja helppo, mutta mielestäni vielä hienompaa jälkeä on syntynyt Danish Oililla (kiinanpuuöljy). Kiilto on korkeampi ja kovempi - joskin pohjatyöt on tehtävä siksi huolellisemmin. Lopputulos on lähes hienon, sileän lakkauksen veroinen. Yritys on ensimmäinen askel epäonnistumiseen. -Homer Simpson- |
DonH 02.09.2009 13:57:12 | |
---|
Menee ehkä pikkusen OT:n puolelle, mutta ite olen tässä tulevina viikkoina tekemässä basariprojektia. Sen uusi pinnoite tulee olemaan leopardikarva. (JOO JOO, on tekokarvaa.. Ei tarvi viherpiiperöiden alkaa huutamaan) Jännä nähä mitä tuostakin tulee. Lisäksi basarin sisälle tulee valot. Sillä tuolla torilla 22" läpinäkyvää kalvoakin etsiskelen. "Perkele noi rummut jytisee! Voi vitsit, tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa." |
Ville.K 02.09.2009 13:59:22 | |
---|
DonH: Menee ehkä pikkusen OT:n puolelle, mutta ite olen tässä tulevina viikkoina tekemässä basariprojektia. Sen uusi pinnoite tulee olemaan leopardikarva. (JOO JOO, on tekokarvaa.. Ei tarvi viherpiiperöiden alkaa huutamaan) Jännä nähä mitä tuostakin tulee. Lisäksi basarin sisälle tulee valot. Sillä tuolla torilla 22" läpinäkyvää kalvoakin etsiskelen. :O:O:O Ethän vaan discomusiikkia meinaa veivata? ;) Asiaanhan kuuluu luonnollisesti basarin mukaan vilkkuvat valot? ;) "No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv |
DonH 02.09.2009 14:09:45 | |
---|
Ville.K: :O:O:O Ethän vaan discomusiikkia meinaa veivata? ;) Asiaanhan kuuluu luonnollisesti basarin mukaan vilkkuvat valot? ;) No sinne tulee varmaan Discopallo tahi joku pyörivä valojuttu. Katsotaan nyt. basarilla temmotaan niin hienoa ja limaista disco/lounge-musaa että naiset on ihan myyrät märkinä. "Perkele noi rummut jytisee! Voi vitsit, tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa." |
Ville.K 02.09.2009 19:46:15 | |
---|
DonH: No sinne tulee varmaan Discopallo tahi joku pyörivä valojuttu. Katsotaan nyt. basarilla temmotaan niin hienoa ja limaista disco/lounge-musaa että naiset on ihan myyrät märkinä. No kyllä jos eläimellisen karvaisen basarin sisässä discopallot pyörii, niin lämpieehän siinä jo miehetkin ;) "No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv |
DonH 02.09.2009 20:33:18 | |
---|
Ville.K: No kyllä jos eläimellisen karvaisen basarin sisässä discopallot pyörii, niin lämpieehän siinä jo miehetkin ;) Hmm... No sitä en toivo niin kauhean kovasti. Ainut ongelma miten tuosta saa ilman dembbiä hyvän saundin. Pitää varmaan vain tehdä märkä saundi. Eli lyöntipuolen kalvoa löysälle. Kyllä se mikitys hoitaa loput... ;) "Perkele noi rummut jytisee! Voi vitsit, tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa." |
Ville.K 02.09.2009 21:00:03 | |
---|
DonH: Hmm... No sitä en toivo niin kauhean kovasti. Ainut ongelma miten tuosta saa ilman dembbiä hyvän saundin. Pitää varmaan vain tehdä märkä saundi. Eli lyöntipuolen kalvoa löysälle. Kyllä se mikitys hoitaa loput... ;) Kylläkyllä, ja eihän se disco (omasta mielestäni) hirveän soivaa basaria huudakkaan :) "No ehkä sinä oot vaan syntynyt sähkörumpaliksi" -Dv |
ruuhkis 03.09.2009 02:10:09 | |
---|
Jatketaan OT linjalla...mut siis "kiksukarvaa" ? Kannattaa olla melkosen varuillaan ettei joku peltisepän viiksillä varustettu amis (anteeksi teille joita loukkaan) tule setin kohdalle pyörimään karjala lippis päässään ja mahdollisesti myös ryöstämään korollaan uutta hattuhyllyn päällistä...ja se basarikin menis hienosti sille takakonttiin subbarikoteloksi... ja sit ne kastuvat myyrät? miksi naisilla olisi mukanaan myyrät? ja jos jokin kastuu leopartinkarvat nähdessään niin se on tämän yllä mainitun amiksen kolvin kärki, enkä tarkoita sitä kolvia joka on siinä klyyvarin keskellä vaan sitä toista joka sijaitsee huomattavasti alempana. Mikäli joku ei huomannut, itseltäni ei heru juurikaan arvostusta tälle inanalle karvalle. ;) |