KoRn88. 27.01.2003 18:05:34 | |
---|
Voi olla että kun sulla korn on se EQ2 nii siihen ei välttämättä kannata mitää laittaa. menee vaa saundi... jaajaa. no mut eikös kevlar patchien pitäis aivan pikkusen parantaa ääntä. en kyllä tiedä ku ei oo paljon kokemusta mut jostain on vain jäänyt sellainen käsitys. mutta en mä semmosta hommaa jos saundi menee. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Jaska 27.01.2003 18:34:08 | |
---|
se saattaa parantaa tai se saattaa huonontaa, mielipide kysymys. tietysti on niitäkin läppiä mitkä ei vaikuta ääneen mut suojaa kalvoa |
Joku vaa 27.01.2003 20:27:00 | |
---|
Tota mä pistin aquarianin vastaavan pinstripeen... no vittu aivan ku vanuu ois nuija osunu (= |
KoRn88. 27.01.2003 22:21:34 | |
---|
Tota mä pistin aquarianin vastaavan pinstripeen... no vittu aivan ku vanuu ois nuija osunu (= vanuu? onko se muuten kevlar patch se sun aquarian? Jos on niin satutko muistaan sen patchin mallia? Ja lähtikö siitä hyvä ääni ku en tajunnu tota vanuu juttua? ------------Stampeden rumpali--------------- |
Mikko A 28.01.2003 00:27:43 | |
---|
Kuule Korn, niitä Evansin patchejä löydät Thomannilta kun haet sanalla "patch". En kyllä vieläkään tiedä onko ne Kevlaria... Miks sen sitäpaitsi pitää olla just Kevlaria??? Miksei muut kelpaa kun ei tota Kevlaria näy piruliuta löytyvän...!!!??? ~Solitary shell~ |
KoRn88. 28.01.2003 07:11:37 | |
---|
Kuule Korn, niitä Evansin patchejä löydät Thomannilta kun haet sanalla "patch". En kyllä vieläkään tiedä onko ne Kevlaria... Miks sen sitäpaitsi pitää olla just Kevlaria??? Miksei muut kelpaa kun ei tota Kevlaria näy piruliuta löytyvän...!!!??? joo mä tiiän että siellä löytyy sitä evansia. No mä vaan aattelin ku joku täällä jossain joskus sano, että kevlar patchista lähtis parempi ääni mut en sit tiedä. Mulla muuten tuli kalvon mukana semmonen evansin patchi mutta mä en oikein tykkää ku siinä muuttuu sit ääni jotenki semmoseks pehmeäks tai en mä osaa selittää. ------------Stampeden rumpali--------------- |
WyW 28.01.2003 10:34:21 | |
---|
Miks sen sitäpaitsi pitää olla just Kevlaria??? Miksei muut kelpaa kun ei tota Kevlaria näy piruliuta löytyvän...!!!??? Toi kevlari kestää yleensä mitään. Semmonen normilätkä ei.. tai ainakin Iron Cobran muovinuijat porautuu läpi nopeasti normipatchistä. Kevlari kestää. Pööp. |
Jaska 28.01.2003 12:15:59 | |
---|
|
Joku vaa 28.01.2003 14:59:04 | |
---|
Sitä mä ny vaa tarkotin että se EQ2 on sen verran paksu että ääni voi tavallaan demppautua hengellitä... tai miten sen ny sanois mutta kumminki toi patchi on iha hyvä johonki yks kerros kalvoo. |
KoRn88. 28.01.2003 15:42:31 | |
---|
joo kiitti jaska. eikös tuo falam oo kevlaria vai? joo vissiin se kevlar on samaa mitä luotiliiveissä. ja sit joku vaan, saattaa olla että ääni demppaantuu liikaa ku tuommosen siihen lyö mutta aattelinpa kuitenkin kokeilla. voihan sen ottaa pois jos ei miellytä. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Joku vaa 28.01.2003 19:17:52 | |
---|
Sitä ei saa pois. kokemusta on (= |
KoRn88. 28.01.2003 20:44:01 | |
---|
Sitä ei saa pois. kokemusta on (= ai jaahas. vai että sillain. ------------Stampeden rumpali--------------- |
Mikko A 28.01.2003 22:43:19 | |
---|
Sitä ei saa pois. kokemusta on (= No voi perkele...! Ostan kohta EQ3sen ja pitäis pistää siihen jotain suojaamaan kun tykkään soitella noilla kuminuijilla ja sain PinStripenki rikki just viime viikon lopulla. Toi EQ3 onki jo sen hintaluokan kalvo etten mielellään rikkois sitä heti... Mutta en mä halua mitään vanusoundia! Mikä eteen?? ~Solitary shell~ |
Jaska 28.01.2003 23:12:33 | |
---|
No voi perkele...! Ostan kohta EQ3sen ja pitäis pistää siihen jotain suojaamaan kun tykkään soitella noilla kuminuijilla ja sain PinStripenki rikki just viime viikon lopulla. Toi EQ3 onki jo sen hintaluokan kalvo etten mielellään rikkois sitä heti... Mutta en mä halua mitään vanusoundia! Mikä eteen?? osta evanssin läpinäkyvä lätkä, ei vaikuta ääneen, väitetään, mutta kuluu helposti
|
Rock N Roll children 01.08.2006 01:26:57 (muokattu 01.08.2006 01:28:24) | |
---|
No voi perkele...! Ostan kohta EQ3sen ja pitäis pistää siihen jotain suojaamaan kun tykkään soitella noilla kuminuijilla ja sain PinStripenki rikki just viime viikon lopulla. Toi EQ3 onki jo sen hintaluokan kalvo etten mielellään rikkois sitä heti... Mutta en mä halua mitään vanusoundia! Mikä eteen?? tää on yli 1280 päivää vanha ketju mutta laitan tänne ny mikä mulla on tossa mun Powerstroke 4 kalvossa suojana. Eli mulla on siinä tommonen ( http://www.thomann.de/thoiw3_danmar_210dk_prodinfo.html) Danmarin suoja. Toi on ihan helvetin kovaa materiaalia ja ei oo menny viä rikki ja uskon ettei menekkää. Oon kyllä tykänny basarin saundista aiva täysin. Tosta läpyskästä basariin tuli napsua lisää. |
Starless 03.08.2006 01:43:47 (muokattu 03.08.2006 01:45:20) | |
---|
siis kyllähän se falam slam hyvä on jos sulla ei meinaa kalvo kestää ku poljet muovinuijjilla täysillä mutta hiljasta en tykkää yhtään soittaa jos on slami kalvossa kannattaa pistää kaks kalvoa joista toinen vähemmän dempattu mielummin clear ja et lyö siihen sitten mitään falam slameja Toinen kalvo sitten sitten ehkä joku powerstroke tai tällanen Aina tulee jossain vaiheessa halu virittää kalvoa muihin tyylilajeihin sopivaksi. Edit: niin ja ohan noita suojälätkiä jotka ei saundiin vaikuta juuri ollenkaan... ite en oo vaan nähny enkä kokeillu |
Simbe 03.08.2006 09:30:48 (muokattu 03.08.2006 09:50:30) | |
---|
|