lkx 24.06.2009 23:34:11 | |
---|
hansakemanelius: Siis missä tämä kalvojen luovutus on tapahtunut? Vinnie ei tietääkseni ainakaan viime viikolla Suomessa käynyt joten jossain muuallako? Tällä hetkellä Vinnie kiertää maailmaa Jeff Beckin bändissä. Yrittelin Guuglettamalla tsekkailla miten ne Beckin kiertueet menee. Äkkiseltään ei löytynyt viitteitä Äccädäcän ja Colajuutan yhteydestä. Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
Pieni rumpalipoika 25.06.2009 07:02:13 | |
---|
lkx: Yrittelin Guuglettamalla tsekkailla miten ne Beckin kiertueet menee. Äkkiseltään ei löytynyt viitteitä Äccädäcän ja Colajuutan yhteydestä. Äijät kuolaa täällä perse hiessä joidenkin kalvojen perässä, kun tuo "ämmä" nauraa partaansa. Hoho. Rummut nurin ja nussimaan! |
JaanaE 25.06.2009 18:23:02 | |
---|
Pieni rumpalipoika: Äijät kuolaa täällä perse hiessä joidenkin kalvojen perässä, kun tuo "ämmä" nauraa partaansa. Hoho. Ensinnäkään en ole "ämmä" ja toiseks en todellakaan naura. Lähinnä itkettää kun kukaan ei usko kyseistä tapahtuneen. Mutta kuten sanoin, antaa asian olla. Lyön rumpukalvot mökillä saunan seinään 5" rautanauloilla ja laitan Phillin sign. rumpukapulat ristiksi päälle. Eiköhän siitä joku nähtävyys siitäkin synny:) Ja Vinnie todella oli Helsingissä ke 17.6. Stadikalla. Että se siitä. Ja rumpukalvot ja Phillin sign. rumpukapulat sain stadikalla ollessani siellä töissä. Nyt en enää vastaa keskenkasvuisille, jotka eivät ymmärrä yhtään mitään. |
JaanaE 25.06.2009 18:36:54 | |
---|
lkx: Yrittelin Guuglettamalla tsekkailla miten ne Beckin kiertueet menee. Äkkiseltään ei löytynyt viitteitä Äccädäcän ja Colajuutan yhteydestä. Ei Vinnie Helsingissä soittamassa ollutkaan..Phillin ystävänä pyyhki hikeä hänen otsaltaan ja kokosi hänen rumpunsa:) |
moderndrummer88 25.06.2009 18:40:52 | |
---|
JaanaE: Ei Vinnie Helsingissä soittamassa ollutkaan..Phillin ystävänä pyyhki hikeä hänen otsaltaan ja kokosi hänen rumpunsa:) Tämähän juttu alkaa paisua melkoisesti, Vinnie Colaiuta Phil Ruddin rumputeknikkona? "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
JaanaE 25.06.2009 19:44:15 | |
---|
moderndrummer88: Tämähän juttu alkaa paisua melkoisesti, Vinnie Colaiuta Phil Ruddin rumputeknikkona? Kai te nyt vähän huumoria ymmärrätte:) |
moderndrummer88 25.06.2009 20:05:47 | |
---|
JaanaE: Kai te nyt vähän huumoria ymmärrätte:) Joo, mutta mysteeri on se, että mitä se Colaiuta toimitti hesassa, vai oliks tää kokonaan sitä "huumoriosuutta"... "Ja siitäkin syystä, pysytään erossa huumeista, viinasta ja uudemmasta jazzista" |
JaanaE 25.06.2009 20:18:07 | |
---|
moderndrummer88: Joo, mutta mysteeri on se, että mitä se Colaiuta toimitti hesassa, vai oliks tää kokonaan sitä "huumoriosuutta"... Tässä vaiheessa on parempi jo, etten tiedä enää mitään, ettei mene työpaikka. Mutta paljon totta..jätetään Vinnie pois..ja toiseks olen jo huomannut, että ihan sama mitä sanoo..kukaan ei usko kuitenkaan..joten ihan oikeasti antaa olla. Annan rumpukalvot tuttavan tuttavan pojalle, joka on sentään edes kiinnostunut rummunsoitosta ja jopa ACDC-fani ja joka tietää että mä puhun totta. On mulla PhilRuddin nimikoidut rumpukapulatkin..joita muuten ei edes myydä suomessa..sain ne samaan aikaan. Mut kuten sanoin jo aiemmin..ei kukaan usko..jopa ihan taviksella on joskus "munkki" joutua tilanteisiin joihin ei muuten joutuisi:) ja koska ne on niin kaukaa haettuja..niin osan on pakko olla totta..ei kukaan keksisi tuota pelkästään päästä varsinkaan jos olisi valmis maksamaan Charles Plogmannin pöksyistä enemmän kuin PhillRuddin sign kapuloista..hei haloo... |
hansakemanelius 25.06.2009 20:26:03 (muokattu 25.06.2009 20:26:12) | |
---|
JaanaE: Tässä vaiheessa on parempi jo, etten tiedä enää mitään, ettei mene työpaikka. Mutta paljon totta..jätetään Vinnie pois..ja toiseks olen jo huomannut, että ihan sama mitä sanoo..kukaan ei usko kuitenkaan..joten ihan oikeasti antaa olla. Annan rumpukalvot tuttavan tuttavan pojalle, joka on sentään edes kiinnostunut rummunsoitosta ja jopa ACDC-fani ja joka tietää että mä puhun totta. On mulla PhilRuddin nimikoidut rumpukapulatkin..joita muuten ei edes myydä suomessa..sain ne samaan aikaan. Mut kuten sanoin jo aiemmin..ei kukaan usko..jopa ihan taviksella on joskus "munkki" joutua tilanteisiin joihin ei muuten joutuisi:) ja koska ne on niin kaukaa haettuja..niin osan on pakko olla totta..ei kukaan keksisi tuota pelkästään päästä varsinkaan jos olisi valmis maksamaan Charles Plogmannin pöksyistä enemmän kuin PhillRuddin sign kapuloista..hei haloo... Jotkut kamat ovat arvossaan: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1704063 Kyllähän noista kalvoista ja kapuloista joku kova fani voi maksaa muutaman kympin. Pitää vaan löytää se oikea tyyppi. Tuota Vinnie-juttua en kuitenkaan niele ennenkuin oikeaksi todistetaan. Twistkompilla pärjää pitkälle... |
JaanaE 25.06.2009 20:43:17 | |
---|
hansakemanelius: Jotkut kamat ovat arvossaan: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1704063 Kyllähän noista kalvoista ja kapuloista joku kova fani voi maksaa muutaman kympin. Pitää vaan löytää se oikea tyyppi. Tuota Vinnie-juttua en kuitenkaan niele ennenkuin oikeaksi todistetaan. Jos ollaan ihan rehellisiä....niin Vinnie oli siellä..mutta se siitä:) |
Sky Blue Sky 25.06.2009 20:45:39 | |
---|
JaanaE: Jos ollaan ihan rehellisiä....niin Vinnie oli siellä..mutta se siitä:) Varmuudella tiedan, etta Vinnie oli viime viikolla New Yorkissa. Eli se siita. |
JaanaE 25.06.2009 20:53:57 | |
---|
Sky Blue Sky: Varmuudella tiedan, etta Vinnie oli viime viikolla New Yorkissa. Eli se siita. Niin sinne pääsee lentäen aika lyhyessä ajassa. Ja 24.6 Vinnie soitti jo Englannissa..eikö ole ihme juttu..että maailma on niin pieni ja lentokoneella pääsee mihin vain muutamassa tunnissa:) |
hansakemanelius 25.06.2009 20:55:33 | |
---|
JaanaE: Niin sinne pääsee lentäen aika lyhyessä ajassa. Ja 24.6 Vinnie soitti jo Englannissa..eikö ole ihme juttu..että maailma on niin pieni ja lentokoneella pääsee mihin vain muutamassa tunnissa:) Musiikkitoimittajana olen erittäin yllättynyt ettei tuosta olisi vuotanut mitään tietoa julki. Twistkompilla pärjää pitkälle... |
JaanaE 25.06.2009 21:01:53 | |
---|
hansakemanelius: Musiikkitoimittajana olen erittäin yllättynyt ettei tuosta olisi vuotanut mitään tietoa julki. Ai niin iso asia? Mun mielestä isompi asia olis jos Charles Plogman olisi ollut silloin paikalla:) |
hansakemanelius 25.06.2009 21:11:16 (muokattu 25.06.2009 21:12:02) | |
---|
JaanaE: Ai niin iso asia? Mun mielestä isompi asia olis jos Charles Plogman olisi ollut silloin paikalla:) No Chali entisenä rockmuusikkona on hyvinkin voinut olla paikalla, sitä en ihmettelisi ollenkaan. Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Pieni rumpalipoika 25.06.2009 21:17:17 | |
---|
JaanaE: Tässä vaiheessa on parempi jo, etten tiedä enää mitään, ettei mene työpaikka. Top Secret-duunia AC/DC:n keikalla! Olitko henkivartijana? Go Jaana Go! Hoho. Rummut nurin ja nussimaan! |
seppo i 25.06.2009 21:18:15 | |
---|
Aika iso juupas-eipäs tuli jostain Phil Ruddin kapuloista ja kalvoista. Jos tarina on tosi ja sen saa myytyä totena mahdolliselle kalvojen ostajalle, niin vastuu on siirtynyt maksajalle. Mutta niin kuin näkyy, uskottavuutta ei ole helppo saavuttaa, jengi vaan on aika (terveen) kyynistä ja epäileväistä. Ehkä ne on parasta pitää itse tai tosiaan antaa sukulaipojan settiin jatkokäyttöön. |
Juise -67 25.06.2009 21:19:20 | |
---|
vanhoista kamoista tuli mieleen et mullahan on jeesuksen vanha akustinen kitara varastossa.... ...se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys.. |
hansakemanelius 25.06.2009 21:56:21 | |
---|
Twistkompilla pärjää pitkälle... |
sahkuifk 25.06.2009 22:05:14 | |
---|
7.6-09 aamupäivällä potkin Elviksen auton renkaita ja samalle kengälle putosi kimalletta David Bowien esiintymisasusta. Kengällä on myöhemmin astuttu Islannissa koiranpaskaan mutta putsattu on. Myydään parina, mikä olisi kohtuupyynti? Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. |