Aihe: Rumpukamaa UK:sta
1 2 3
OPJ1974
18.02.2009 14:12:35

Krhm.. mä laitoin tilaukseen jo eilen, muutaman päivän asiaa mietittyäni.. katsotaan... "Country" -kohta ainakin laskutustiedoista löytyi ja VISA-laskutus meni läpi hienosti ja hyväksytysti. Postikuluiksi ilmoittivat 12,5 puntaa.

Sen verran täytyy taustoittaa, että Noltelta kysyin tuosta rummusta yv:nä, kun tuon kaupan brittein maalta löysin... 181,5 puntaa (noin 208 euroa) postikuluineen, ei tosiaan paha, jos menee läpi :DD

Vähän päivitystä tilanteeseen. VISA-laskutus tuolta siis onnistuu ja toimitukset ulkomaille ok. TOSIN itse "pomo" otti lafkasta yhteyttä, kun tuohon postitusmaksuun tulee 25 punnan korotus. Kyseli, että haluanko vielä tilata ja onko tuo lisämaksu ok.

Itse lomakkeella tehtävä tilaus kun koskeekin postimaksujen osalta vain UK-toimituksia.

Eli siis lopullinen hinta onkin 181,5 + 25,00 = 206,5 puntaa eli nykykurssilla noin 233 euroa. (Postimaksujen osuus 37,5 Puntaa).

Tilasin rummun joka tapauksessa, kun ei tuo 230 niin paha summa vieläkään ole... ja punnan kurssi on edelleen laskusuunnassa (toim. huom). Joten oletettavaa on, että kun korttia tässä lähiviikkoinen veloitetaan, hinta on edullisempi.

Toimitusaika 3-4 viikkoa, kun heiltäkin ko. rumpu oli varastosta loppu.
"Where is the stage?"
Nolte
18.02.2009 14:25:59
Eli siis lopullinen hinta onkin 181,5 + 25,00 = 206,5 puntaa eli nykykurssilla noin 233 euroa.

Vieläkin on laatuun nähden ihan puoli-ilmainen. Minusta.
meiän bändin paras rumpali
miän vain
18.02.2009 18:22:52

Auts. Versa 18" crash ja 12" haikat olis aika jees. Kimppaa? Anyone?

Kohiseva ja matalasointinen ohut rokkiride hyvällä kellolla, mulle. Ideoita?
Kailis
18.02.2009 20:58:20

Vaikeahko yhtälö. Mulla on Bosphoruksen custom, 21", ohut ja isolla sorvaamattomalla kellolla. Toimii. Yritän tsekkaa noi kun teen duunit.
Kailis
18.02.2009 21:31:33

Jos olis Antique ohkasena vois olla aika jees. Miksei myös Traditional, mutta ton Antiquen kupusoundi voi olla parempi. Myös Gold ohuena toimis ihan varmasti kun on iso kello, mutta niitä ei kovin ohuena taida saada.
Niq
18.02.2009 21:44:17 (muokattu 18.02.2009 21:45:56)

Konppaan Kailista. Bosphoruksen jotain tuon tyylistä testailinkin, crashaantyvä ja selkeä kello. Olisiko joku Antique medium tai medium thin ollut. Medium thin noissa bosseissa vastaa kyllä monen valtamerkin thin-paksuuksia, ohuet on sitten todella ohuita.

EDIT: Oma peltisatsi kainaloon, juna tampereelle ja pieni kävelymatka herra Salon pytinkiin hakemaan se sopiva. Etukäteen kun kerrot toiveita niin se katsoo hieman valmiiksi sellaista mitä haet.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Kailis
18.02.2009 21:54:51 (muokattu 18.02.2009 21:56:17)

Ai että Manchesteriin, eiku Tampesteriin =D Tottakai se olis paras vaihtoehto. Tosin junalippu Helsingistä n. 50 euroa ja 22" 386 euroa. Pikkisen säästää tuolta UKK:sta tilatessa, varsinkin jos lähtis muutama kinppaan tasaamaan rahtia. Aika hyvin saa käsityksen jos kuuntelee klippejä samanpainoisista symbaaleista.
kimizu
19.02.2009 00:05:18
Jos olis Antique ohkasena vois olla aika jees. Miksei myös Traditional, mutta ton Antiquen kupusoundi voi olla parempi. Myös Gold ohuena toimis ihan varmasti kun on iso kello, mutta niitä ei kovin ohuena taida saada.

Mulla on 22" Antique Thin ja toimii hyvin ainakin perinne-rokissa. Sekä myös swingimmässä soittelussa. Kellosoundi on hyvä, kuuluu mutta ei liian läpitunkeva.
Timing stinks but cheerfully winks...
Jaska
19.02.2009 21:40:23
Kaikenlaiset mahd. takuuasiat varmaan toimii vähän vaikeanlaisesti jos briteistä tilaa.. Vai onko kellään kokemuksia tälläsistä tilanteista?
Kailis
19.02.2009 21:43:51

Kaikenlaiset mahd. takuuasiat varmaan toimii vähän vaikeanlaisesti jos briteistä tilaa.. Vai onko kellään kokemuksia tälläsistä tilanteista?

Takuuhan toimii niin kauan kuin rahti kulkee =D
OPJ1974
20.02.2009 08:04:19

Kyllähän EU:n sisällä on määritelty yhteiset pelisäännöt myös kuluttajansuoja-asioissa. Ja eiköhän ne takuuasiat toimi ihan hyvin, luulisin - Neuvottelukysymyksiä ovat, ainakin.
"Where is the stage?"
miän vain
20.02.2009 16:36:18

Vaikeahko yhtälö.

On, joo. Siksipä ei ole vieläkään löytynyt "sitä" peltiä. Ehdotuksia otetaan edelleen vastaan.

Pitää tsekkailla hinnat ja rahdin osuus (ja montako lähtee kimppaan), tietää sitten kannattaako lotota. Paikan päällähän nämä pitäisi testata, omat pellit mukana tietty.
hollmi-5
20.02.2009 23:15:15
On, joo. Siksipä ei ole vieläkään löytynyt "sitä" peltiä. Ehdotuksia otetaan edelleen vastaan.

Pitää tsekkailla hinnat ja rahdin osuus (ja montako lähtee kimppaan), tietää sitten kannattaako lotota. Paikan päällähän nämä pitäisi testata, omat pellit mukana tietty.

Ostamatte en testaa. Testaaminen ei kerro yhtään mitään. Vasta pidemmän ajan kuluessa voi muodostaa kuvan soittimen todellisesta potentionaalista.
Soundit, piuhat ja kajarit.
OPJ1974
21.02.2009 13:14:42

Nolte: Vieläkin on laatuun nähden ihan puoli-ilmainen. Minusta.

Noh, VISAn veloittaman luoton nostoprovision (2%) kera lopullinen summa oli 237,00 euroa. On veloitettu siis jo tililtä ja nyt vaan odotellaan toimitusta. Maaliskuun alussa siis pitäisi rummun tulla.
"Where is the stage?"
Kailis
21.02.2009 14:00:35 (muokattu 21.02.2009 14:06:22)

hollmi-5: Ostamatte en testaa. Testaaminen ei kerro yhtään mitään. Vasta pidemmän ajan kuluessa voi muodostaa kuvan soittimen todellisesta potentionaalista.

No kyllä esim. just peltien intervallit on aika helposti testaamalla todettavissa. Niiden virehän on vakio vähän toisin kuin rummuissa. Tarkoitatko muuten potentiaalia? Se ilmaisee viestijän pitävän käsittelemäänsä asiaa epävarmana. Vai onko tuo säädettävä napakettu?

EDIT.

Uusi ominaisuus. Lainatun nimi tulee automaagisesti messiin. Two thumbs up.
Nolte
21.02.2009 15:01:34 (muokattu 21.02.2009 15:07:56)
Uusi ominaisuus. Lainatun nimi tulee automaagisesti messiin. Two thumbs up.

Oiva ominaisuus on kyllä, selkiyttää hyvin lainailuja. Paitsi nyt ei näy, koska muokkasin kirjoitustasi, ja poistin sen. Nyt ei kukaan saa koskaan selville, ketä lainasin. :)

EDIT: Olen kyllä Hollmin kanssa enimmäkseen samaa mieltä siitä, ettei testaaminen ole kovinkaan hyödyllistä. Pitää tietysti edes suunnilleen tietää, mitä on hakemassa, mutta lopullinen mielipide muodostuu kuitenkin vasta siellä omalla kämpällä ja bändin kanssa soittaessa. Tai sanotaan näin, etten minä ainakaan pysty muuten sanomaan mitään varmaa. Ehkä joku pystyy.
Kailis
21.02.2009 15:07:46 (muokattu 21.02.2009 15:09:45)

Oiva ominaisuus on kyllä, selkiyttää hyvin lainailuja. Paitsi nyt ei näy, koska muokkasin kirjoitustasi, ja poistin sen. Nyt ei kukaan saa koskaan selville, ketä lainasin. :)

Ahaa! Tätä voi säätää! (Veikko Honkanen Sotaturistit näytelmässä)

Josta tulikin mieleen että valituille ihmisille voisin tyrkkiä vapareita Kansallisteatteriin. Tai joutuu niistä jonkun nimellisen 5 euroa maksamaan.
Nolte
21.02.2009 15:11:51
Kailis: Ahaa! Tätä voi säätää! (Veikko Honkanen Sotaturistit näytelmässä)

Puhut sä mulle? Ei voi tietää, kun ei näy lainatun nimimerkki.
Bacchus
21.02.2009 15:18:10
Josta tulikin mieleen että valituille ihmisille voisin tyrkkiä vapareita Kansallisteatteriin. Tai joutuu niistä jonkun nimellisen 5 euroa maksamaan.

Meikäläinen voisi mielellään ostaa kaksi lippua. Mitäs katsomisen arvoista siellä on tällä hetkellä?

Ei olekaan pitkään aikaan tullut käytyä teattäärissä. Viimeeksi taisin Mobile Horror-nimisen näytelmän käydä tsiigaamassa jossain Vallilan pienessä luolassa. Munakin näkyi, se on sitä todellista vapaata ilmaisua.
Kailis
21.02.2009 15:25:09

Munakin näkyi, se on sitä todellista vapaata ilmaisua.

No jos tota osastoa haet, niin ainakin Sotaturistit näytelmässä Markku Maalismaa, Kristo Salminen ja Jussi Lehtonen vilauttaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)